Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2011 18:15 - Клуб "Буквите", разкошни профили за отдадените на художественото творчество
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Много възможности съм виждал в мрежата, но чак толкова добри за подредба на творческия профил, все още не бях.Опциите разрешават не само да извадиш наяве, натрупаните през годините публикации, награди, издадени книги, нови произведения и профили от всички други места на мрежата, както и да създадеш връзки с тях, но сам да направиш необходима равносметка на творческите си продукти през периода. Също, да наблегнеш на някои страни, които или изостават или поради някоя друга причина желаеш да поставиш, като приоритет.

За самата среда, няма смисъл повече да повтарям, колко е хубава и креативна. Толкова често съм съобщавал за все нови и нови събития, свързани с клуба или хора от клуба, за свои изяви, отново благодарение на Буквите, че вече е ясно, на всеки, който ще ме прочете, че наистина го мисля, искрено и с цяло сърце.

Ето как изглеждат профилите.

Ето и моя, в процес на запълване е. Сега, като завърших последния си роман, ще имам повечко време и сили да поработя над него. 

Който иска да разбере повечко за мен, може да надникне. 
И  да напомня, че последната ми, засега електронна книга: "За книгите и хората" все още се чете безплатно, но побързайте:) 



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8438159
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930