Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2012 11:20 - Кореспонденцията ми с blogbg.blog.bg или защо блогът ми може да бъде изтрит
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1685 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 14.06.2012 12:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Снощи получих следното лично съобщение:

Здравейте,

Последните Ви постинги са в противоречие с Общите условия на Блог.бг. Съдържат линкове към други сайтове и/или рекламират индиректно друг сайт.

Моля да публикувате постинги със сърдържание а не само линкове. В противен случай блогът Ви ще бъде премахнат.

С уважение,
Блог.бг

На което отгворих така:


Благодаря за предупреждението. Искам само да попитам. Ще бъде ли нарушение на правилата, ако публикувам не цял материал, а само част от него. Отново с линк към цялостния му вариант. 

Това поне виждам, че се практикува. И то не от един или двама, не от вчера, а от години насам. 

Ако и така е нарушение, ще ви дам обяснение, защо няма да мога изобщо да публикувам дълго напред. За което много, много ще съжалявам и ще ми е тежко, но просто между двете злини ще избера по-малката за себе си. А вече преминах всички граници и не мога да си позволя повече да се съсипвам. 

Има и друго. Колонките в Буквите съм писал специално за Буквите. Нямам условие от тяхна страна, но ще е крайно некоректно от моя да публикувам целия текст на друго място. В същото време, тук имам читатели, а има и хора, които намират нещо интересно, влизат в тях. Това не се явява в щета на блог.бг. Напротив. 

Доколкото за останалото, в най-общи линии: не печеля пари от това, че публикувам целия си текст в блогспот, а не в блог.бг. Когато обаче сложа препратка, вече става ясно, че който има интерес и лично желание да ме чете, той ме чете, че никого не принуждавам, следователно и не мога да бъда упрекнат, че на някого досаждам и че съм развалил нечии апетит. Нещо, което би трябвало да е напълно излишно, но за жалост това, което понесох от години насам и не пожелавам никому, ми доказа, че не е излишно. 
А "другарските критики" стигнаха дотам, че беше намесен личния ми живот, честта и достойнството ми, че и заплахи за физическа саморазправа, които след като ви писах се оказа, че не са нарушение на правилата. 

Както и да е. Надявам се, че варианта, който ви предлагам е взаимно изгоден. 

Иначе съм принуден изобщо да не ползвам блог.бг. За мое голямо съжаление.

С уважение,
ваш дългогодишен сътрудник.  


Зададох въпрос на който не ми беше отговорено. И сега, наистина не ми са никак ясни правилата. 
Щом е нарушение да се пуска само линк, в което има резон, аз няма да публикувам само линкове. 

Но ако публикувам някакъв текст и линк към основния за мен, и тези, които обичат да ме четат, и ако това пак е нарушение, не виждам изобщо смисъл в опцията за линкване. 

И логично е да си мисля, че това вече не е нарушение. Поразгледах се из блога и из Гугъла, и видях, че си е практика на десетки, да не казвам повече потребители. Което още повече ме убеждава, че не е нарушение. 

Разказите си вече не мога да публикувам в пълния си вариант, по-горе може да видите защо. Обяснил съм лично и в лична бележка на администраторите. Но ако това е личния ми блог, какъвто съм уговорил в споразумението си със сайта, изглежда логично да пускам текст, без значение колко е голям, дали е завършен и до какво се отнася, стига да не нарушава законите на страната и общите правила. В тях не е опоминато, че текста трябва да е завършен, нито какъв размер трябва да има. 

И в този ред на мисли, смятам, че няма да е нарушение на правилата, ако публикувам само част или по няколко думи какво ме е вдъхновило, какво сам откривам в конкретния разказ, как самия го чувствам или да поздравя с него някого. 

Още повече, че няма да съм никакво, никакво изключение. 

Но все пак зададох въпроса. И не ми беше отговорено. 

И ако блогът ми бъде изтрит, нека се знае, с какво наруших правилата и защо ги наруших. Просто бях в невидение, а по всичко ми изглеждаше, че не ги нарушавам.




 

 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8404300
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031