Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 13:53 - Любов и...за една нощ
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4660 Коментари: 18 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имаше среща със самотата ми, точно в 18.30. На гарата, така и не разбрах защо, таксито ни отведе после в друга посока, а докато чаках и пушех нервно си мислех, че няма да дойдеш. Не се и залъгвах, бях мъж без значение в живота ти. Не носеше брачна халка, нито отвори дума за семейство, но има неща които просто личат. Навярно беше на гости при свои роднини, но от градчето ни не си. Пътувахме от София до Пловдив заедно. После и от Пловдив до Асеновград. Честно да си призная бях по-скоро вдъхновен отколкото фатално привлечен. Мислих си, че ти беше просто любопитно. Битовото няма график за ваканции и рядко ги дава. Изненадваща е била за теб, сигурно някакви административни бумащини е имало за уреждане, алиби да откъснеш за малко от стереотипите и да си починеш просто от себе си, а аз нещо като плода на изкушението. Кога от обикновен разговор за разкарване на скуката мина в откровено предложение за интимност, от кого започна, така и не разбрах. Стана просто, случи се само. Никой никого не е изкушавал или прелъстявал. Ако вярвах в съдбата, бих казал, че е било съдбовно, но тъй като не вярвам, мога да кажа: било е необходимо. Имал съм нужда от теб, такава каквато беше. Непозната, сигурен съм, че дори името което ми каза не беше истинско. Твърде много ти харесваше, като че ли тепърва му се радваше, като дете на нова играчка. Помня го, макар то няма кой знае какво значение. Твоето име за мен остана Непозната. Прекрасна Непозната. Имал съм нужда да си останеш загадка, да не държиш на мен, да не съм от значение в живота ти. Колкото и печен и цивилизован да изглеждах при раздялата с дългогодишната си половинка, още не съм се бил примирил или приел, че онова което е било между мен и онази жена вече го няма и няма да го има. Връзката е прекъсната окончателно и реставрация не може да има. И не е необходимо да има, защото живота различен очаква и двама ни. Но тогава разбира се не можех да проумея това. Не търсих утеха в теб или задоволяване на животински потребности. Появи се просто за да ми откриеш живота в различното му лице и женствеността в различно състояние и тяло от това с което я идентифицирах напълно. После изчезна, защото просто, просто не бях подготвен да имам. Появи се като видение. Приличаше на приключение. Постъпката ни и на двама ни: фриволна. Сега разбирам какво си била за мен. И че онази нощ е било Любов. Но повторна нощ, не би било това което беше единствената, която ни бе отсъдено да имаме. Като тайна и за двама ни. Като един живот автономен на този който живеем. Като една действителност, алтернативна на тази която съществуваме. Нещо по-плътно от фантазия, но пък далеч по-ефирно от това което може да се задържи като материя в материална среда. Мислех, че няма да дойдеш. Закъсня с цели две минути и половина. После ти каза на таксиметровия къде да кара. Ключ е било от приятелка. Нямаше нужда да ми го казваш, знаех го. Ако се опитам да те опиша, няма да успея. Възможно е и да се разминаваме по улиците. Лош физиономист съм, но и просто съм те идеализирал. А и в различно душевно състояние каквото е било за теб онази нощ, навярно сама не би се познала. Беше си достатъчно ясна и сигурна, че втори път няма да се срещнем. Тъй като чувство от друга раздяла все още ме е изпълвало, не съм почувствал болка. Дори и тази с която свикнах да се справям в следващи връзки за които предварително знаех, че са обречени. Помня само формата на светлината изляла се по част от дупето ти, когато гледаше от прозореца навън на следващата сутрин. Малко спахме, а аз за пръв път малко повече от жената до себе си. Ако сега случайно четеш тези редове, знам, че няма страшно да ти бръкна с пръст в раната, защото е ясно, че нощта беше просто красива за двамата и необходима само, ако е единствена. Все пак дадох ти имейла си, писмо не получих, а и не чаках. Твой имейл не ми даде, нито номера на мобилния си телефон, а аз тогава мобилен телефон нямах. Сигурен съм, че няма да разбера какво потърси и какво откри в мен онази нощ, мога само да правя догадки, не че има голям смисъл от това. Защото винаги съм казвал, има неща достатъчно прекрасни като факт, които просто се случват и не се нуждаят от въпроса: „защо”, но все пак понякога въпреки, че го знаем се питаме. Сигурен съм също, че много от тези които ме четат са имали в живота си подобен спомен, а голяма част от тези които са нямали са били близко до това да имат, но не се е случило: за зло или добро. И разсъждавам за случката, не като за мое и твое преживяване, а нещо което се е случвало и се случва, при това се случва не рядко. За това все още понякога си задавам въпроса, какво бях за теб аз. И си мисля:
Коя ми отдаде? Онази пищната и забранената. Тази която си надмогнала, но оставила дълбоко в себе си. Непозволената за никого, най-малко пък за този който в тебе би я познал. Скитницата която може да се открие само на скитник, без име, без минало, с път и настояще. Безразлична към дълбините му, към лицето му и към тялото, към живота който води. Той е просто ключа да я има, за тази нощ да я има тази скитница. Да я откъсне от теб и тя да престане да ти тежи.
Не съм сигурен, просто догадка.
Но едно е безсъмнено вече за мен. Любов за една нощ и любов която трае само нощ: има!  


Тагове:   нощ,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - stef. . . . noto vqrva, m v lubov za ...
17.06.2010 15:31
stef.... noto vqrva,m v lubov za edna no6t..nito v lubov koqto trae samo no6t..za seks da...tam spor nqma..amaaaaaaaa za lubovta ne...
цитирай
2. cefulesteven - stef. . . . noto vqrva, m v lubov za ...
17.06.2010 15:36
анонимен написа:
stef.... noto vqrva,m v lubov za edna no6t..nito v lubov koqto trae samo no6t..za seks da...tam spor nqma..amaaaaaaaa za lubovta ne...


Чела ли си "За кого бие камбаната"?
Една от най-силните и красиви любовни истории описана в световната литература се развива за пет дни.
Не е доказателство времето за една любов.
Знам, че няма да го приемеш, но казах каквото имам.
цитирай
3. miaa - Поздрави за хубавия разказ, Стеф!
17.06.2010 15:52
Този стил на писане ти отива също! Любовта идва, когато най- малко я очакваш..
Неподготвен, все още роб на миналото си.. Но съдбата си знае работата.
Няма случайни неща..Каквото е писано да се случи, ще стане, дори и да е за една любовна и незабравима нощ!Усещането , че си я изпитал в пълната й сила, остава за цял живот!
цитирай
4. cefulesteven - Този стил на писане ти отива също! ...
17.06.2010 15:56
miaa написа:
Този стил на писане ти отива също! Любовта идва, когато най- малко я очакваш..
Неподготвен, все още роб на миналото си.. Но съдбата си знае работата.
Няма случайни неща..Каквото е писано да се случи, ще стане, дори и да е за една любовна и незабравима нощ!Усещането , че си я изпитал в пълната й сила, остава за цял живот!



За една нощ могат да се осмислят години, за един час да се обезсмисли цял един живот, какво е времето пред любовта.

Благодаря ти.
цитирай
5. анонимен - ami stef nqma da go priema i 6te ti ...
17.06.2010 15:59
ami stef nqma da go priema i 6te ti obqsnq za6to... zna4i az kato vidq edin maj...vednaga moga da ti kaja dali mi dopada vizualno..noooooooooo za da opoznaq haraktera mu, navicite mu, privi4kite mu..mi trqbva vreme..iiiiiiiiiii to dosta vreme... nali stef.... kogato me popita6..abe igi, ti za6to obi4a6 tozi maj...az trqbva da moga da ti optgovorq..obi4am go za6toto e inteligenten, romanti4en , mil , dobar lubovnik, dobar slu6atel..... aaaaaaaaa tova mili moi stef ..stava s vremeto..ina4e na parvo 4etene ..6te ti kaja..ooooooooooo haresva mi zaradi kosata, o4ite, pohodkata..noooooooooo tova e samo haresvane i privli4ane.... za lubovta li4no na men mi trqbva vreme..iiiiiii tazi osobenost qvno idva ot haraktera mi..taka 4e opitai se da me razbere6..daaaaaaa za edna no6t priemam privli4ane, strast, jelanie, haresvane..no ne i lubov..a i az sam ti kazvala 4esto, 4e za da obi4am edin maj.. za men e vajno toi da me obojava i da mi dava sigurnost...
цитирай
6. miaa - И най- важното са делата в името на ...
17.06.2010 16:00
И най- важното са делата в името на любовта! Те е безмълвна, истинска, без афиширане! Тя е любов:)
Бог да те благослови! Радвам се, че те има!
цитирай
7. cefulesteven - ami stef nqma da go priema i 6te ti ...
17.06.2010 16:05
анонимен написа:
ami stef nqma da go priema i 6te ti obqsnq za6to... zna4i az kato vidq edin maj...vednaga moga da ti kaja dali mi dopada vizualno..noooooooooo za da opoznaq haraktera mu, navicite mu, privi4kite mu..mi trqbva vreme..iiiiiiiiiii to dosta vreme... nali stef.... kogato me popita6..abe igi, ti za6to obi4a6 tozi maj...az trqbva da moga da ti optgovorq..obi4am go za6toto e inteligenten, romanti4en , mil , dobar lubovnik, dobar slu6atel..... aaaaaaaaa tova mili moi stef ..stava s vremeto..ina4e na parvo 4etene ..6te ti kaja..ooooooooooo haresva mi zaradi kosata, o4ite, pohodkata..noooooooooo tova e samo haresvane i privli4ane.... za lubovta li4no na men mi trqbva vreme..iiiiiii tazi osobenost qvno idva ot haraktera mi..taka 4e opitai se da me razbere6..daaaaaaa za edna no6t priemam privli4ane, strast, jelanie, haresvane..no ne i lubov..a i az sam ti kazvala 4esto, 4e za da obi4am edin maj.. za men e vajno toi da me obojava i da mi dava sigurnost...



Опознаваме любимият цял живот, но и цял живот не е достатъчен да се опознае. Доколкото: защо обичаме? Обичаме защото обичаме. Най-често. Качествата харесваме, боготворим, понякога обичаме и самите качества, обикновено има нещо несъзнато, непознато, безимено под тях. Често дори обикваме качествата, защото са притежание на човека, който обичаме, а не обикваме човека, който е притежание на качествата.

Но хора различни. За теб може да е невъзможна любов за една нощ, за мен е.
цитирай
8. cefulesteven - И най- важното са делата в името на ...
17.06.2010 16:15
miaa написа:
И най- важното са делата в името на любовта! Те е безмълвна, истинска, без афиширане! Тя е любов:)
Бог да те благослови! Радвам се, че те има!


Когато ни изпълват небесата, без да сме наясно защо се случва: тогава е любов:)
цитирай
9. анонимен - sega stef. . pri men ne6tata ne stoqt ...
17.06.2010 16:17
sega stef..pri men ne6tata ne stoqt taka.... az ne moga da ti kaja..abeeeeeee obi4am go 6toto go obi4am..neeeeeee takova ne6to ot moite usta nqma da 4ue6..noooooo sled edno po dalgo opoznavane..moga da ti otgovorq savsem to4no zaradi koi ka4estva i nedostataci az go obi4am...... az sam mnogo strastna natura...iiiiiii v parviq mig kato vidq maj,. moga da izpitam strast kam nego...., noooo ne barkam tazi strast s obi4tta..razbira6 li..az gi razgrani4avam..... i kakvi sa tezi neosaznati, nepoznati ne6ta za koito mi pi6e6...da sam na 16g , 4e da go neosaznavam..ama na 38g...molq te..nedei taka..ne me podcenqvai stef...samo tova nedei da pravi6...
цитирай
10. cefulesteven - sega stef. . pri men ne6tata ne stoqt ...
17.06.2010 16:27
анонимен написа:
sega stef..pri men ne6tata ne stoqt taka.... az ne moga da ti kaja..abeeeeeee obi4am go 6toto go obi4am..neeeeeee takova ne6to ot moite usta nqma da 4ue6..noooooo sled edno po dalgo opoznavane..moga da ti otgovorq savsem to4no zaradi koi ka4estva i nedostataci az go obi4am...... az sam mnogo strastna natura...iiiiiii v parviq mig kato vidq maj,. moga da izpitam strast kam nego...., noooo ne barkam tazi strast s obi4tta..razbira6 li..az gi razgrani4avam..... i kakvi sa tezi neosaznati, nepoznati ne6ta za koito mi pi6e6...da sam na 16g , 4e da go neosaznavam..ama na 38g...molq te..nedei taka..ne me podcenqvai stef...samo tova nedei da pravi6...


Познавам много жени, които не са на 16, че даже отдавна не са на 38, които са обиквали мъжкарската порода, физика, лъхаща благодушна власт, здрав дух в здраво тяло на мъжа. Или поне са си мислели, че обикват това. В животът има изпитания. Неочаквано мъжа го покосява инсулт: остава инвалид, отслабва, съсухря се, болестта го прави да се държи досадно, не прилича изобщо на себе си. Да, но жената не само не го разлюбва, а намира нещо което не разбира, но я държи до него и тя прави всичко, той да продължи да живее. Или жената, която си обяснява, че е обикнала мъжа си, защото той е отговорен човек, но от командировка на командировка, от изкушение на изкушение, отговорния започва да се държи доста безотговорно, никакви обаждания, никакви грижи за дома и да не говорим още какво, но тя пак го обича. Или влюбената в трепетната му душа, петнадесет години щастливо опиянение, живот като поезия, но лека полека, той се пропива, деградира, заприличва на пълна свиня, а тя си го харесва и такъв. Защото, който не обича онова под качествата, а качествата, всъщност обиква нещо, което много лесно се губи. Нямаме си качество, което да не можем да изгубим. Не губим само душата си, докато сме живи. Така, че ако щеш наречи онова невидимото душа.

Но казах ти: хора различни.
цитирай
11. анонимен - sega. . umelo. . mnogo umelo si sl...
17.06.2010 16:40
sega..umelo..mnogo umelo si sluji6 s dumite..tova ti e darba bojiq,....no men ne moje6 da zabludi6...... zna4i..az obi4am edin maj.. za6toto toi e inteligenten i to prirodno inteligenten..i ako 6te i udar da go pokosi..toi si ostava takav ..nali stef....obi4am romanti4ni maje, mili i nejni..iiiiiii dori i da se propie..povqrvai mi edva li 6te stane grubiqn..iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ne mi davai primeri s infarkti, insulti i neznam si kakvo si... za6toto mnogooooooooo, ama mnogo mrazq da predavam horata do z 6te se grija za nego..a i sam znae6, 4e trudnostite splotqvat...taka 4e az pak ti kazah... prosto ne me podcenqvai....evala ..igrata na dumi ti e neveroqtna...nooooo vse pak i men prirodata me e nadarila s ne6to..nali taka stef......aaaaaaaa du6ata..znam li..du6ata moga da q prodam i na dqvala nali mili moi faust.... ta zna4i kakvo izleze..osven ka4estva ..4ovek moje da izgubi i du6ata si...
цитирай
12. cefulesteven - sega. . umelo. . mnogo umelo si sl...
17.06.2010 16:58
анонимен написа:
sega..umelo..mnogo umelo si sluji6 s dumite..tova ti e darba bojiq,....no men ne moje6 da zabludi6...... zna4i..az obi4am edin maj.. za6toto toi e inteligenten i to prirodno inteligenten..i ako 6te i udar da go pokosi..toi si ostava takav ..nali stef....obi4am romanti4ni maje, mili i nejni..iiiiiii dori i da se propie..povqrvai mi edva li 6te stane grubiqn..iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ne mi davai primeri s infarkti, insulti i neznam si kakvo si... za6toto mnogooooooooo, ama mnogo mrazq da predavam horata do z 6te se grija za nego..a i sam znae6, 4e trudnostite splotqvat...taka 4e az pak ti kazah... prosto ne me podcenqvai....evala ..igrata na dumi ti e neveroqtna...nooooo vse pak i men prirodata me e nadarila s ne6to..nali taka stef......aaaaaaaa du6ata..znam li..du6ata moga da q prodam i na dqvala nali mili moi faust.... ta zna4i kakvo izleze..osven ka4estva ..4ovek moje da izgubi i du6ata si...



"Природна интелигентност, романтичност", че това са качества, които една прозорлива жена ще открие за час у непознатия и ако за второто все пак може да се мами, първото ако е интелигентна веднага ще определи. Важи и за всичко останало, не са необходими години да се открият, но качествата сами по себе си, не са достатъчни за да пробудят любов и пак ти казвам: лесно се губят, а душата дори продадена на дявола си е в нас: докато смъртта не ни раздели с нея.

И хайде, щом даваме за пример единствено себе си и по себе си генерализираме, какъв изобщо е света, нека ти кажа, че още от първата среща с Неслънчице разбрах, че обичам тази жена. Нямало е как да знам за всички останали качества, а и все ще откривам, но за повече от година и половина, чувството ми не се промени. Даже ми се струва, че са минали само часове. Повече от година и половина, а все едно една дълга и сладостна нощ:)
цитирай
13. анонимен - eeeeeeeee ti me razbi. . kak ot pa...
17.06.2010 17:06
eeeeeeeee ti me razbi..kak ot parvata sre6ta razbra , 4e q obi4a6..... haresva6 da....amaaaaaaa obi4a6...jelae6 da, strast da....da si vidql 4ar , seksapil ..v neq da... taka te razbiram.....ama 4ak i da q obikne6...naistina ne te razbiram..... kolko sme razli4ni s teb....sega...vseki maj... moje da skrie intelekta si, romanti4nostta si i finansovoto si polojenie.... az da ne sam 6erlok holms be 4ove4e..aaaaaaaaaaa ..molq molq...kolkoto uspqh da razbera vili na parvata sre6ta kolko e inteligenten.... tolkova uspqh i da razbera kolko e romanti4en...aaaaaaa vij ina4e e podreden za razlika ot men..6tom nosi portomne sas vsi4ki dokumenti v nego..i go otvarq s edin zamah na barovec,,,daaaaa mojem da dopusnem 4e e i finonsovo dobre..... amaaaaaaaaa za inteligenten..kolkoto ti razbra..tolkova i az razbrah...sega... az sam nai ujasnoto sa6testvo v jenski obraz...taka 4e v zaklu4enie...na men mi trqbvat godini za da obikna edin maj..... bqh to4na i qsna...
цитирай
14. cefulesteven - eeeeeeeee ti me razbi. . kak ot pa...
17.06.2010 17:15
анонимен написа:
eeeeeeeee ti me razbi..kak ot parvata sre6ta razbra , 4e q obi4a6..... haresva6 da....amaaaaaaa obi4a6...jelae6 da, strast da....da si vidql 4ar , seksapil ..v neq da... taka te razbiram.....ama 4ak i da q obikne6...naistina ne te razbiram..... kolko sme razli4ni s teb....sega...vseki maj... moje da skrie intelekta si, romanti4nostta si i finansovoto si polojenie.... az da ne sam 6erlok holms be 4ove4e..aaaaaaaaaaa ..molq molq...kolkoto uspqh da razbera vili na parvata sre6ta kolko e inteligenten.... tolkova uspqh i da razbera kolko e romanti4en...aaaaaaa vij ina4e e podreden za razlika ot men..6tom nosi portomne sas vsi4ki dokumenti v nego..i go otvarq s edin zamah na barovec,,,daaaaa mojem da dopusnem 4e e i finonsovo dobre..... amaaaaaaaaa za inteligenten..kolkoto ti razbra..tolkova i az razbrah...sega... az sam nai ujasnoto sa6testvo v jenski obraz...taka 4e v zaklu4enie...na men mi trqbvat godini za da obikna edin maj..... bqh to4na i qsna...


Позволи ми, мъничко да се познавам, а:) И да съм от време на време наясно, кога е желание, просто желание. Кога е страст, дори първична и главозамайваща:) Логично е и да предположиш, че в живота ми има доста изкушение, а също тъй, че желание или страст се изпитват, доста често, но става въпрос за нещо различно, което си изпитвам от първата среща, че чак до сега.

Просто приеми, че има и различни хора и всичко ще е наред. Разбирам, че на теб ти трябва време, че не можеш да обикнеш непознат, аз пък наясно, че никога напълно няма да опозная нито любовта, нито любимата:)
цитирай
15. realna - две думи ,различни значения ...
17.06.2010 17:22
....Защо да няма любов за една нощ..Как има любов от пръв поглед...Мисля си,че любов е онова нещо,което изпитваш в началото-страстта,желанието.А обичта е по- чувство,което би могло да дойде след влюбването.Онова,което ти дава Любовта е нещо преходно. Тя запалва искрата, която може да доведе обичта. Обичта е истинското чувство, което остава.За това ни е нужно време да кажеш Обичам те ...
цитирай
16. cefulesteven - . . . . Защо да няма любов за една нощ. . ...
17.06.2010 17:30
realna написа:
....Защо да няма любов за една нощ..Как има любов от пръв поглед...Мисля си,че любов е онова нещо,което изпитваш в началото-страстта,желанието.А обичта е по- чувство,което би могло да дойде след влюбването.Онова,което ти дава Любовта е нещо преходно. Тя запалва искрата, която може да доведе обичта. Обичта е истинското чувство, което остава.За това ни е нужно време да кажеш Обичам те ...



Накара ме да се замисля за значенията и различията между тези думи. Винаги си правя една проверка, имам си един контра-въпрос, който ме провокира и сега макар автоматично се съгласих с това, което писа, се запитах веднага:

"А, ако една родилка, каже на новороденото си "обичам те" не казва ли истината?", но после осъзнах, че го е имало времето да го обикне. Все пак го е носила девет месеца в себе си.

В българският език няма синоними, както казва един много уважаван от мен наш поет. Споделям думите му и наистина има ценностна разлика в обич и любов.

Сега на мен ми е необходимо време да помисля над думите ти, но струва ми се, че ще ги споделя.
цитирай
17. анонимен - taka sref. . posporihme. . . razg...
17.06.2010 18:36
taka sref.. posporihme...razgledahme razli4ni gledni to4ki..ok..neka da ima mir i lubov...saglasen nali...
цитирай
18. cefulesteven - taka sref. . posporihme. . . razg...
17.06.2010 18:45
анонимен написа:
taka sref.. posporihme...razgledahme razli4ni gledni to4ki..ok..neka da ima mir i lubov...saglasen nali...



Тъй, де:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8409502
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031