Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 21:05 - Злата сила
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 1326 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Злата сила

 

Тъй както странствах във Страната

и лутах се без цел и без подслон,

срещнах дъщеря на Сатаната-

пазителка на чер закон.

 

Вещица с черти на ангел,

с гърди лишени от душа,

красавица с морал пропаднал,

приютила в пазвата си змия.

 

Покани ме на ритуал разгулен

и, както дирех покрив за нощта

и склонен бях към авантюри,

приех поканата на таз жена.

 

Въведе ме през тъмни коридори,

застлани със скелети и гниещо месо,

накрая портата отвори

и откри ми своето общество.

 

Поклонници наивни, алчни,

извиващи гръбнаци кат стебла,

сношаващи се с безгръбначни,

омаяни от месса зла.

 

Сърцата им във чашата магия

варяха се в отровата, греха,

от които тя ми даде да отпия,

за да се отдам и аз на сладостта.

 

В отварата на злата сила

и гущери, и сатанинска пот,

по рецепта стара бе сварила

еликсир за сладостен живот.

 

Отварата без отврат да погълна,

между бедрата си като чаша тя изля,

зашепна ми да я прегърна,

омаи ме със магически слова.

 

Кошмар в реалност затанцува,

отвратта се влюби в сладостта,

поглед ми пиян се залюбува,

възбуда тръпнеше по моята уста.

 

Ръцете ми чужди, отмалели,

трепереха от желание и страст,

мислите ми -птици отлетели,

нямаха над тялото ми власт.

 

Понечих, но ръцете ми удари

споменът за любовта,

сладостта без дяволски отвари

и без веригите на сила зла.

 

Чашата се пръсна на парчета,

изчезна във зловонни димове,

чашата не бе магьосница проклета,

чашата бе моето сърце.

 

Тъй както странствах си в Страната

и премеждия като цветя берях,

се срещнах с една прекрасна непозната

и в нея истинската прелест опознах.

 

Напомняше за щерката на Сатаната,

толкова красива бе и тя,

но в гръдта си имаше душата

и без магия твореше чудеса...





----

От известно време имах намерение да го пусна, но не смятах да е днес. Някакъв имнтелектуален охлюв, сульо с измислен профил,  интернет - баборок, вероятна маска на някой от всеобщите ни познайници се опита преди малко да ми държи тон, колко постинга на ден съм пускал. Я, да си покажа, че блога си е мой.  



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8431537
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930