Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2012 09:54 - Никой
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 3031 Коментари: 6 Гласове:
39

Последна промяна: 01.06.2012 16:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sherif - В края
10.01.2012 10:09
почти се стреснах. Добре, че съм закален в толкова мисии и не се плаша от "тропане".
цитирай
2. анонимен - Силвия
10.01.2012 11:15
На фона ма моя живот много се замислих върху написаното-познати ситуации,познати фрази/казвани помежду ни/и се изплаших,че наистина липсата на човек се усеща когато го загубим...Тогава ли се усеща БОЛЕЗНЕНО?....
цитирай
3. cefulesteven - почти се стреснах. Добре, че съм ...
10.01.2012 18:11
sherif написа:
почти се стреснах. Добре, че съм закален в толкова мисии и не се плаша от "тропане".



Щом чак теб почти стресна, значи се е получил добре ефекта:)))

цитирай
4. cefulesteven - На фона ма моя живот много се зами...
10.01.2012 18:21
анонимен написа:
На фона ма моя живот много се замислих върху написаното-познати ситуации,познати фрази/казвани помежду ни/и се изплаших,че наистина липсата на човек се усеща когато го загубим...Тогава ли се усеща БОЛЕЗНЕНО?....



Тъжно е, много е тъжно. Има една случка в живота ми, която много го промени в положителна насока, а в основата й има една голяма трагедия. Писал съм за нея. Не става въпрос за жена, с която сме били чак толкова близки, споделили живот и така нататък, но бяхме приятели, а тя не можеше да има много приятели. Заради странности в характера, които е възможно да са допринесли и за това, че изгуби живота си, а те бяха и тежката цена, с която плащаше таланта, който без съмнение имаше. Поводът да напиша един разказ след дълги години застой беше точно случилото се с нея и известното чувство за вина, което не можех да нямам, понеже оценявах, че не съм успял да направя всичко, което ми е било по силите, за нея докато е била жива. Този разказ отприщи натрупаното за дълги години у мен и започнах пак да пиша, без което не се чувствам жив.
цитирай
5. kass - cefulesteven
11.01.2012 09:46
За жалост Стеф понякога хората спират да живеят и започват да съществуват. По същият начин на твоята героиня би й липсвала домашната котка ако умре, понеже няма да я стряска бутайки нещо по невнимание, с което да я подсеща, че животът е движение и за разлика от празнотата има вероятност нещо да се случи макар и толкова незначително... Странното е, че хората имат толкова голямо въображение и възможности да използват времето си и животът си за да се чувстват пълноценни и щастливи, но го профукват в битовизма на съществуването си. Колкото до написаното от теб в коментар 4, понякога чувстваме вина, че не сме направили нещо, което смятаме, че сме можели, но ние не сме единствените които можем да помогнем, човекът нуждаещ се от помощ също има тази възможност да помогне на себе си и дори на другите. Понякога си мисля, че поемайки инициативата да спасим някой му отнемаме част от самочувствието, че той може да се справи сам. Ти си бил неин познат, приятел и шанс за промяна, но дали го е приемала така?
Съвсем по същия начин би се чувствал героя на твоя разказ ако героинята си беше отишла преди него, защото когато е имал шанс да живее той просто е съществувал...
Поздрави!
цитирай
6. cefulesteven - Много точно го каза. В случая по к...
11.01.2012 10:00
Много точно го каза. В случая по коментар 4 точно тази към която изпитвах чувство за вина, че не съм направил всичко, което ми е било възможно, по един свой си ирационален начин ми помогна. Напомни ми, че човек трябва преди всичко да си помогне сам. И ме поощри да го сторя със себе си. И в нейно име.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8439137
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930