Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2011 10:42 - Тайната й
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 3527 Коментари: 8 Гласове:
35

Последна промяна: 02.06.2012 14:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - разбере смисъла на прочетеното от устните е трябвало да мине съответното време.
18.12.2011 12:30
Всички, които беше целунала, щяха да узнаят тази нейна толкова лична тайна.

Щом е вложила душата си в това...
цитирай
2. cefulesteven - По нещо приличам на героинята си. ...
18.12.2011 14:26
По нещо приличам на героинята си. Където са ми думите, там са ми устните. Споделям тайна, която самия слабо познавам, с учудваща наивност и любов. Воден може би от любопитство или насъщната човешка необходимост да позная себе си. Кога разбран, кога просто налудничав живея в тези свои думи, които ме разтварят.

Благодаря ти, Валя.
цитирай
3. kikonark - Всеки има някаква тайна:)
18.12.2011 15:43
Всеки има някаква тайна:)
цитирай
4. cefulesteven - Всеки има някаква тайна:) И аз ...
18.12.2011 15:59
kikonark написа:
Всеки има някаква тайна:)


И аз мисля така:)
цитирай
5. ganiorazbira4 - фродо
19.12.2011 01:48
здравей, много ми приличаш на Фродо от "Властелина на пръстените"
цитирай
6. анонимен - ivanova
19.12.2011 08:37
-Razkaza me zavede v spomeni za razni hora, niakoi otishli s tainiata si. Eh, Stefane, sajaliavam, che ne te poznavam lichno. Ti si nepresahvasht izvor na istorii za chetene i povecheto ot koito sam prochela, gi haresvam. Izviniavam se, che se obrashtam na "ti", ne e za da familiarnicha, spontanno go napisah taka. Veroiaatno zashtoto otdavna cheta kakvo pishesh. Badi zdrav i shtastliv po patia si, jelaia ti i oshte uspehi, skoro shte ti e Imen den !
цитирай
7. cefulesteven - -Razkaza me zavede v spomeni za r...
19.12.2011 10:13
анонимен написа:
-Razkaza me zavede v spomeni za razni hora, niakoi otishli s tainiata si. Eh, Stefane, sajaliavam, che ne te poznavam lichno. Ti si nepresahvasht izvor na istorii za chetene i povecheto ot koito sam prochela, gi haresvam. Izviniavam se, che se obrashtam na "ti", ne e za da familiarnicha, spontanno go napisah taka. Veroiaatno zashtoto otdavna cheta kakvo pishesh. Badi zdrav i shtastliv po patia si, jelaia ti i oshte uspehi, skoro shte ti e Imen den !


Благодаря ти. Много е вероятно да се запознаем и лично, аз постоянно конкатктувам с тези, с които се намираме, чрез написаното, а и щом ме четеш ме познаваш по-добре и от много които ме познават лично, но не ме четат. Поздрави и весели празници.
цитирай
8. анонимен - Ivanova
20.12.2011 00:58
cefulesteven написа:
анонимен написа:
-Razkaza me zavede v spomeni za razni hora, niakoi otishli s tainiata si. Eh, Stefane, sajaliavam, che ne te poznavam lichno. Ti si nepresahvasht izvor na istorii za chetene i povecheto ot koito sam prochela, gi haresvam. Izviniavam se, che se obrashtam na "ti", ne e za da familiarnicha, spontanno go napisah taka. Veroiaatno zashtoto otdavna cheta kakvo pishesh. Badi zdrav i shtastliv po patia si, jelaia ti i oshte uspehi, skoro shte ti e Imen den !


Благодаря ти. Много е вероятно да се запознаем и лично, аз постоянно конкатктувам с тези, с които се намираме, чрез написаното, а и щом ме четеш ме познаваш по-добре и от много които ме познават лично, но не ме четат. Поздрави и весели празници.

Blagodaria za otgovora ti, ne sam ochakvala. sluchaino go namerih. Jivot i zdrave, ako stigna niakoi den pak do Sofia, shte se opitam da te potarsia. Hubavi praznitzi i za teb!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8436490
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930