Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 17:29 - Когато си самотна
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 1673 Коментари: 8 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато си самотна

 

Смоковницата

с пулсираща хралупа,

с извити до земи

от тежестта клони,

с плодове - притворени очи

от които се стича

сок на тръпчивото

мълчание,

 

тъй е напращяла,

че въздухът далеч от нея

е сладък

и лепи по крилцата

на мушици

и те падат обезсилени

като несподелените й

желания,

 

тъй е благоуханна,

че не прилича

на истинска,

но под клоните й

земята, тъй горчи,

че чак е изгоряла,

от окапали илюзии.

 

2005

 



Гласувай:
22



1. zaw12929 - земята, тъй горчи, че чак е изгор...
01.07.2011 17:30
земята, тъй горчи,

че чак е изгоряла,
цитирай
2. cefulesteven - земята, тъй горчи, че чак е изгор...
01.07.2011 17:31
zaw12929 написа:
земята, тъй горчи,

че чак е изгоряла,



вкусът на страстната самота.
цитирай
3. mamkamu - Окапалите илюзии всеки рано или ...
01.07.2011 20:24
Окапалите илюзии всеки рано или късно го сполетяват... Но пък наторяват почвата за едно последващо и евентуално по-добро бъдеще...А пък и торта винаги горчи, но върши работа...

Понеже се опитвам да чета вицове, за да си оправя настроението, твоето творение ме върна в направо първи клас. Но ще ти простя, защото ми хареса :)

Май не трябваше да коментирам...
цитирай
4. cefulesteven - Окапалите илюзии всеки рано или ...
01.07.2011 20:32
mamkamu написа:
Окапалите илюзии всеки рано или късно го сполетяват... Но пък наторяват почвата за едно последващо и евентуално по-добро бъдеще...А пък и торта винаги горчи, но върши работа...

Понеже се опитвам да чета вицове, за да си оправя настроението, твоето творение ме върна в направо първи клас. Но ще ти простя, защото ми хареса :)

Май не трябваше да коментирам...


Нямаше как да съжаля, ако не бях получил този коментар, понеже нямаше да зная какво щях да изгубя, но сега имам на какво много да се радвам, защото над подобен прочит не бях се замислял, а и изобщо мисълта ми не отиваше в посоката, а в нея има много, много път. Много, много ти благодаря.
цитирай
5. mamas - Поздрави, Стеф!
02.07.2011 09:01
Радвам се, че отново започваш да споделяш стиховете си :)
цитирай
6. cefulesteven - Радвам се, че отново започваш да ...
02.07.2011 09:33
mamas написа:
Радвам се, че отново започваш да споделяш стиховете си :)


Ти много от тях ще познаеш. Публикувал съм ги навремето в абв.форуми. И много хубави диалози в стихове се получаваха. :)
цитирай
7. mamas - Да, познавам ги.
02.07.2011 16:56
cefulesteven написа:
mamas написа:
Радвам се, че отново започваш да споделяш стиховете си :)


Ти много от тях ще познаеш. Публикувал съм ги навремето в абв.форуми. И много хубави диалози в стихове се получаваха. :)


Спомням си и диалозите, дори тук съм публикувала някои от тях (където участвам и аз).
цитирай
8. cefulesteven - Радвам се, че отново започваш да ...
02.07.2011 17:33
mamas написа:
cefulesteven написа:
mamas написа:
Радвам се, че отново започваш да споделяш стиховете си :)


Ти много от тях ще познаеш. Публикувал съм ги навремето в абв.форуми. И много хубави диалози в стихове се получаваха. :)


Спомням си и диалозите, дори тук съм публикувала някои от тях (където участвам и аз).



Аз пък някъде тук, ако не съм го деактивирал или изтрил, имах една импресия "Птицата", която се получи, като в отговор на твоя тема "Птицата на щастието":) Ако съм го изтрил, ще го публикувам пак някой ден, както и тогава, споменавайки името ти, защото по този начин, не само признавам, кой ме насочи към идеята ми, а запазвам ценният спомен и за себе си. Толкова години минаха, а сякаш: вчера.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8442303
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930