Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2010 10:09 - Въздушни целувки
Автор: cefulesteven Категория: Забавление   
Прочетен: 5932 Коментари: 28 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
„Ако пак забрави за рожденият ми ден ще го убия!” – реши, после започна основното почистване. Искаше да е свежо всичко. И тялото и дома й, за да е свежа душата й. Напоследък тренираше усилено, свалила беше някой килограм, раздвижила кръвта и освежила кожата, отказала беше цигарите и се чувстваше преизпълнена със сила и дух. Малко обаче беше занемарила домакинската работа, съзнаваше го и пожела да поправи грешката си. Така попадна на тефтерчето му. Малко и глупаво. С черни подвързии. Изкуствена кожа. На нищо не приличаше. При това прашно. Разгърна го, кихна и го намрази преди да е видяла онова което видя. Страничка изписана с адреси и телефонни номера на мръсници. Едната познаваше само. Негова съученичка с която се срещнаха случайно преди десет дни. Онази го грабна на улицата. Като се прегърнаха даже впи пръсти в дупето му. Противна й беше от пръв поглед. Живеела някъде в провинцията. Имаше бенка между носа и устната. Говореше бързо и си личеше, че е спала навремето с него. Само докато отиде до тоалетната ги остави за минута – две насаме. В това време му е дала адреса си. Той пътуваше много и щяха да се видят. И да прекарат нощта. Противна жена. И висока. Здрава като кобила. Откакто я видя реши да тренира. Явно глупака й си падаше по атлетичните. Винаги го е отричал, но си личеше. Сигурно и другите са такива. Мекушав е, изтънчен. Груба жена на него му трябва. За баланс. Защо изобщо му чисти. Негова е тази работа, след като толкова му се иска да е нежната половинка. Мина й през дома да обърне всичко наопаки. После се разплака, довърши започнатото, а после настроението й се подобри.
Влезе усмихнат, с цветя и подарък, със скъпа бутилка вино и уиски в чантичка. Дискове с романтична музика, декоративни свещи. Целуна я тридесет и един пъти колкото години навършваше. Телефонът му позвъни само веднъж. Не го отвори, а изключи. Дръпна и кабела на звънеца. Пусна завесите. По – млад изглеждаше отколкото е сега. По-хубав отколкото някога беше. Прекараха чудесно. Любеха се дълго, после дълго говориха. Много нежни приказки и наговори. Неща които не подозираше, че може да изрече. Каза му го и той гузно си призна, че думите не са негови. Разсмя я. Попита го чий са. Боязливо обясни, че имал бизнес партньор, който си падал по поезията, издал даже две стихосбирки, никой не ги купувал, но направил една шашма и не загубил никакви пари, както и да е. Накратко: този същият му написал пет страници с избраните си фрази. Прекроени леко като за рожден ден на съпруга. Цяла седмица ги заучавал наизуст и репетирал за да каже. Млъкна срамежливо. Помоли я, да не му се сърди, а беше сладък, толкова, толкова сладък. Как да му каже, че мълчи не защото му се сърди, а защото е затрогната до сълзи и го харесва повече от всеки който умее да говори красиво. Помисли си пак за жилавата кобила. Беше в състояние да я убие, ако разбере, че го е докосвала. Подметна за нея. Стана мълчалив. Попита го какво му е.
-Странна работа.-рече- Видя я, нали. Държи се като, че ли харесва мъже, а спи само с жени.
Стана мълчалива. Попита я какво и е. Тя не успя да му отговори.
На сутринта заспаха. Чак следобед отвори въпрос за черното тефтерче, дали случайно, докато чистила не го е видяла и подредила някъде.
-Не. – излъга – Важно ли беше…
-Ами…Малко позакъсах с джобните. Дал съм пари на заем. Закъсняха с връщането. Смятам да си ги потърся. В бележника бяха телефоните. Ще го намеря.
И продължи да търси.
Как да му каже, че прати въздушна целувка на шофьора на боклукчийският камион който отпътува с бележника.
 



Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Хей, Стеф, чуден разказ си написал!
25.07.2010 10:24
На пръв поглед нещо толкова обикновено. Но аз най-харесвам обикновените неща. Ще те помоля дами кажеш този разказ нов ли е или е нещо по-отдавна.
Поздрави от Вал!
цитирай
2. nellnokia - :)...
25.07.2010 10:27
жесток разказ... Това е животът!
цитирай
3. karambol5 - :))))))))) Невероятно е напи...
25.07.2010 10:31
:)))))))))
Невероятно е написано :) Отново ме накара да заживея наколко минути с героите ти ;)))
цитирай
4. cefulesteven - На пръв поглед нещо толкова обик...
25.07.2010 10:33
valben написа:
На пръв поглед нещо толкова обикновено. Но аз най-харесвам обикновените неща. Ще те помоля дами кажеш този разказ нов ли е или е нещо по-отдавна.
Поздрави от Вал!


Напоследък рядко публикувам нещо написано сега. Този е от 2007 година.
цитирай
5. cefulesteven - жесток разказ. . . Това е животът! ...
25.07.2010 10:34
nellnokia написа:
жесток разказ... Това е животът!



:))))
цитирай
6. cefulesteven - :))))))))) Невероятно е напи...
25.07.2010 10:34
karambol5 написа:
:)))))))))
Невероятно е написано :) Отново ме накара да заживея наколко минути с героите ти ;)))



Благодаря ти.
цитирай
7. анонимен - stef ni6to 4e geroqt ti e naizustil ...
25.07.2010 11:00
stef ni6to 4e geroqt ti e naizustil frazite..pone e napravil opit da q vpe4atli i e uspql..mnogo mi haresa razkaza...iskam da te popitam ne6to...nqkoga stef .pisal li si za 4ove6kiq inat..ama onq ujasen inat, koito te vadi ot ravnovese i s kogoto ne moje6 da izleze6 na glava.... to4no s takav 4ovek v momenta si imam rabota..i takova 4udo ne bqh sre6tala o6te v jivota si..moje li be stef..az da mu govorq, 4e mejdu nas ni6to nqma da izleze..a toi da mi kazva, 4e sme sazdadeni edin za drug..az da mu kazvam , 4e napravo nemoga da go gledam vizualno..toi da mi govori 4e seksa 6tql da bade s mene razko6..az mu kazvam 4e sam grozna..toi mi vika 4e sam perfektna..eeeeeeeeeee..ami az na steite da govoreh..po 6tqha da me razberat..abe razberi be stef..az mu kazvam 4e haraktera mi e ujasen..koeto si e samata istina..toi mi kazva 4e to4no takava zla jena , kato mene tarsil cql jivot....za parvi pat stef se sblaskvam s takav inat i takova tarpenie..az mu kazvam , 4e si tarsq umen maj , kato teb ..koito kato vlqza v spor s nego ..da me sloji na mqstoto si...toi i tova ne razbira...e stef..napisah ti tova ne6to da se posmee6 malko...da ti dam idei ..za novi razkazi..
цитирай
8. miaa - Този парадокс в живота,често се случва:)??
25.07.2010 11:00
Един чудесен разказ за необходимостта хората да се приемат такива, каквито са!
И да се научат да обичат, без страх и без роли!
Поздрави Стеф!
цитирай
9. cefulesteven - stef ni6to 4e geroqt ti e naizustil ...
25.07.2010 11:11
анонимен написа:
stef ni6to 4e geroqt ti e naizustil frazite..pone e napravil opit da q vpe4atli i e uspql..mnogo mi haresa razkaza...iskam da te popitam ne6to...nqkoga stef .pisal li si za 4ove6kiq inat..ama onq ujasen inat, koito te vadi ot ravnovese i s kogoto ne moje6 da izleze6 na glava.... to4no s takav 4ovek v momenta si imam rabota..i takova 4udo ne bqh sre6tala o6te v jivota si..moje li be stef..az da mu govorq, 4e mejdu nas ni6to nqma da izleze..a toi da mi kazva, 4e sme sazdadeni edin za drug..az da mu kazvam , 4e napravo nemoga da go gledam vizualno..toi da mi govori 4e seksa 6tql da bade s mene razko6..az mu kazvam 4e sam grozna..toi mi vika 4e sam perfektna..eeeeeeeeeee..ami az na steite da govoreh..po 6tqha da me razberat..abe razberi be stef..az mu kazvam 4e haraktera mi e ujasen..koeto si e samata istina..toi mi kazva 4e to4no takava zla jena , kato mene tarsil cql jivot....za parvi pat stef se sblaskvam s takav inat i takova tarpenie..az mu kazvam , 4e si tarsq umen maj , kato teb ..koito kato vlqza v spor s nego ..da me sloji na mqstoto si...toi i tova ne razbira...e stef..napisah ti tova ne6to da se posmee6 malko...da ti dam idei ..za novi razkazi..



Тук има и нещо друго освен инат, но наистина току - виж сте вдъхновили сюжет:)
цитирай
10. cefulesteven - Един чудесен разказ за необходи...
25.07.2010 11:12
miaa написа:
Един чудесен разказ за необходимостта хората да се приемат такива, каквито са!
И да се научат да обичат, без страх и без роли!
Поздрави Стеф!


И преди всичко, че афектът от ревност не е най-добрия съветник:)
цитирай
11. анонимен - stef. . ako namekva6 za lubov. . tova ...
25.07.2010 11:29
stef..ako namekva6 za lubov..tova ve4e e dosta dalga tema..moje i da e vluben 4oveka, noooooo ne e tova koeto az razbiram pod tazi dumi4ka.....pri nego lipsva..sebeotdavane i bezprikoslovenost..koeto za lubovta e mnogooooooooo vajno.. za men sa6to..
цитирай
12. cefulesteven - stef. . ako namekva6 za lubov. . tova ...
25.07.2010 11:33
анонимен написа:
stef..ako namekva6 za lubov..tova ve4e e dosta dalga tema..moje i da e vluben 4oveka, noooooo ne e tova koeto az razbiram pod tazi dumi4ka.....pri nego lipsva..sebeotdavane i bezprikoslovenost..koeto za lubovta e mnogooooooooo vajno.. za men sa6to..



Не, не намеквам за любов, но чудя се, защо толкова дълго търпиш това. Отговори ми веднъж, че не ти е приятно, а оттогава мина толкова време.
цитирай
13. анонимен - za6toto stef. . . . az moje da kazvam ...
25.07.2010 12:59
za6toto stef....az moje da kazvam direktno v o4ite to4no kakvo mislq.., noooooooooooo vse pak imam 4uvstvo za takt..i sam ostavila toi sam da se ottegli..prosto sam da preceni , 4e ne6tata mejdu nas nqma da se polu4at ... za6toto na men mi e nai lesno da kaja..vij kakvo moi 4ovek..ne mi haresva6, ima6 savsem razli4ni interesi ot men, vizualno ne si pasvame,ne si dostat4no umen, za da moje6 da me ukroti6 s dumi..nooooooooooooo neka toi sam da preceni..az mislq, 4e taka e po pravilno...po dobre e sam da se uveri6 v ne6to..i togava da vzeme6 re6enie...
цитирай
14. cefulesteven - za6toto stef. . . . az moje da kazvam ...
25.07.2010 13:35
анонимен написа:
za6toto stef....az moje da kazvam direktno v o4ite to4no kakvo mislq.., noooooooooooo vse pak imam 4uvstvo za takt..i sam ostavila toi sam da se ottegli..prosto sam da preceni , 4e ne6tata mejdu nas nqma da se polu4at ... za6toto na men mi e nai lesno da kaja..vij kakvo moi 4ovek..ne mi haresva6, ima6 savsem razli4ni interesi ot men, vizualno ne si pasvame,ne si dostat4no umen, za da moje6 da me ukroti6 s dumi..nooooooooooooo neka toi sam da preceni..az mislq, 4e taka e po pravilno...po dobre e sam da se uveri6 v ne6to..i togava da vzeme6 re6enie...



Ако един човек няма чувство за такт, няма как да разбере и твоето.
цитирай
15. анонимен - Дааа,
25.07.2010 13:47
умееш да изненаднаш и приятно. Браво!
цитирай
16. анонимен - eeeeeeee stef. . tova 4e toi nqma ...
25.07.2010 13:49
eeeeeeee stef..tova 4e toi nqma 4uvstvo za takt...si e li4no negov problem....noooooo s vremeto..6te atakuva..6te atakuva..i sam 6te se otkaje..vremeto e golqm u4itel stef..golqm..., noooooo tuk ima ne6to drugo..tozi maj e po golqm ot men ..ergen..taka 4e toi ima cqloto vreme na sveta da si ibira jena izmejdu mnogoto..nali taka..nikoi absolutno nikoi ..ne moje da me ubedi..4e toi cql jivot e tarsil ne6to po interesno..i hop izvednaj popadnal na men..i davai sega..az da mu sbadvam me4tite..eeeeeee nqma kak da stane..na vsi4koto otgore..az sam mu obqsnila ama savsem to4no kakav maj iskam da imam do sebe si...ama savsem to4no..s podrobnosti...
цитирай
17. cefulesteven - умееш да изненаднаш и приятно. Б...
25.07.2010 13:52
angpiskova написа:
умееш да изненаднаш и приятно. Браво!



:))))
цитирай
18. cefulesteven - eeeeeeee stef. . tova 4e toi nqma ...
25.07.2010 13:53
анонимен написа:
eeeeeeee stef..tova 4e toi nqma 4uvstvo za takt...si e li4no negov problem....noooooo s vremeto..6te atakuva..6te atakuva..i sam 6te se otkaje..vremeto e golqm u4itel stef..golqm..., noooooo tuk ima ne6to drugo..tozi maj e po golqm ot men ..ergen..taka 4e toi ima cqloto vreme na sveta da si ibira jena izmejdu mnogoto..nali taka..nikoi absolutno nikoi ..ne moje da me ubedi..4e toi cql jivot e tarsil ne6to po interesno..i hop izvednaj popadnal na men..i davai sega..az da mu sbadvam me4tite..eeeeeee nqma kak da stane..na vsi4koto otgore..az sam mu obqsnila ama savsem to4no kakav maj iskam da imam do sebe si...ama savsem to4no..s podrobnosti...


Тогава няма защо да го мислиш и да го приказваш толкова:)
цитирай
19. анонимен - to4no stef. . vij kak me razbra. . ...
25.07.2010 13:56
to4no stef..vij kak me razbra..bravo...
цитирай
20. flycatblu - Мислиш ли, че човек трябва да си з...
25.07.2010 14:51
Мислиш ли, че човек трябва да си записва сметките, ако другите ги помнят, необходимо ли е? излиза че героят ти е доста добър човек...щом е направил цял тефтер със сметки за дадени заеми...
цитирай
21. cefulesteven - Мислиш ли, че човек трябва да си з...
25.07.2010 14:52
flycatblu написа:
Мислиш ли, че човек трябва да си записва сметките, ако другите ги помнят, необходимо ли е? излиза че героят ти е доста добър човек...щом е направил цял тефтер със сметки за дадени заеми...



Единият вариант е да е добър, друг: да не може да отказва, а би могло това да е и бизнеса му. :)
цитирай
22. анонимен - доверие
25.07.2010 19:09
доверието е всичко...:)
цитирай
23. cefulesteven - доверието е всичко. . . :) Да. ...
25.07.2010 19:14
анонимен написа:
доверието е всичко...:)



Да. И когато го има изключени са подобни трагикомични случки:)
цитирай
24. moniboneva - Поучително разказче Cef
25.07.2010 20:52
Не е невъзможно да се случи!Но не се виждам в тази героиня. Аз предпочитам да не се ровя в мъжки записки и тайни.Нито ако нещо ме изкуши, бих искала той да се разстрои. Но така няма да го оцениш ако ти е верен.Нито теб могат да те оценят, дори да си устоял на изкушения. Неподправената любов се усеща, както е при твоят герой.Той не забравя рождения и ден, влага романтика и страст.И все пак никой не би искал да живее в лъжа! Добре е да познаваш, скритите страни на партньора си.Не знам дали го съзнаваш или случайно си го постигнал. Ти всъщност ни подсказваш ,че да познаваме добрите и лошите страни на партньора ни е еднакво важно!
цитирай
25. cefulesteven - Не е невъзможно да се случи!Но не се ...
25.07.2010 21:53
moniboneva написа:
Не е невъзможно да се случи!Но не се виждам в тази героиня. Аз предпочитам да не се ровя в мъжки записки и тайни.Нито ако нещо ме изкуши, бих искала той да се разстрои. Но така няма да го оцениш ако ти е верен.Нито теб могат да те оценят, дори да си устоял на изкушения. Неподправената любов се усеща, както е при твоят герой.Той не забравя рождения и ден, влага романтика и страст.И все пак никой не би искал да живее в лъжа! Добре е да познаваш, скритите страни на партньора си.Не знам дали го съзнаваш или случайно си го постигнал. Ти всъщност ни подсказваш ,че да познаваме добрите и лошите страни на партньора ни е еднакво важно!



И добре говори за теб, че не се идентифицираш и не откриваш познати свои черти у нея. Поздрави...
цитирай
26. анонимен - Супер е!
25.07.2010 22:40
Разказът е невероятен! Продължавай в същият дух!
Поздрави от Biskvitka.net - maicky
цитирай
27. zdrach - Забавно...
25.07.2010 23:31
и истинско. Сигурен съм, че и в реалния живот се случват такива неща.
цитирай
28. bocy - много истинско. . . винаги там ня...
26.07.2010 17:15
много истинско...винаги там някъде има едно черно тефтерче... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8406561
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031