Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2010 16:30 - Без срам
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 2089 Коментари: 4 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
-Мога да правя любов само на първа среща. На втората съм на четиринадесет. На третата - шестдесет и четири. На четвъртата сто. На петата съм пеленаче. Така се чувствам, времето ми е лудият приятел, а ти не си мъж на който жена се отдава на първа среща, така че никога няма да ме имаш. Жалко, симпатичен си. Има нещо интересно в теб. Опаковано под благоприличието, дрехи, норми, форми на раменете, устните, носа, строгата прическа, сините очи и тъй нататък. Сигурен ли си, че нямаш баркод на петата: гаранция за качество и легитимност на производството. Не се връзвай, моля те, харесваш ми, наистина. Втора водка ми е, трета можеш да ми поръчаш. С лимонче, устните ти имат форма на лимонче когато се усмихваш така, а киселеенето не е неприятно. Общо взето мразя киселите усмивки, но твоята като, че ли плува във водката. Животът ти е висок градус, не алкохолен, но все пак градус. Интересен е, знаеш ли? Не, едва ли, защо ли те питам. Отдавна си упоен от него. Преди хиляда години те е изкусила чашката на начина му. Дръпнал си глътка и си продължил на екс. Вече просто те носи състоянието, знаеш ли, бих те обикнала. Но два пъти не мога да бъда с някого. Ако правя любов, правя я само на първа среща. На втората съм твърде незряла. На третата твърде зряла. Презряла на четвъртата. На петата съм само идея за любов. Мислиш ме за пияна, но не съм. Когато съм пияна ме избиват едни схоластични, мисля си колко демона могат да танцуват по острието на ятаган и колко сатира по върха на един женски срамен косъм, сега съм още на земята. В барчето, пред теб и очите ти са сини, без да са студени, а налютяващи като цигарен дим. Защо, ей тъй, заради мен, заради желанието си, не бъдеш различен? За да ме имаш тази нощ? Защо не разкъсаш този имидж? В сако и вратовръзка е дори въздуха ти. С излъскани обувки и гладко обръснато е дори подсъзнанието ти. И сянката ти дори е с часовник. Не ти ли мириша на разгонена кучка и котка, сърничка и всичко с което жената мръсница привлича. Направи го, забрави себе си за тази нощ, за да ме имаш пълноценно. За да съм ти бягство. Да, не ме познаваш, няма и да ме опознаеш. Утре ще съм на четиринадесет, в други ден на шестдесет и четири. Искаш ли да се кача на пилона и да разкъсам тази бизнес рокля. Дразни ме, мразя е, разголва краката ми дотолкова, че погледите да се плъзгат като езици, до границата над която аз желая да се плъзгат и те желаят да преминат, но не става. Не може. Тази нормативност на която си символ позволява толкова. Кажи ми, не искаш ли да се кача на пилона. Да се събличам. Ще разтворя бедра и ти ще впиеш устни между тях. Ще ни ръкопляскат, сигурна съм. Аплодисментите ще чувам като вълни, като природа. Развълнувана природа която разбива солена стихия в скалите от мисли. Ще бъде скала паметта ми, наоколо синьо и сиво като очите ти. Кажи ми, не желаеш ли да го направим? Можем да си го позволим. Защо не? И двамата сме победителите в живота. Личи ни по стандарта. Защо ни е тази победа като не ни дава свобода? Не, не съм пияна. Възбудена съм. И мога да преброя сатирите по срамните си косми. Но не се питам колко са. Хайде, ще го направим по-просто, ще се качим в хотелската стая на един от двамата. Ще си поръчаме по телефона и проститутка. Аз само ще ви гледам. И ще ти говоря така както ти говоря. Или предпочиташ ти да ни гледаш? Сериозно говоря. Напълно. Искаш ли го, изпълни една твоя фантазия. Аз съм феята на мръсното ти подсъзнание. Имаш шанса. Не, не съм професионалистка, поне в любовен план, не съм. Печеля навярно колкото двеста жрици на интимното, но друга е моята: мъжка. Затова искам да съблека жената, мръсницата, богинята, девицата. Искам да ти я отдам по всички възможни начини. Приемливи и неприемливи. Всеки твой сексуален каприз да изпълня. Всичко мога, правила съм го даже. Сменям партньори, честна съм. За една нощ правя секс с всеки. Винаги, винаги на първа среща. Никога не се срещаме повторно. Защо ли? Защото съм искрена. Кажи ми, можеш ли да бъдеш? Можеш ли да бъдеш на първата среща любовник на тридесет и три годишната? Можеш ли да бъдеш на втората среща баща на четиринадесетгодишната? Можеш ли да бъдеш на третата среща син на шестдесет и четири годишната? Ангел на петата среща за сто годишната? Ангел и на шестата, но за пеленачето? За да ме дочакаш отново да бъда жена. Новата, преродената, пълноценната, способна да ти даде и любов освен секс. Можеш ли? Не е необходимо. Знаеш ли, имам си такъв. Мъжът ми. Единственият мъж който е способен на това. Втори не ми и трябва. Достатъчен е. Свободата не ми е достатъчна. Не битова, битова имам. На другата част на света съм, утре ще съм си у дома. Никой не ме познава тук. Няма да ме види повторно. Иска ми се да се кача на пилона. Мога да се кача на пилона. Малко не ми достига. Трябва някой да го поиска. Ти например, не искаш ли да го поискаш? Или поне не желаеш ли да се качим в стаята. Няма да викаме проститутка, аз мога да бъда четири жени едновременно, мога да бъда седем, стига да поискам. Ако ме възбудиш достатъчно и повече мога да бъда. Кажи ми, искаш ли? Искаш ли да откриеш в мен свободата която аз в тебе искам да открия?
Ох, знам, знам. Няма смисъл да го казваш. Разбира се, че нищо не разбираш. Говоря ти на родния си език, който е много малко вероятно да знаеш. Да не мислиш, че бих ти наговорила иначе тези неща.
Хайде бай бай, това го разбираш.
 

Новият ми роман: "Убийство в социалната мрежа", може да бъде издаден, благодарение на твоя глас, тук.


Тагове:   срам,


Гласувай:
26



1. moniboneva - cef
10.10.2010 16:50
Имаш богат вътрешен свят! Дано не ти хрумне някога да го замениш с нещо друго, материално. Вярно,че в живота и без това не може.... но ще бъде непоправима грешка от твоя страна.Не се сърди когато не те разбират сега. В бъдеще ще доста по лесно. Аз много се радвам и от сърце се смея, когато ме разберат буквално. Значи съм била убедителна, тъй както актьор би се радвал,че е пресъздал успешно героят си.Някой читатели приемат еротиката ти буквално. Не съзнават,че тя е творчество на автора. Неговите ,блянове, фантазии скрит душевен свят.Дълбок и неизчерпаем.
цитирай
2. miaa - Интересна тема,Стеф! Хубав и съдържателен разказ за миговете на съвпадения или разминавания със съдбата!
10.10.2010 16:52
Не зная защо , но направих асоцация..Щастлив е този , който има Избора да прави това, което харесва,иска и може най- добре!
Във всеки един аспект от живота..Важи най- вече за любовта и секса.
Удоволствието да бъде споделено е върховно.Нужно е доверие и богата душевност. иначе и да се насилва човек, нищо няма да се получи...Нещо , което е счупено и да го залепиш няма да бъде същото.Един психологически момент важен както мъжете, така и за жените.По- добре нищо, отколкото травми за цял живот!
Поздрави на Неслънчице! Щастие за двама ви от сърце!
цитирай
3. cefulesteven - Имаш богат вътрешен свят! Дано не ти ...
10.10.2010 17:23
moniboneva написа:
Имаш богат вътрешен свят! Дано не ти хрумне някога да го замениш с нещо друго, материално. Вярно,че в живота и без това не може.... но ще бъде непоправима грешка от твоя страна.Не се сърди когато не те разбират сега. В бъдеще ще доста по лесно. Аз много се радвам и от сърце се смея, когато ме разберат буквално. Значи съм била убедителна, тъй както актьор би се радвал,че е пресъздал успешно героят си.Някой читатели приемат еротиката ти буквално. Не съзнават,че тя е творчество на автора. Неговите ,блянове, фантазии скрит душевен свят.Дълбок и неизчерпаем.



Благодаря ти!
цитирай
4. cefulesteven - Не зная защо, но направих асоцация. ...
10.10.2010 17:24
miaa написа:
Не зная защо , но направих асоцация..Щастлив е този , който има Избора да прави това, което харесва,иска и може най- добре!
Във всеки един аспект от живота..Важи най- вече за любовта и секса.
Удоволствието да бъде споделено е върховно.Нужно е доверие и богата душевност. иначе и да се насилва човек, нищо няма да се получи...Нещо , което е счупено и да го залепиш няма да бъде същото.Един психологически момент важен както мъжете, така и за жените.По- добре нищо, отколкото травми за цял живот!
Поздрави на Неслънчице! Щастие за двама ви от сърце!



Много интересни мисли. Благодаря ти, Миаа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8430573
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930