Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2012 21:39 - 100 000 гласа! За първи път в блог на blog.bg
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 6269 Коментари: 47 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изпреварвам малко събитията. Сега, когато пиша тези думи Мимоза92 е гласувала последна, за 99 999 път в блога ми. Всеки миг гласовете ще станат 100 000 и това ще е първия блог в историята на blog.bg оценен с шестцифрен брой гласове.

Няма да спечеля "Оскар", най-вероятно и Нобелова награда за литература. Така, че нека критичните да ми простят радостта. Това е признание за възможностите ми и ми е скъпо.

Няма да отворя шампанско, понеже не употребявам алкохол. Няма да облека дори официални дрехи, а ще си стоя така, както съм бил цял ден. Но ще оставя душата ми да тържествува.

Не ме бива и много по речите. Не са ми жанра. Не съм и някой от героите си, който би я произнесъл по-добре или най-малко по-въодушевено от мен.

Не мога обаче да не благодаря на тези на които имам.

Първо: На Творецът вдъхнал живот на идеята: blog.bg - историческа е за България, а и да не забравям blog.bg беше мястото, в което не само открих много читатели, но и срещнах любовта на живота си.

Второ: На читателите без които нямаше да съм това, което съм. Вие предавате смисъл в живота ми, какъвто не би имал без вас.

Трето: На най-добрите ми приятели. Скъпи сте ми. Обичам ви.

Четвърто: На оригиналните духове, които са ме вдъхновявали и продължават да вдъхновяват. Хора с въображение, с интересни идеи, кръжащи високо над дребните ежедневни кавги, в които не намирам никакъв смисъл.


И персонални благодарности за последните двадесет гласували в блога ми


20:50 - mimoza92
20:04 - totkaivanovaa
18:23 - kleopatrasv
18:10 - katan
18:09 - dushka
17:46 - ivoso
17:05 - lubara
16:37 - mamas
16:29 - ferdi
15:08 - mediatiaunika
14:56 - blagovestie
14:39 - dorichela
14:17 - miaa
14:06 - kiarasoto
13:06 - aidasv
12:22 - ka4ak
12:19 - mileidi46
11:34 - malchaniaotnadejda7
11:27 - mt46
11:22 - gogi6666

Специален поздрав за тях и за все още неизвестния 100 000


 




Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздравления!
08.02.2012 21:43
Заслужаваш много повече. Слава богу, докато има хора като теб, ще съм сигурна, че не всичко тук е загубено:)
цитирай
2. becksss - Айде, дано съм ти на късмет - аз бях ...
08.02.2012 21:48
Айде, дано съм ти на късмет - аз бях №100 000. :)))
цитирай
3. yotovava - Още толкова, Стефане :))))))))))))
08.02.2012 21:48
Валя
цитирай
4. cefulesteven - Заслужаваш много повече. Слава ...
08.02.2012 21:51
angpiskova написа:
Заслужаваш много повече. Слава богу, докато има хора като теб, ще съм сигурна, че не всичко тук е загубено:)


В три от категориите на които благодаря си. Не исках да пиша имена, не че са чак толкова много, но все пак от страх да не пропусна в бързината някое важно. Благодаря ти, благодаря ти, Ангелина!
цитирай
5. cefulesteven - Айде, дано съм ти на късмет - аз бях ...
08.02.2012 21:53
becksss написа:
Айде, дано съм ти на късмет - аз бях №100 000. :)))



Това е страхотен знак за мен! И много, много ме зарадва. Защото си автор на който се възхищавам. Защото колкото и да съм уверен в себе си, не мога да премълча, че имам много, което мога да науча от теб. Защото ми е радост, че те познавам и като човек!!!
цитирай
6. cefulesteven - Валя Благодаря ти, Валя. ...
08.02.2012 21:56
yotovava написа:
Валя



Благодаря ти, Валя. Жива и здрава бъди. И все така вдъхновяваща ме. И скоро да си пред мен!!! Искрено го желая!
цитирай
7. анонимен - Стеф, поздрави!
08.02.2012 22:14
Една оранжада ще сръбнеш, няма как! Жив и здрав да си и ти и Илиянка и хлапчо!
цитирай
8. bukvite - еееееееее
08.02.2012 22:18
Пак съм закъснял, ама хаирлия да е:)
цитирай
9. cefulesteven - Една оранжада ще сръбнеш, няма как! ...
08.02.2012 22:20
katana написа:
Една оранжада ще сръбнеш, няма как! Жив и здрав да си и ти и Илиянка и хлапчо!


И от нас:) Поздрави. И скоро да си кажем и на маса: Наздраве.
цитирай
10. cefulesteven - Пак съм закъснял, ама хаирлия да ...
08.02.2012 22:23
bukvite написа:
Пак съм закъснял, ама хаирлия да е:)



И сега: специален тост за Буквите! Защото, ако нямаше Буквите, където да запазвам всяка публикация, нямаше да имам и куража да качвам всичко в блога. Снощи имаше случка, която ми доказа, че действам правилно. Не знам видя ли постинга. Пак леко ме бяха копи-пейстнали без да цитират откъде.

За Буквите!
цитирай
11. juliaseeland - Искрено се радвам за теб! Това е д...
08.02.2012 22:36
Искрено се радвам за теб! Това е доказателство,че владееш изразните средства перфектно,щом стигаш до сърцата на хората.Успех и в бъдеще.
цитирай
12. cefulesteven - Искрено се радвам за теб! Това е д...
08.02.2012 22:40
juliaseeland написа:
Искрено се радвам за теб! Това е доказателство,че владееш изразните средства перфектно,щом стигаш до сърцата на хората.Успех и в бъдеще.


Благодаря ти! От сърце!
цитирай
13. анонимен - Наздраве! Дано!
08.02.2012 22:48
cefulesteven написа:
katana написа:
Една оранжада ще сръбнеш, няма как! Жив и здрав да си и ти и Илиянка и хлапчо!


И от нас:) Поздрави. И скоро да си кажем и на маса: Наздраве.

цитирай
14. miaa - Невероятно излъчване имаш,Cefulesteven!
08.02.2012 22:58
И литературен талант, даден от Бога! Това е щастие!
Да можеш да изразяваш себе си и да те разбират и обичат, какво по- хубаво от това.
С най- искрени пожелания за здраве,успехи и късмет!
цитирай
15. cefulesteven - И литературен талант, даден от Б...
08.02.2012 23:04
miaa написа:
И литературен талант, даден от Бога! Това е щастие!
Да можеш да изразяваш себе си и да те разбират и обичат, какво по- хубаво от това.
С най- искрени пожелания за здраве,успехи и късмет!



Знаеш, че си ми много, много скъпа. И, че имаш значим принос за този успех, нали:) Бъди благословена, Миаа.
цитирай
16. ketcakuatl - ХМ..М
08.02.2012 23:06
От цялата работа най ми хареса клипа! Не си първия, нито десетия, с когото не споделям това собствено венцехвалене. Скромността краси човека! Постигнал си много според собствените си критерии, но е себично да го показваш. Нещо като ,,Елате ме вижте" - сещаш се от кого. В древния Рим, когато императора се е връщал от 'триумф', и тълпите са го възхвалявали и превъзнасяли, до него е имало нарочен човек, който му е повтарял сакралните слова - помни че си смъртен! Само, и защото, да не се самозабравя и помисли за някакъв бог. Помисли. Аз гласувах с минус за този постинг.
цитирай
17. cefulesteven - От цялата работа най ми хареса кл...
08.02.2012 23:15
ketcakuatl написа:
От цялата работа най ми хареса клипа! Не си първия, нито десетия, с когото не споделям това собствено венцехвалене. Скромността краси човека! Постигнал си много според собствените си критерии, но е себично да го показваш. Нещо като ,,Елате ме вижте" - сещаш се от кого. В древния Рим, когато императора се е връщал от 'триумф', и тълпите са го възхвалявали и превъзнасяли, до него е имало нарочен човек, който му е повтарял сакралните слова - помни че си смъртен! Само, и защото, да не се самозабравя и помисли за някакъв бог. Помисли. Аз гласувах с минус за този постинг.


Възприемам го по друг начин.
По същият веднъж написах, че умирам от глад: когато наистина се случваше.
По същият неведнъж съм писал, че съм алкохолик.
По същият съм публикувал и снимките от строителната площадка на която работех, в компанията на колеги - цигани.
Все неща, които не са венцехваление. Част са от живота. И ако някои от тях са били тъжни, други жалки, други направо трагични и смехотворни, в живота има и радостни неща, а тази вечер е едно от тях.
Един повод за радост.
Която по някакъв начин споделям.

Скромността не означава срам от себе си или от това, което изживяваш. И не е синоним със спотаеност. :)

Поздрави. И благодаря ти.

Може и да си прав ти, не аз. Може да съм и нескромен;)
цитирай
18. cveti933 - Честитка...
08.02.2012 23:22
Никак не съм изненадана на толкова много гласове! Винаги, когато ми се иска да прочета нещо РАЗЛИЧНО, го намирам тук. Надявам се така да мислят поне още 99 000 души :)
цитирай
19. cefulesteven - Никак не съм изненадана на толкова ...
08.02.2012 23:25
cveti933 написа:
Никак не съм изненадана на толкова много гласове! Винаги, когато ми се иска да прочета нещо РАЗЛИЧНО, го намирам тук. Надявам се така да мислят поне още 99 000 души :)


Благодаря ти.
цитирай
20. ketcakuatl - МОЖЕ БИ ТИ СИ ПРАВ, НЕ АЗ
08.02.2012 23:33
Това са мои принципи и убеждения, които споделям и защитавам, но не налагам! Щом ти се радва от това - радвай се! Дори удари едно за разнообразие щом не пиеш, а има повод.
цитирай
21. cefulesteven - Това са мои принципи и убеждения, ...
08.02.2012 23:38
ketcakuatl написа:
Това са мои принципи и убеждения, които споделям и защитавам, но не налагам! Щом ти се радва от това - радвай се! Дори удари едно за разнообразие щом не пиеш, а има повод.


Бих ударил. С удоволствие. Но наистина не мога, защото толкова ми е:( Наистина бях много зле. По чудо съм жив. И съм тук. От седем години и няколко месеца не пия. Едно и ще се върна пак обратно. А ми се живее още.

Но като съм в компания, ако някой пие и е весел, леко ме хваща и мен. Все едно аз съм се почерпил. За това, всеки, който може, нека пие едно заради мен.:)
цитирай
22. kometapg - Честито!!! Винаги намирам при теб ...
09.02.2012 01:04
Честито!!! Винаги намирам при теб оригинални и различни неща! Пожелавам ти още много читатели и фенове!:)
цитирай
23. sparotok - !
09.02.2012 01:15
Честито Стефо!:)
цитирай
24. veninski - Поздрави и от мен, приятелю!
09.02.2012 05:27
Поздрави и от мен, приятелю!
цитирай
25. apostapostoloff - Бравос!
09.02.2012 05:29
Сега вече сте световна знаменитост и сигурно сте червив от пари! Да ви завиди човек...
цитирай
26. valben - Честито, приятелю!
09.02.2012 07:51
Поздравявам те. Продължавая все така!
цитирай
27. katan - Поздрави, Стеф!
09.02.2012 09:30
Ти си първият автор, който открих тук преди години и четях до изнемога,
пишех коментари като "изоглавена" и гласувах с удоволствие.
Спомням си постинга за 10 хил. коментар в блога ти - пак беше най-голямото число:).
Пожелавам ти да милиониш:)!
цитирай
28. анонимен - Много пъти
09.02.2012 09:36
мислех да го напиша, но нещо все ме разсейва, та забравям.
Поздравления за изключителната сила на духа! Много са малко тези, които са преборили такава зависимост.
цитирай
29. cefulesteven - Честито!!! Винаги намирам при теб ...
09.02.2012 11:55
kometapg написа:
Честито!!! Винаги намирам при теб оригинални и различни неща! Пожелавам ти още много читатели и фенове!:)



Дано, дано намеря и удобна форма за публикуване на романите. Блог - публикациите не са най-удобните за целта. Мисля над този вариант. В моментът работя в по-дълги форми. И рядко показвам нещо ново, а има вече значителна разлика в положителна насока между това, което споделям и това с което само разполагам.
цитирай
30. cefulesteven - Честито Стефо!:) Благодаря ...
09.02.2012 11:56
sparotok написа:
Честито Стефо!:)


Благодаря ти!
цитирай
31. cefulesteven - Поздрави и от мен, приятелю! ...
09.02.2012 11:57
veninski написа:
Поздрави и от мен, приятелю!


Поздрави!
цитирай
32. cefulesteven - Сега вече сте световна знаменитост ...
09.02.2012 11:59
apostapostoloff написа:
Сега вече сте световна знаменитост и сигурно сте червив от пари! Да ви завиди човек...



Не мога да се оплача:) А и ясно се вижда, че нямат причини да си получават заплатите тези, които трябваше да ме дискредитират. :)
цитирай
33. cefulesteven - Поздравявам те. Продължавая все ...
09.02.2012 12:00
valben написа:
Поздравявам те. Продължавая все така!


Благодаря ти, Градски!
цитирай
34. cefulesteven - Ти си първият автор, който открих ...
09.02.2012 12:01
katan написа:
Ти си първият автор, който открих тук преди години и четях до изнемога,
пишех коментари като "изоглавена" и гласувах с удоволствие.
Спомням си постинга за 10 хил. коментар в блога ти - пак беше най-голямото число:).
Пожелавам ти да милиониш:)!


Златна душа си, Катя!
цитирай
35. cefulesteven - мислех да го напиша, но нещо все ме ...
09.02.2012 12:07
angpiskova написа:
мислех да го напиша, но нещо все ме разсейва, та забравям.
Поздравления за изключителната сила на духа! Много са малко тези, които са преборили такава зависимост.


За мен си остава Чудо. Необяснимо. Познавам волята си сравнително добре и си мисля, че имаше нещо повече от нея. Друго, външно.
Господ е искал да живея.

И сега е момента да посветя този постинг и снощния празник на всички, които са пред тежкото изпитание. Може. Бях като вас, даже от мнозина по-зле. Може. И има защо!

Поздрави, Ангелина!
цитирай
36. makont - Поздрави и от мен, Стеф.
09.02.2012 12:49
Пишеш много интересни разкази, понякога нестандартни, но задълбочени и изпълнени с динамика до последния ред. Съжалявам, че напоследък нямам време да чета. Бъди щастлив и много успехи!
цитирай
37. cefulesteven - Пишеш много интересни разкази, ...
09.02.2012 14:08
makont написа:
Пишеш много интересни разкази, понякога нестандартни, но задълбочени и изпълнени с динамика до последния ред. Съжалявам, че напоследък нямам време да чета. Бъди щастлив и много успехи!


Радвам се, радвам се, че ти харесват. Усмивкииии:))))
цитирай
38. lubara - Поздрави, cefulesteven!
09.02.2012 16:28
Сега виждам, че аз със своите 13 хиляди и нещо гласа съм едно сукалче спрямо теб.
Блогът е едно интересно място, без съмнение. Ти, Хрис, Славето, Катя, Тили, Веско, това са хората, направили ми впечатление в началото. Може и да пропускам някого. Но този блог ми даде много преди малко повече от две години, ти знаеш за какво говоря!
Поздрави, младо момче си, няма страшно!
цитирай
39. ka4ak - Стефане,бъди здрав!:)))
09.02.2012 17:48
Ти си уникално явление и хората го забелязват,независимо и от отвратителните коментари по някога!:(
Дерзай и сбъдвай!:)))
цитирай
40. cefulesteven - Сега виждам, че аз със своите 13 х...
09.02.2012 17:48
lubara написа:
Сега виждам, че аз със своите 13 хиляди и нещо гласа съм едно сукалче спрямо теб.
Блогът е едно интересно място, без съмнение. Ти, Хрис, Славето, Катя, Тили, Веско, това са хората, направили ми впечатление в началото. Може и да пропускам някого. Но този блог ми даде много преди малко повече от две години, ти знаеш за какво говоря!
Поздрави, младо момче си, няма страшно!


Поздрави. И още много събития като онова преди двете години:)
цитирай
41. cefulesteven - Ти си уникално явление и хората го ...
09.02.2012 17:51
ka4ak написа:
Ти си уникално явление и хората го забелязват,независимо и от отвратителните коментари по някога!:(
Дерзай и сбъдвай!:)))


Благодаря ти!
цитирай
42. vostroto - :)))Еее
09.02.2012 17:51
Изпревари ме!:) Тъкмо ми оставаха някакви си 96 000:)
Честити и от мен, Стеф!:) Наистина си е повод - това са все едно сто хиляди приятелски "здравей, и бъди!" :)
Поздравления, и най-добри пожелания!
цитирай
43. cefulesteven - Поздрави:) И скорошен повод, за още ...
09.02.2012 17:53
Поздрави:) И скорошен повод, за още по-радостен постинг, нека имаш:)
цитирай
44. malchaniaotnadejda7 - :) Честито Стефане! :)))
09.02.2012 20:36
100 000 гласа! Няма по-добър Нобел от този. Да си жив и здрав, да бъдеш все така вдъхновен и вдъхновяващ читателите си! Много се радвам.:) Ти наистина ги заслужаваш до един, защото хората тук те четат и обичат написаното от теб. Никой не може да накара, когото и да бил измежду нас да прочете, да гласува, и няма нищо по-ценно от това, приятел, читател, когото, често пъти не познаваш, да хареса труда ти. Няма по-голяма радост от обичта на читателите за един писател.:) То затова го правиш, нали?:) Радвам се за теб и наистина си заслужава да празнувате с Или и Бобо - това е сериозен повод за празник! Сърдечни поздрави и радостна вечер!:) И друго - благодаря ти за всичко споделено тук, за невероятните разкази и стихове, населени с толкова оригинални образи и думи, с благородно вдъхновение и посветеност.
цитирай
45. mamas - Поздравления, Стеф!
09.02.2012 21:26
Заслужаваш си гласовете. И приятелите :)
цитирай
46. hopfen - Заслужаваш ги напълно!
10.02.2012 21:16
И не забравяй да почерпиш! Въпреки, че позакъснях за партито едва № 100 096 съм:)))
Наздраве!
цитирай
47. desozz - Нищо лично!
11.02.2012 17:44
Харесвам постовете ти, но повече ми допада поговорката "скромността краси човека". Затова гласувам с минус.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8443783
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930