Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2011 12:28 - Някой знае ли нещо за Катана?
Автор: cefulesteven Категория: Забавление   
Прочетен: 4377 Коментари: 16 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Някой виждал ли е Катана, че съм притеснен? Късно снощи го оставих в компанията на толкова момичета и жени, а градуса на емоциите толкова се повиши, че наистина има защо да съм притеснен, наш Сесней, да не е станал жертва на страстна вакханалия. И ако буквално са го изяли, защото на там вървяха нещата, много блогъри, ще си умрат от скука или в най-добрия случай, ще се наложи да станат от компютрите и да потърсят развлечения и адриналин другаде.

Лошото е, че ще ми бъде потърсена отговорност и ще трябва да давам обяснения. Изпреварвам събитията и това са моите писмени показания.

 

Поканих Катана на откриването на изложба. Знаех, че ще е нещо разкошно, но преживяването надмина очакванията ми. Собственикът на галерията Георги Генов, сравни художника Пламен Пенов с Йероним Бош, определи го като сюреалист, спомена и за Салвадор Дали, за приемствеността в течението на изкуството, но така попопулярните из цял свят класици, нямат това чувство за хумор. Как да го нарека? И нашенско и английско. Някак загадъчно, а в същото време дръзко. Иронията в сюжетите не може да се изкаже, може само да се види. Лично аз виждах в тях разказите, които ще напиша...следващият си живот, когато се родя толкова луд, колкото съм сега, но далеч по-талантлив. Сега, повече за изложбата няма да пиша, защото не ми стигат и думи, а и в петък ще излезе подробен материал в BG Север.

Не съм свалил и снимките от фотоапарата, това ще направи малко по-късно Неслънчице.

Пиша постинга, с тревога за нашия съблогър. Понеже естетическото приключение беше екстремално, а и извън картините твърде красиво, след завършване на официалната част, всички се опомнихме в едно всеобщо емоционално опиянение, нашия чаровник първо беше грабнат и нацелуван от дриадата Дена, която пък не спря в следващите часове силно да изрича към всички: «Обичам ви, обичам ви, обичам ви», после го забелязах в компанията на още няколко хубавици /има снимков компромат, който ще пратим на самия Катана и ако е жив, и здрав ще си пусне сам/, после...с Неслънчице, трябваше да си тръгваме, за да хващаме последния влак към Плевен, а купона беше в разгара си.

 

 

Моля, ако някой е чул нещо за Сенсей да пише и да ме спаси от тревогите.

Един от виновниците: Цефул.

 



Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Жив и здрав е
03.12.2011 12:45
и дори споменава за изложбата.
Иди при Камосутров :))))))))))))))))

Валя
цитирай
2. tutankhamon661 - cefulesteven
03.12.2011 12:57
Сигурен съм, че ще се появи скоро.
Е, малко поизцеден, но изкуството иска жертви. Може и розови.
цитирай
3. анонимен - аз знам, остана да спи в един хотел, с ...
03.12.2011 13:04
аз знам, остана да спи в един хотел, с неслънчице.
цитирай
4. анонимен - Стеф,
03.12.2011 13:14
защо не ми се обадихте щом сте идвали тук?
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - :) Радвам се, че сте се прибрали, живи и здрави!
03.12.2011 13:25
Тъкмо щях да звъня на Или. Незабравима вечер!:) И аз ще напиша нещо за впечатленията от тази изложба. И Лъчо. А сигурно и във вестника на Неслънчице ще четем. Но, по неотразимост, Катана беше на нивото на изложбата!:))) Обграден от обожателки и обожаващ.:))) Та, - няма новини, добри новини!:) Поздрави на вас тримата от нашата дружина и до скоро! Чакаме компроматите!:)))
цитирай
6. анонимен - Ей ме! :-))))))))))))))))))))))))))))))))
03.12.2011 13:44
Жив, здрав и доволен! Анонимния завиждач да оди и да се пере на сухо! Ама ще спя с когото си искам, бе! Тебе какво ти влиза в работата? Спи си там сам и ръчно и не се прави на отворко.
А, да не забравя. За в бъдеще се наричай Капандурко. Или Чукундурко. Все тая.
Стеф, Здрасти!
цитирай
7. cefulesteven - и дори споменава за изложбата. Иди ...
03.12.2011 13:48
yotovava написа:
и дори споменава за изложбата.
Иди при Камосутров :))))))))))))))))

Валя


:)))) Супер, ето го най-после. Ще му пратим след малко и снимките.
цитирай
8. cefulesteven - Сигурен съм, че ще се появи скоро. Е, ...
03.12.2011 13:49
tutankhamon661 написа:
Сигурен съм, че ще се появи скоро.
Е, малко поизцеден, но изкуството иска жертви. Може и розови.



Появи се, най-после. Ще има да разказва:)))
цитирай
9. cefulesteven - аз знам, остана да спи в един хотел, с ...
03.12.2011 13:51
анонимен написа:
аз знам, остана да спи в един хотел, с неслънчице.



Не е било с Неслънчице, Неслънчице си спа с мен. И не-точно спахме, де. Препоръчвам и на теб да се погрижиш за нощите си:)))
цитирай
10. cefulesteven - защо не ми се обадихте щом сте идвали ...
03.12.2011 13:54
angpiskova написа:
защо не ми се обадихте щом сте идвали тук?


Стана много импровизирано. И не точно така, както го бяхме предвидили. Мислехме да останем и днес, но в последния момент отпадна като възможност. Иначе по план, щяхме да се видим, днес, когато беше по-вероятно да те намерим свободна.
цитирай
11. cefulesteven - Тъкмо щях да звъня на Или. Незабр...
03.12.2011 13:57
malchaniaotnadejda7 написа:
Тъкмо щях да звъня на Или. Незабравима вечер!:) И аз ще напиша нещо за впечатленията от тази изложба. И Лъчо. А сигурно и във вестника на Неслънчице ще четем. Но, по неотразимост, Катана беше на нивото на изложбата!:))) Обграден от обожателки и обожаващ.:))) Та, - няма новини, добри новини!:) Поздрави на вас тримата от нашата дружина и до скоро! Чакаме компроматите!:)))


Непременно напиши. Страхотно беше, а и ти, и дъщеря ти сте такива сияйни излъчвания!!! С Лъчо трябва да се свържа някак.
цитирай
12. cefulesteven - Жив, здрав и доволен! Анонимния ...
03.12.2011 13:59
katana написа:
Жив, здрав и доволен! Анонимния завиждач да оди и да се пере на сухо! Ама ще спя с когото си искам, бе! Тебе какво ти влиза в работата? Спи си там сам и ръчно и не се прави на отворко.
А, да не забравя. За в бъдеще се наричай Капандурко. Или Чукундурко. Все тая.
Стеф, Здрасти!



Анонимният има за какво да завижда:) Дано не се разболее като види снимките.
цитирай
13. анонимен - Е, ще реве, че са грозни, че са баби. И други ревове ще реве
03.12.2011 14:34
cefulesteven написа:
katana написа:
Жив, здрав и доволен! Анонимния завиждач да оди и да се пере на сухо! Ама ще спя с когото си искам, бе! Тебе какво ти влиза в работата? Спи си там сам и ръчно и не се прави на отворко.
А, да не забравя. За в бъдеще се наричай Капандурко. Или Чукундурко. Все тая.
Стеф, Здрасти!



Анонимният има за какво да завижда:) Дано не се разболее като види снимките.

Като че ли ръката му е млада и девствена. Чукундурко...
цитирай
14. noir - ~ N ~
03.12.2011 18:21
Мен никой не ме кани на веселото. Да не е заради професионалното ми минало? :)
цитирай
15. cefulesteven - Мен никой не ме кани на веселото. Да ...
03.12.2011 18:32
noir написа:
Мен никой не ме кани на веселото. Да не е заради професионалното ми минало? :)



Прати ми някакви координати, принце. Мейл в който влизаш всеки ден или телефон, скайп или каквото и да е било на което да съм сигурен, че ще те намеря. Много, много ще ми е радостно да се видим пак.
цитирай
16. анонимен - нещо за снимки ли прочетох ?:)))))
05.12.2011 06:05
Ах! Вие сте уникални палавници !:))))) Чакам снимките , Стеф тагвай ме спокойно :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8436047
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930