Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2013 16:00 - Има (ли) пътища назад....
Автор: mystiquewoman Категория: Тя и той   
Прочетен: 3625 Коментари: 12 Гласове:
12

Последна промяна: 13.11.2015 21:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image

снимка - >  Интернет
 


Има ли пътища назад….

 

Има ли пътища назад… Към мигове в които светлината е по-мека… а контурите на слънцето се отразяват по пръстите ни, а после заспиват в следобедна омая…. Ветровете са там… във полето… Синевата е пак познато същата… Ти си непознат…. Тя е непозната… Познават се само телата… Облечени като сламени човеци… за мъничко… Притихнало се сливат сенките… с усещане за вятърно далече… Раздиплени коси завлачват облаците…. Усмивката ти птиците стопяват…. А страстта е миг за двама…. Минута нежност…. Час горчивка…. И месеци изпълнени с надежда… Бездумен шепот сред житата… Препускащи коне във такт с копнежите…. И думи разпиляни по стърнищата… Вървят нозете приказно напукани… Очите се изпълват с дишане… Оставаш в нея…. Някъде в дълбокото… Остава в тебе…. Звук по периферия…. А спомените - пясъчно рисувани…. Подобно въглени проблясват в тъмното…. Когато е студено – ровиш ги…. Когато топло е – забравяш ги…. Дали…. Мълчиш неистово… И гледаш циферблата на часовника…. Прекрасно бе за миг да бъдем Истински.… А после…. да се скрием пак в черупките… по домовете си…. в очакване…. за Бъдеще…

By mystiquewoman




Страстна Слама

Спомняш ли си бяхме само двама
на тавана в дъхавата слама
спомняш ли си как ме заговори
ти ми беше първа, аз на тебе втори

....
....
....
....

Виждаш ли страстта отмина
ние с тебе сме несъвместими
ти си тук, а аз от теб далече
дъхавият спомен избледнял е вече :))))

 

10.08.2011г.

By phoenix2000





***


Тагове:   пътища,   менталист,   сламено,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - "Усещане за вятърно далече"...
28.06.2013 10:57
когато "очите се изпълват с дишане". За миг истински, някое от нашето АЗ. Кое? Красиво написано, копнежно...
цитирай
2. sestra - Ти все зовеш някого тук, Мисти,
28.06.2013 11:28
Отново е красиво ... и малко тъжно. Копнежът е без дали. Ако не ми вярваш, питай Дали ;D
цитирай
3. faktifakti - има ли пътища назад - да ако притежаваме машина на времето.
28.06.2013 11:58
страстната слама ме изкефи максимално - волност в душите.
поздрави.
цитирай
4. arrow11 - Ей, Мистичната, що не вземеш да се ...
29.06.2013 00:45
Ей, Мистичната, що не вземеш да се материализираш на моя територия по някое време, ще пийнем по едно за старата любов... аз черпя. Ще поканя и Жабата, може да се повеселите заедно, пък после пак гони вятъра, ако искаш и пускай ред сълзи и два сополи... :))) Мъжете сме гадняри, не си ли го разбрала още???
цитирай
5. mystiquewoman - 1. makont - "Усещане за вятърно далече"...
29.06.2013 10:15
makont написа:
когато "очите се изпълват с дишане". За миг истински, някое от нашето АЗ. Кое? Красиво написано, копнежно...


Благодаря ти сърдечно, Мая!
Винаги си добре дошла насам, мила!
Хубав уикенд! :))
цитирай
6. mystiquewoman - 2. sestra - Ти все зовеш някого тук, Мисти,
29.06.2013 10:17
sestra написа:
Отново е красиво ... и малко тъжно. Копнежът е без дали. Ако не ми вярваш, питай Дали ;D


Здравей, Мира,
дали го зова?... Или си зова собственото Аз, намерено отново след дълго търсене във мрака... ;)
Ще го питам Дали...
Прегръдка топла и благодаря ти! :))
цитирай
7. mystiquewoman - 3. faktifakti - има ли пътища назад - да ако притежаваме машина на времето.
29.06.2013 10:21
faktifakti написа:
страстната слама ме изкефи максимално - волност в душите.
поздрави.


Здравей, Ева,
ще му кажа да намери Машината на времето,
щото аз вече нямам време да търся никой и нищо... ;)
Или пък да гледа "Къщата край езерото" - > там беше разказана
една възможна хипотетична ситуация...
Сламата наистина си е готина, както и всичките му неща,
та затова си ги пооткраднах преди време, хах...
Дано не тръгне да ме съди в Страсбург за куфара със спомените... :))
Прегръщам те!
Хубав слънчев ден от мен! :))
цитирай
8. mystiquewoman - 4. arrow11 :))
29.06.2013 10:33
arrow11 написа:
Ей, Мистичната, що не вземеш да се материализираш на моя територия по някое време, ще пийнем по едно за старата любов... аз черпя. Ще поканя и Жабата, може да се повеселите заедно, пък после пак гони вятъра, ако искаш и пускай ред сълзи и два сополи... :))) Мъжете сме гадняри, не си ли го разбрала още???


Здравей, гадняре :)))
Кво те води насам? И какво да направя за да успокоя тетивата ти?
Материализирам се там, където си искам и за момента съм
мнооооого далече, някъде където ми е много добре и спокойно... !!!
(Без сълзи, а сополи имам само когато съм болна (не от любов), а от болест)
Обичам кака Жабка но тя е достатъчен стожер тук и при теб!
Старата любов?... Няма такава... Тя умря бе, ти не си ли разбрал още???
Изгоря като Феникс... Агонизира доста дълго, докато крашира съвсем,
с някои необратими последици, я си погледни зад рамото за справка... :))
Апропо, жените също сме гаднярки и ти трябва да си го разбрал... та...
в тоя ред на мисли - Лика прилика сме си с тебе! Пътя и разрешението на проблемите ти го знаеш!!!
Айде, хубави почивни дни от мене! :))

Nedeljko Bajic Baja - Zapisano je u vremenu
http://youtu.be/aCffUltuqzQ
цитирай
9. arrow11 - Какво ме води насам? Какво ми опъва ...
29.06.2013 15:23
Какво ме води насам? Какво ми опъва тетивата ли питаш - съчувствие и тревога, мое сладко-тъжно бебче... Зарежи го тоя феникс, изтрий го и от спомените, ей този музикален поздрав му изпрати за сбогом:
http://vbox7.com/play:4c5cae8a
спри да слушаш сърцераздирателна чалга и се материализирай в живота. усмивки и слъчеви почивни дни от мен :)
и ще се навъртам наоколо, ще ми галиш ли тетивата? :)))
цитирай
10. mystiquewoman - 9. arrow11 :))
30.06.2013 00:14
arrow11 написа:
Какво ме води насам? Какво ми опъва тетивата ли питаш - съчувствие и тревога, мое сладко-тъжно бебче... Зарежи го тоя феникс, изтрий го и от спомените, ей този музикален поздрав му изпрати за сбогом:
http://vbox7.com/play:4c5cae8a
спри да слушаш сърцераздирателна чалга и се материализирай в живота. усмивки и слъчеви почивни дни от мен :)
и ще се навъртам наоколо, ще ми галиш ли тетивата? :)))


Мисля, че и за съчувствие и за тревога няма място, ни най-малко!
Просто чух една песен, а другите неща се вързаха с нея -
нито повече, нито по-малко и хоп ей ти пост! :)))
Не мисля да пращам на никого нищо... Ако ме разбираш???
It's been said and done....
http://vbox7.com/play:a93d6dd9d2

И не слушам "сърцераздирателна чалга", много молА!!! Ха ха ха :))))
Навъртвай се, щом така желаеш!
Когато съм тук ще водим някви конвърсейшъни,
но принципно летя в други мистични пространства,
където Някой гали моите (т)Сетива.... хах... :))))

Айде bye-bye с подскок към звездите! :))))
цитирай
11. arrow11 - Не се оправдавай и не се обяснявай, ...
01.07.2013 12:44
Не се оправдавай и не се обяснявай, мистично дяволче :), да не сме в съдебна зала. Пък и какъв съм аз да ти давам акъл...Прави каквото трябва - подскок в работната седмица! Вдъхнови се после да напишеш някой вълнуващ пост за битието и ежедневната проза, конвърсейшън да става :)
цитирай
12. mystiquewoman - 11. arrow11
01.07.2013 14:26
arrow11 написа:
Не се оправдавай и не се обяснявай, мистично дяволче :), да не сме в съдебна зала. Пък и какъв съм аз да ти давам акъл...Прави каквото трябва - подскок в работната седмица! Вдъхнови се после да напишеш някой вълнуващ пост за битието и ежедневната проза, конвърсейшън да става :)


Честит Първи Юли!
Пожелание за радост, светлина и топлина в дните ти!

Uriah Heep - July Morning
http://youtu.be/TH6r0GtuKMA
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mystiquewoman
Категория: Музика
Прочетен: 258524
Постинги: 109
Коментари: 390
Гласове: 2463
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031