Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2017 17:05 - ...Where is my man?
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2562 Коментари: 18 Гласове:
8

Последна промяна: 20.07.2017 22:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
          image
    

https://youtu.be/Vn2DwAzxNV0

Смело Сърце -- Респект...




ОРИГИНАЛЕН ТЕКСТ
Аз живея като вълк-единак
В ръката си държа писалка в другата патлак
Има ли смисъл с най-ценното се разделих
3 пъти умрях и 3 пъти се преродих
Ако Господ не беше не бих оцелял
Щом ме е запазил значи ме е разбрал
Справедливостта никога не тържествува
Напред да продължавам ли – може би не си струва
Миналото е мрачно, бъдещето по-мрачно
С ден на ден виждам как става все по-страшно
Знам, че на надежди не мога да разчитам,
Тогава да си тегля куршума предпочитам

Припев:
Стимула за живот вече го изгубих,
Раздадох се докрай и какво получих
Господ ми казва да бъда смело сърце
Защо съм живял накрая ще се разбере
Дали сълзите ми, очите ми ще изстинат,
Ако знаеха, че не куршуми ги застигат,
Ако знаеха, че не до края ще се борят
Не заради друг, заради себе си ще се затворят
Кръвта ми блъска по стени на вени тънки,
Дали ще ми убива същото сърце с подплънки
Дали ще ми горчи същата душа с лъжа по-сладка
Твърдо ДА дай друга загадка
Нима не мога да остана още малко
Да кажа БРАВО на човека, за сърцето жалко
Нима не мога да посоча бъдещето и да кажа стига
Мъката ми свърши, радостта пристига

Припев:…
Сам оставам, но трябва ли да съжалявам,
Когато за фалшиви хора 5 пари не давам
Сам пазя своя гръб и следвам мойта вяра
Дори да лазя в праха душата ми не се продава
И не очаквам протегната ръка,
Защото ножа може да е зад гърба в другата ръка
Не вярвам в обещания и в празни думи,
В свят, в който любовта се измерва в суми
Не ме интересува, кой какво за мене мисли
Освен семейството си нямам други близки,
Не могат да ме трогнат фалшивите сълзи,
Знам какво е чувството, когато те боли

припев:…
Никога няма същия да бъда
Не мога назад времето да върна
До края ще бъда смело сърце
Ще правя квото трябва
Да става квото ще!

Share Текстът е добавен от adinceto0o


Още на: https://textove.com/respect-smelo-sartse-tekst
Благодариние на textove.com



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Исках да напиша нещо красиво, Ето това е
19.07.2017 20:47
Познавате ли безусловната любов
Очаквам вашите отговори, Как разбирате тази любов
цитирай
2. hloris - Палче нагоре за Тишо!
19.07.2017 21:18
Безусловната любов....ПРОСТО ОБИЧАШ и правиш всичко за любимия си човек,без да търсиш някаква отплата...в никакво изражение.
За мен лично най-красивата и трагичната е...несподелената такава.

Много силен текст
цитирай
3. milady - мила моя,Няма нещастна и безусловна любов....
19.07.2017 21:27
хлори,Благодаря ..За..чудесен коментар
знаеш ли първото ми желание беше да посветя песента на теб,
но колегата има... предимство
Той е мъж
Нали ме разбираш
цитирай
4. katara - https://youtu.be/NHydngA5C4E
19.07.2017 21:55

хлори,Нали знаеш че си ми слабост
ето тази моя любима песен
е специално за теб
, Колко е трудно да кажеш Сбогом...
цитирай
5. hloris - И ти,дивачке! :)))
19.07.2017 22:44
Само дето понякога си прекалено хаплива към моите приятели тук...

Благодаря за поздрава!
Как беше...за сърцата,що се любят,и смъртта не е раздяла...
За разстоянията пък е напълно безпредметно да говорим,нали?!:)))
цитирай
6. hloris - От сърце ти желая да ти махнат бана поне на този профил
19.07.2017 22:50
тук имаш много хубави неща,и усещам ,че ти е любимият,че тук ти е душата.
Чувствам го просто с моята по някакъв начин.
Просто го чувствам.
цитирай
7. milady - 5. hloris - И ти,дивачке! :)))
19.07.2017 22:54
Според мен най-близко до безусловната любов е тази на майката
За жалост мисля че безусловна любов между мъж и жена не може да има
секса Не е любов,
и любовта не е секс
защо
Защото в секса Преобладава желание агресия, чувство за притежание
често съпроводено и с ревност,А най-често резултатите от това са
децата, или просто биологичната програма за продължаване на рода
Та така , сложно нещо е безусловната любов
защото е слаба нашата душа, и преследва много желания.

Тони приемам твоята критика най-сериозно
Много съм лоша капризна нетърпелива
и….. Дива коза
позна
Лека нощ мила, гушкам те



цитирай
8. katara - даа, абсолютно вярно, хлоо..
20.07.2017 13:37
Виртуала е Акаша, Вселенската Библиотека..
и нашата Духовна Утроба..
където Енергията твори...чудеса..
нали, е така
/ дай да ти каже сега ..циганката една Магия, настрана..



цитирай
9. smexy - тишко, ама си..модерен кавалер..тюхх..
20.07.2017 13:51
кажи БРАВО на човека,
и на Сърцето на Жулиета..
поне...
цитирай
10. hloris - Казвай я,магия ли имам направена?! :)
20.07.2017 13:55
katara написа:
Виртуала е Акаша, Вселенската Библиотека..
и нашата Духовна Утроба..
където Енергията твори...чудеса..
нали, е така
/ дай да ти каже сега ..циганката една Магия, настрана..




цитирай
11. milady - 10. hloris - Казвай я,магия ли имам направена?! :)
20.07.2017 14:01
хлори, ти нали не си под 20г ?
аз такива магии от мегдана..
не признавам..
Ти си Магьосника, Магията и....Чудесата, мила..
/изкушавам се, да те...поведа..
нооо,още си колеблива, разсеяна..
/трябва да станеш..ДАО
т.е..празна
/ без емоции, страсти, и секс ..на екс..
можеш л и?
цитирай
12. misteriavechna - Не го бях чувала до сега,
20.07.2017 14:17
много смислени текстове има това момче. Лошо ми става от тъпизмите на разни Крисковци, а децата се радват, пеят с него и подобни, лансирани и натрапени до безобразие. Направиха хитове с невероятни мерзости, а това тук, което заслужава да се слуша ще си остане непопулярно! Жалко!
цитирай
13. hloris - тц....много съм назад в материята...да ме владее празнотата..
20.07.2017 16:14
milady написа:
хлори, ти нали не си под 20г ?
аз такива магии от мегдана..
не признавам..
Ти си Магьосника, Магията и....Чудесата, мила..
/изкушавам се, да те...поведа..
нооо,още си колеблива, разсеяна..
/трябва да станеш..ДАО
т.е..празна
/ без емоции, страсти, и секс ..на екс..
можеш л и?


Липсваш му на Тишо...отиди виж,търси "своята"Джулиета.
На мен днес ми е едно мързеливо...и поспаливо! :)
Как не се уморяваш...просто не зная,чудя ти се на акъла! :))
цитирай
14. milady - мисси, нали, милоо..тази песен ми е любима от поне 12 г/с моите момчета я открих..
20.07.2017 16:28
misteriavechna написа:
много смислени текстове има това момче. Лошо ми става от тъпизмите на разни Крисковци, а децата се радват, пеят с него и подобни, лансирани и натрапени до безобразие. Направиха хитове с невероятни мерзости, а това тук, което заслужава да се слуша ще си остане непопулярно! Жалко!


не мога да остарея покрай тях, особено малкия
такава е...машинка...
тук вали , и ми едно заспалооо..
сега ставам...и търся кафетоо..
до довечера, бебке любима..
цитирай
15. milady - хлооо, ама аз спя и ям..чат пат, милааа..
20.07.2017 16:29
Как не се уморяваш...просто не зная,чудя ти се на акъла! :))
цитирай
16. misteriavechna - А-хаааааа,
20.07.2017 17:12
купонясвала си ти нощеска, да ми спиш по обеед! Я си признавай бързо, какви си ги вършила! И задача съм ти поставила, там при Брус с Филаделфиййските улици, ти се шляеш.
Много си ми готина! Киссс!
цитирай
17. redabyss - Какво? Безусловна любов ли, Шаци? ...
21.07.2017 00:10
Какво? Безусловна любов ли, Шаци? Това не е справедливо, ако не е заслужено. А ние , хората сме доста уродливи вътрешно и когато се държим гаменски, трябва срещу нас да има адекватна реакция, пак от любов, пак от безусловна, но разумна. ;)
цитирай
18. katara - тва пък беше...великооо..
21.07.2017 08:53
„Това не е справедливо, ако не е заслужено“

нищо не е справедливо , роузхен
но,така е..разумно....
даа....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263778
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол