Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2018 18:28 - Из "Дневникът на старшина Гъци Гъцов" (скрити страници)
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 1031 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За да остана в редовете на МВР през 1979 година трябваше да премина през проверовъчен изпит на психологичното ми състояние.

Психиатърката ми каза да легна в кушетката, парфюмът й вече сладко ме беше замаял, а шепота тъй сладко се плъзна по мен, че кожата ми настръхна и от този миг насетне се превърнах в нейна беззащитна жертва.

-Представи си широка, широка, широка река.

Представих си широка, широка, широка река и съзнанието ми се понесе над нея.

-Представи си зелена, широка, широка, широка река.

Представих си зелена, широка, широка, широка река и даже ми замириса на развалена водопроводна инсталация на каквато обикновено миришат зелените, широки, широки, широки реки.

-Ти си част от спокойствието й.

Бях! Наистина бях част от спокойствието й...ама и неспокойствието й, защото както държах очите си затворени и не смеех да ги отворя, за да не прогоня видението си, виждах как бясната психиатърка ме доближава, съблича се....

-Ти си хипопотам! – отсече тя.

Подскочих леко, но не отворих очи.

За това състояние съм готов и хипопотам да бъда. Нещо повече, не само бях готов да бъда хипопотам, а вече бях ХИПОПОТАМ. С големи букви: ХИПОПОТАМ. С толкова големи букви, с колкото години по-късно щях да пиша и да тормозя блог-общностите, заради неразрешените си проблеми.

-Ти си един спокоен хипопотам.

Да, бях един спокоен хипопотам. Най-спокойния хипопотам. Вече дори не мислих за нея, за сексапила й, а само за това, колко спокоен и колко измамен хипопотам съм. Цял живот да търпя затворя на човешко тяло.

-Аз съм спокоен, спокоен хипопотам! – простенаха устните ми и тогава тя се изкикоти:

ПЛАВАЙ, ПЛАВАЙ, ЗЕЛЕНО...МИЛО МОЕ ЕКСКРЕМЕНТЧЕ...

Скочих да я застрелям, но тогава нахлуха психиатрите (истинските) и я отведоха. Оказа съм, че съм сбъркал кабинетите и тя била пациент.

Истинският психиатър ми разказа оригиналния виц за плаващото в спокойна, спокойна, спокойна зелена река л...о и тринадесет пъти ме попита:

„Как е възможно да съм толкова тъп?”

Не помня какво точно му отговорих, но това окончателно го убеди, че да – все пак е възможно. И подписа експертизата, че съм годен за служба в редовете на МВР.

Не знам дали съм толкова тъп.

Не знам дали психиатърът е толкова умен.

Не знам дали лудата е толкова луда, но оттогава минаха почти четиридесет години, а аз още се чувствам затворник в човешкото тяло. Един нещастен зелен хипопотам, който чака някой ден медицината толкова да напредне, че да е възможна транс-видова операция, чрез която ще си върна истинската същност.

Дотогава ще съм раздразнителен и досаден. И ако знаете колко се измъчвам в това тяло, ще бъдете по-толерантни с мен.

Както разбирате, не винаги съм бил толкова груб с жените, колкото днес. Но имам причина да бъда.

 

Ваш: старшина Гъци Гъцов




Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8431025
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930