Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2011 21:04 - Заминавам на почивкаааа:) /Сериозно, въпреки елементите на антиутопия/
Автор: cefulesteven Категория: Забавление   
Прочетен: 2192 Коментари: 10 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Утре потегляме, с жена ми и с малкия, голям човек. Кучето, котката и хамстера остават. Остават и грижите, не че са много, но хора сме - имаме си ги. Нямат свършване, но сега поне десет дни: планина, море и релакс, доколкото е възможен за човек, като мен, който и сънувайки си води записки, нахвърля резюмета и дори на два пъти се е опитвал да вземе интервю от най-кошмарните си образи. Багажът вече е почти събран. Един куфар, една мешка, два сака, плюс чантичките, които всеки от нас си носи на рамото.
Има още малко за прибиране...

И внимание, оттук започва антиутопията.

Гледам на масата 13 /тринадесет/ зарядни. Ще ги приберем накрая. Струват ми се повече, отколкото трябва. Нещо не разбирам. В момента няма и кого да попитам. Жена ми е в съседната къща, при майка си. Преправя на шевната й машина, рокля за морето. Тийнейджърът е навън, играе си с приятели, казва си "чао" и така нататък. Остава ми сам да разреша рогатата загадка.

Четири зарядни за общо четерите ни телефона.
Един за нетбука /ха-ха-ха-ха, знам, че мнозина вече шумно са въздъхнали и си мислят, че щом съм на почивка и те ще си починат от мен, но нямааааа/. Стават пет зарядни устройства.
Едно за пиеспито на малкия. Стават шест.
Трите за трите МР4. Стават девет.
Две за двата фотоапарата. Стават единадесет.
Едно за електронната ми цигара. Стават дванадесет.  

За какво ще да е тринадесетото? Цял час му мисля. Търся в какво мога да пъхна жака и открих малък, замаскиран вход...под лявото ми зърно. 

Включих се, за да пробвам и колкото и трудно да ми е да го призная, в тези електронни времена съм започнал да ползвам и електронно вдъхновение.
 



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Приятно изкарване!
04.08.2011 21:17
Приятелски съвет - колкото се може по-малко връзки към нета! Почивката е и почивка от него:)
цитирай
2. cefulesteven - Приятелски съвет - колкото се може ...
04.08.2011 21:22
angpiskova написа:
Приятелски съвет - колкото се може по-малко връзки към нета! Почивката е и почивка от него:)



То няма да имам и кой знае колко време. Програмата ми е пълна и много весела, а и купчината зарядни на масата, наистина много ме стресна. Не съм обръщал внимание как се е трупала все повече и повече електроника...

Поздрави и усмивки.

цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - :) Ама че хубаво си го описал, Стефане!
04.08.2011 21:51
Самото тръгване е цяла жива история... То както е тръгнало, ще се върнете от морето с роман.:))) Поздрави в къщи и да си изкрате хубаво и слънчево! На добър час и добър път! И... вдъхновение!:)))
цитирай
4. cefulesteven - Самото тръгване е цяла жива исто...
04.08.2011 21:53
malchaniaotnadejda7 написа:
Самото тръгване е цяла жива история... То както е тръгнало, ще се върнете от морето с роман.:))) Поздрави в къщи и да си изкрате хубаво и слънчево! На добър час и добър път! И... вдъхновение!:)))



Така се получи:))) Наистина започва обещаващо. Благодаря ти от сърце за пожеланията:)
цитирай
5. ronya - хахахахааааааа
05.08.2011 00:16
Екстра!
Само внимавай с тия машинки - неверни диванета са, дават накъсо понякога ;)))
Приятно да е :)))
цитирай
6. sowhat - живи и здрави
05.08.2011 00:24
и честито за новата книга, стеф.
и да си изкарате добре)
цитирай
7. mileidi46 - :))))))
05.08.2011 02:43
BUON VIAGGIO!!!
I mnooooogo snimki...
цитирай
8. cefulesteven - Екстра! Само внимавай с тия ма...
05.08.2011 09:03
ronya написа:
Екстра!
Само внимавай с тия машинки - неверни диванета са, дават накъсо понякога ;)))
Приятно да е :)))


Ще гледам да си прекарам приятно въпреки удобствата им. :)
цитирай
9. cefulesteven - и честито за новата книга, стеф. и да ...
05.08.2011 09:06
sowhat написа:
и честито за новата книга, стеф.
и да си изкарате добре)


Благодаря ти, благодаря ти. А книжката излезе точно навреме, че да ми е още по-сладко и удовлетворено. Много й се радвам, текстовете й ти харесваха, преди още да знаем, че ще излязат в подобен формат. Усмивки, усмивки, Еми!
цитирай
10. cefulesteven - BUON VIAGGIO!!! I mnooooogo s...
05.08.2011 09:08
mileidi46 написа:
BUON VIAGGIO!!!
I mnooooogo snimki...


След малко тръгваме. За снимките, интересни ще са и за мен, после да ги разглеждам. Особено тези които ще направя първите няколко дни. Да видя в тях как гледам на родния си град, когато отивам в него, като на курорт. Чувството наистина е много интересно. Поздрави и прегръдки, Миледи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8431555
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930