Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 20:43 - Защото пеперудата е пъстра
Автор: cefulesteven Категория: Поезия   
Прочетен: 4395 Коментари: 14 Гласове:
13

Последна промяна: 15.10.2009 21:00


Защото пеперудата е пъстра,

гневът отдавна ме разсмива,

чудовища заключвам в мелници,

не пия вече даже бира,

 

не съм пиян,

ухапан съм от самодива

по-лошо от пиян, разбира се,

по-празнично,

по-весело

и по-опасно

 

луд съм

 

или дете на средна възраст,

смахнат неудачник,

театрал без сцена,

 

по-щастливо божество

от утро,

напоследък,

 

сещаш се

онази среща и хотелска стая,

оттогава ми е навик,

 

толкова щастлив да бъда...

 

Искам те,

 

защото пеперудата е пъстра...




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - "УХАПАН"
15.10.2009 20:51
от Самодива....:)))Хубаво е!И аз искам.Поздравявам те!
цитирай
2. cefulesteven - от Самодива. . . . :)))Хубаво е!И аз ...
15.10.2009 20:53
анонимен написа:
от Самодива....:)))Хубаво е!И аз искам.Поздравявам те!


Наистина си заслужава усещането:)))
цитирай
3. ckarlet - А кой не иска да е с Боежество:)
15.10.2009 21:29
"...не съм пиян,
ухапан съм от самодива
по-лошо от пиян, разбира се,
по-празнично,
по-весело
и по-опасно..."
Опиянението е много силно!
Прекрасно е, Cefulesteven!
цитирай
4. lagrima - Де да можеше и мен гневът да ме раз...
15.10.2009 22:24
Де да можеше и мен гневът да ме разсмива..
Поздравления!
цитирай
5. mileidi46 - Ti si 6tastliv 4ovek....
15.10.2009 23:47
Neka ti e vse taka peperudeno.Vinagi.Pregradki.
цитирай
6. neslanchice - Стеф :-)
16.10.2009 00:39
Дали е лудост
да докосваш пеперудено,
когато спя, преди да засънувам,
онези кътчета, в които тайно
прибирала съм късчета от истини -
сега са остри стъкълца от спомени...

Дали е лудост
да приспиваш нежно
най-уморените ми мигове и тези,
неосъзнато скрити в най-дълбокото,
да ги превърнеш в няколко усмивки
с оттенък блед и вяра за възкръсване -
сега ми трябват да ги посадя в сърцето си.

Дали е лудост
дълго да ме галиш,
да плача и се търся без намиране,
не знам защо и как, но ти разбираш,
целуваш болката, готов да я изпиеш -
и да прегърнеш мене, грешките, вините ми.

Дали е лудост?
Не, безумство е.
И сън на пеперуда.
Пъстра...
цитирай
7. cefulesteven - ". . . не съм пиян, ухапан съм от ...
16.10.2009 07:08
ckarlet написа:
"...не съм пиян,
ухапан съм от самодива
по-лошо от пиян, разбира се,
по-празнично,
по-весело
и по-опасно..."
Опиянението е много силно!
Прекрасно е, Cefulesteven!



Мога цял живот да описвам това състояние, без да ми остане и думичка за нещо друго:)))

Благодаря ти.

цитирай
8. cefulesteven - Де да можеше и мен гневът да ме раз...
16.10.2009 07:09
lagrima написа:
Де да можеше и мен гневът да ме разсмива..
Поздравления!


Гневът стига до една точка, след която просто не може накъде. И тогава се срива в смях. :)))
цитирай
9. cefulesteven - Neka ti e vse taka peperudeno. Vi...
16.10.2009 07:10
mileidi46 написа:
Neka ti e vse taka peperudeno.Vinagi.Pregradki.


Прегръдки, Миледи.
цитирай
10. cefulesteven - Дали е лудост да докосваш пепе...
16.10.2009 07:21
neslanchice написа:
Дали е лудост
да докосваш пеперудено,
когато спя, преди да засънувам,
онези кътчета, в които тайно
прибирала съм късчета от истини -
сега са остри стъкълца от спомени...

Дали е лудост
да приспиваш нежно
най-уморените ми мигове и тези,
неосъзнато скрити в най-дълбокото,
да ги превърнеш в няколко усмивки
с оттенък блед и вяра за възкръсване -
сега ми трябват да ги посадя в сърцето си.

Дали е лудост
дълго да ме галиш,
да плача и се търся без намиране,
не знам защо и как, но ти разбираш,
целуваш болката, готов да я изпиеш -
и да прегърнеш мене, грешките, вините ми.

Дали е лудост?
Не, безумство е.
И сън на пеперуда.
Пъстра...


А тази сутрин силно е кафето,
горчи до сладост като живот,
сумракът пътеводно ярко свети
отгризали сме онзи плод:

къс рай. А пеперудата е пъстра,
света разгръща под криле
и сивите дъждовни пръски,
разтворила си в ноти - цветове...
цитирай
11. miaa - Прекрасно е стихотворението ти. . ...
16.10.2009 17:21
Прекрасно е стихотворението ти..Много, много ме докосна..За първи път ми звучиш така оптимистично и с фин хумор..В предишните имаше тъга.Поздрави на Неслънчице.Знаеш ли, Сefulesteven във всеки прочит откривам по нещо ново.
цитирай
12. cefulesteven - Прекрасно е стихотворението ти. . ...
16.10.2009 17:23
miaa написа:
Прекрасно е стихотворението ти..Много, много ме докосна..За първи път ми звучиш така оптимистично и с фин хумор..В предишните имаше тъга.Поздрави на Неслънчице.Знаеш ли, Сefulesteven във всеки прочит откривам по нещо ново.


Много ведро ми е на душата, това сякаш я изрази, в малка степен...

Благодаря ти.
цитирай
13. miaa - Ето едно ново начало ..
16.10.2009 17:36
Пеперудата е изборът на свободата
пърхаща с крилете на дъгата
и ако аз и ти преминем през нея
ще се слеем с небесата..

Ето и една надежда

Пъстроцветна пеперудо
мила, нежна, вдигни глава
устреми се в синята безкрая
летеж неземен в очите ми блести..
цитирай
14. cefulesteven - Пеперудата е изборът на свобода...
16.10.2009 17:37
miaa написа:
Пеперудата е изборът на свободата
пърхаща с крилете на дъгата
и ако аз и ти преминем през нея
ще се слеем с небесата..

Ето и една надежда

Пъстроцветна пеперудо
мила, нежна, вдигни глава
устреми се в синята безкрая
летеж неземен в очите ми блести..


Много, много е свежо, Миаа. Много!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8405084
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031