Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2022 22:25 - ОБОБЩЕНИЕ СЛЕД ЛЮБОВТА
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1438 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 06.12.2022 22:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И когато нещата са ясни ,
и от тайните падат сълзи,
и промито е всичко прекрасно-
ще се видим ли пак - аз и ти?!

.......................

Неведнъж ги проглеждах,
за жалост тези мои любими мъже,
изживели живота нахалос,
сякаш скачащи на въже.

.....................

И мълчат всички думи излишни,
от небето пак факти валят.
Слагам точката, като епичност.
Да поема по новия път.

Но попадам на новото - старо.
И отново познати игри.
Чак научих им репертоара
и разделям се, без да боли.

Що ли нямах години - епоха
да ги видя как бавно растат?!
То жените пораснахме много.
Осъзнах, промени се светът.

Не търсете я древната Ева,
тя отдавна замина напред.
Умна, мъдра, устойчива дева
с други възгледи, с друг словоред.

Но дали е безмерно щастлива?
Не от вчера се питам и аз.
Но вървя по спиралата крива
и самичка си соча с компас.


6 декември 2022г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - За кой ли път се натъквам на твоята нестандартна образност в поезията, Роси,
07.12.2022 00:16
нещо което радва душата ми:

"Не търсете я древната Ева,
тя отдавна замина напред.
Умна, мъдра, устойчива дева
с други възгледи, с друг словоред.

Но дали е безмерно щастлива?
Не от вчера се питам и аз.
Но вървя по спиралата крива
и самичка си соча с компас."

Сега е модерно да се пишат безсмислици и четейки те си давам сметка, защо не обичам модата в поезията. Защото тази мода е пример за неподражание, а твоята поезия, която контрастира с нея е неподражаема.
цитирай
2. zemja - Този стих казва много:
07.12.2022 05:14
Времето минава и Любовта помъдрява..
Поздравления, Роси!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.Трогната съм.
07.12.2022 08:03
missana написа:
нещо което радва душата ми:

"Не търсете я древната Ева,
тя отдавна замина напред.
Умна, мъдра, устойчива дева
с други възгледи, с друг словоред.

Но дали е безмерно щастлива?
Не от вчера се питам и аз.
Но вървя по спиралата крива
и самичка си соча с компас."

Сега е модерно да се пишат безсмислици и четейки те си давам сметка, защо не обичам модата в поезията. Защото тази мода е пример за неподражание, а твоята поезия, която контрастира с нея е неподражаема.

цитирай
4. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Земя.Па накрая открива нещо поносимо....
07.12.2022 08:04
zemja написа:
Времето минава и Любовта помъдрява..
Поздравления, Роси!

цитирай
5. kvg55 - rosiela,
07.12.2022 22:14
"Любовта е онова човешко чувство, от което и в буквалния и в преносен смисъл много хора си изкарват прехраната" съм написал на страница 39–та на Книгата ;-)
цитирай
6. rosiela - Имаш право!
07.12.2022 22:35
kvg55 написа:
"Любовта е онова човешко чувство, от което и в буквалния и в преносен смисъл много хора си изкарват прехраната" съм написал на страница 39–та на Книгата ;-)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6653907
Постинги: 5062
Коментари: 24007
Гласове: 9804
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930