Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2010 09:36 - За пещерата на Али Баба и Панаира на книгата
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 7590 Коментари: 25 Гласове:
57


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях малък, имах за домашно или било е друго, не си спомням добре, да разкажа писмено любима приказка. Как съм избрал "Али Баба и четиридестте разбойника", също не си спомням добре. Спомням си добре обаче високата маса у дома, свития ми крак върху който стоях на стола. Спомням си и добре как реших да внуша, колко богата е била съкровищницата в пещерата. Вместо дълги страници в които да изброявам скъпоценните материали и предмети, написах: "Али Баба се почувства тъжен..." Тук се спрях, странно ми прозвуча, но свих зъби и продължих: "Али Баба се почувства тъжен, че времето нямаше да му стигне, че човешкия живот е кратък, да изхарчи за наслада на душата или да направи всички тези добрини, които можеше с несметното богатство.". Ако е било домашно, скрил съм го. И сигурно съм получил двойка, не си спомням. Спомням си добре обаче, че неведнъж след това съм се чувствал Али Баба. Когато видя сексапилната хубост на някой юлски плаж или като попадна на непознат сайт за туризъм и започна да разглеждам пейзажите из света. Кратък е човешкият живот, за да отдадеш почит на прекрасното. Но тази тъга съдържа всичко прекрасно, което ще пропуснеш. За себе си накерох чувството: тъгата на богатството. Най-силно винаги ме е изпълвала на това събитие, което днес е в разгара си. Коледният панаир на книгата. Ето този Панаир на книгата ми напомня за пещерата на Али Баба. Съкровищницата на безумието и идеите. Как ми се иска да разгърна всички книги, да споделя всички тези светове. Пориви и мъдрости. Но кратък, кратък е човешкия живот. За сметка на това достатъчно щедър, че да ми отдаде това докосване на вечното. Каквото е магията, която витае из цялото НДК в тези няколко дни.

Нямах физическата възможност да присъствам от началото и телом. На щанд 228 /кътът на "Буквите"/ - на втори етаж Изток, срещу ескалаторите, обаче съм и сега. Чрез книгите си, в които е и сърцето ми, а мястото му е при другите. Книги или сърца. 

В събота, ще съм и на живо. Ето как съм включен в програмата:

Събота:

13:00-14:00 часа - Обявяване на победителите в конкурса "Търся издател!"/ и премиера на Алманах "Любовна лирика" - трети полуетаж 

14:00-15:00 часа - Книги с автограф - Стефан Кръстев /Cefules/

Чакам ви. 


 



Гласувай:
57



1. eli23 - Споделям тъгата
09.12.2010 11:30
за всички красиви и стойностни неща,за които нямам достатъчно време предвид краткостта на човешкия живот.Желая успехи!
цитирай
2. irage - Поздрави!
09.12.2010 11:38
Чудесно си го наименувал : тъгата на богатството. И аз съм я изпитвала и продължавам да я изпитвам тази тъга,особено по отношение на книгите! За огромно мое съжаление няма да мога да посетя тазгодишния Коледен панаир на книгата в НДК,който винаги е бил особен празник за душата ми. Успех!
цитирай
3. kikowsky - Браво! Много ме зарадва, като каза, че
09.12.2010 15:44
ще бъдеш там чрез книгите си :) Като че ли си го представих дори :)
цитирай
4. jadeeyedmermaid - Успехи!
09.12.2010 18:12
Успехи!
цитирай
5. mamkamu - Изпитвал съм и аз това чувство, но ...
09.12.2010 18:51
Изпитвал съм и аз това чувство, но мен ме изкарва малко на ярост :)

Викаш до 15.00! А след това? Шото за нещастие събота е работен ден и...
цитирай
6. pin777 - Чефо, на друго се радвай за сметка на предното ;)
09.12.2010 23:02
На това, че съдбата те е дарила със способността да изказваш всичко което мислиш, чувстваш,мечтаеш, гадаеш,фантазираш по един много завладяващ приказен начин.
Начин чрез, който успяваш да предадеш магията и на околните.
Желая ти да може да се насладиш на повече от мечтите ти през оставащия ти много още жизнен път !
цитирай
7. iliada - Мислех да пътувам Стеф и да отида на Панаира на книгата!
09.12.2010 23:27
Наши приятели имат годишнина-исках да ги поздравя лично,но времето нещо се обърка.ВСе пак ако събера кураж ще бъда там!
Успех!
цитирай
8. cefulesteven - Изпитвал съм и аз това чувство, но ...
10.12.2010 09:24
mamkamu написа:
Изпитвал съм и аз това чувство, но мен ме изкарва малко на ярост :)

Викаш до 15.00! А след това? Шото за нещастие събота е работен ден и...



И след 15 ще съм там. Докато вечерта затвори за целия панаир. В неделя също ще съм до някое време. Пак на този щанд. И много, много ще се радвам да се видим и наживо. :)))
цитирай
9. cefulesteven - На това, че съдбата те е дарила със ...
10.12.2010 09:25
pin777 написа:
На това, че съдбата те е дарила със способността да изказваш всичко което мислиш, чувстваш,мечтаеш, гадаеш,фантазираш по един много завладяващ приказен начин.
Начин чрез, който успяваш да предадеш магията и на околните.
Желая ти да може да се насладиш на повече от мечтите ти през оставащия ти много още жизнен път !


Благодаря ти.
цитирай
10. cefulesteven - Наши приятели имат годишнина-и...
10.12.2010 09:26
iliada написа:
Наши приятели имат годишнина-исках да ги поздравя лично,но времето нещо се обърка.ВСе пак ако събера кураж ще бъда там!
Успех!



С теб винаги можем да се видим, ти имаш и моите книги, но Панаира, Панаира се заслужава, наистина. Дано имаш възможност.
цитирай
11. cefulesteven - за всички красиви и стойностни н...
10.12.2010 09:29
eli23 написа:
за всички красиви и стойностни неща,за които нямам достатъчно време предвид краткостта на човешкия живот.Желая успехи!


А в тази тъга към прекрасното и стойностното, осмисляме прекрасното и стойностното и се научаваме да ги различаваме от по-маловажното за нас. Благодаря ти.
цитирай
12. cefulesteven - Чудесно си го наименувал : тъгата на ...
10.12.2010 09:29
irage написа:
Чудесно си го наименувал : тъгата на богатството. И аз съм я изпитвала и продължавам да я изпитвам тази тъга,особенно по отношение на книгите! За огромно мое съжаление няма да мога да посетя тазгодишния Коледен панаир на книгата в НДК,който винаги е бил особен празник за душата ми. Успех!



Благодаря ти.
цитирай
13. cefulesteven - ще бъдеш там чрез книгите си :) Като ...
10.12.2010 09:30
kikowsky написа:
ще бъдеш там чрез книгите си :) Като че ли си го представих дори :)


Неповторимо изживяване е!

:)
цитирай
14. cefulesteven - Успехи! Благодаря ти.
10.12.2010 09:31
jadeeyedmermaid написа:
Успехи!


Благодаря ти.
цитирай
15. candysays - Стеф,
10.12.2010 13:26
споделям и разбирам напълно онова, което си написал в този постинг!.. И аз да кажа - гениално си го именувал чувството, състоянието - "тъгата на богатството".. Май всеки човек с търсещи ум и сърце е изпитвал това чувство.. Но богати сме с него! По-живи.. в сравнение с онези, които не ги интересува (нищо).... Ще се съгласиш, нали? :)
Колкото до панаира - ще се опитам да намина и да се видим отново, но не мога да обещая, за съжаление.. Живот - ангажименти.. Нищо - знаеш, че духом ще бъда там! Сред книгите, със и сред сърцата, стоящи зад тях и с теб.. :)
Успех!!! :*
цитирай
16. cefulesteven - споделям и разбирам напълно онова, ...
10.12.2010 15:39
candysays написа:
споделям и разбирам напълно онова, което си написал в този постинг!.. И аз да кажа - гениално си го именувал чувството, състоянието - "тъгата на богатството".. Май всеки човек с търсещи ум и сърце е изпитвал това чувство.. Но богати сме с него! По-живи.. в сравнение с онези, които не ги интересува (нищо).... Ще се съгласиш, нали? :)
Колкото до панаира - ще се опитам да намина и да се видим отново, но не мога да обещая, за съжаление.. Живот - ангажименти.. Нищо - знаеш, че духом ще бъда там! Сред книгите, със и сред сърцата, стоящи зад тях и с теб.. :)
Успех!!! :*



Прекрасно беше изживяването на предишните панаири, нали:)))
цитирай
17. aqualia - Благодаря ти! Благодаря ти!
13.12.2010 10:59
За автографите и за това, че имаш очи и сърце за красивото и извънредното в живота!
цитирай
18. cefulesteven - За автографите и за това, че имаш очи ...
14.12.2010 09:21
aqualia написа:
За автографите и за това, че имаш очи и сърце за красивото и извънредното в живота!


Не ми се тръгваше:)))
цитирай
19. deana - успехи, Стиви!
15.12.2010 11:49
за това ,че си неповторим...,в това което виждаш,усещаш ,изразяваш,сътворяваш!
цитирай
20. cefulesteven - за това, че си неповторим. . ., в това ...
15.12.2010 11:58
deana написа:
за това ,че си неповторим...,в това което виждаш,усещаш ,изразяваш,сътворяваш!


Благодаря ти, Диди. Хубаво мина!:)))
цитирай
21. pevetsa - УСПЕХ ПРИЯТЕЛЮ!
19.12.2010 14:39
Наистина, дните са ни преброени
но и колкото и малко да са те
да бъдат те Благословени
до срещата ни с Него, на небе!
цитирай
22. monaliza121 - Весела Коледа!:)))
23.12.2010 10:36
Весела Коледа!:)))
цитирай
23. mirogankov - Честит имен ден Стефан!!!
27.12.2010 09:58
Да си здрав и много късмет!!!
цитирай
24. miaa - Честит имен ден, Стеф!
27.12.2010 15:03
Да ти се слави името! Да осъществиш мечтите си!
Усмихвай се по- често,усмивката показва най- доброто на човека!Щастие и успехи:)
Бъди благословен ! Поздрави на Неслънчице!
цитирай
25. inel379 - Наситени с красота коледни и новогодишни дни!
28.12.2010 02:00
ЧИД!
Пожелавам здраве, много обич и венеца на удовлетворението в творческия живот!
Светлите помисли да се сбъдват!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8425595
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930