Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2010 17:47 - Целувката
Автор: cefulesteven Категория: Поезия   
Прочетен: 1161 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато е съблякла устните

от римите и смисъла на думите

и само жаркото дихание

подобно на езическа танцьорка

разкъсва като плат червилото

до сетното желание разголила,

до бездна повече от себе си

дори от своето безумие,

 

а тя без друго е лудетина

 

повие дъх след туй във твоя,

очите дълго още са замъглени,

танцуващи снежинки,

бледи образи,

светът прилича на прожекция

на стара лента, поизносена,

 

преди да се завърнат багрите,

 

изглеждащи с трилиони повече...

 



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - stef. . 6tom e ludetina. . skuka n...
10.08.2010 18:47
stef..6tom e ludetina..skuka nqma..6te ti kaja kakvo mi se slu4i predi malko... da se posmee6 ..ne za drugo...sqdam v kolata..zatvarqm silno vratata..i nemeq..stakloto na vrata vze samo da sliza nadolu..sprq do sredata ..i ni nagore ..ni nadolu..aidaaaaaaaaaaa..bila sam razvalila mehanizma..kakav mehanizam..kato az samo sednah i zatvorih vratata...varvi sega i obqsnqvai na moq maj.., 4e sam sas stra6no silna energiq i 4e s men se zadeistvat zakonite na parapsihologiqta..ama toi 4oveka e dale4e ot tezi ne6ta..samo ne mi e qsno..dove4era kolata kak 6te stoi s otvoren prozorec pred bloka..ama neise..moje i da me izprati i da spq v neq... da q pazq de...
цитирай
2. cefulesteven - stef. . 6tom e ludetina. . skuka n...
10.08.2010 18:55
анонимен написа:
stef..6tom e ludetina..skuka nqma..6te ti kaja kakvo mi se slu4i predi malko... da se posmee6 ..ne za drugo...sqdam v kolata..zatvarqm silno vratata..i nemeq..stakloto na vrata vze samo da sliza nadolu..sprq do sredata ..i ni nagore ..ni nadolu..aidaaaaaaaaaaa..bila sam razvalila mehanizma..kakav mehanizam..kato az samo sednah i zatvorih vratata...varvi sega i obqsnqvai na moq maj.., 4e sam sas stra6no silna energiq i 4e s men se zadeistvat zakonite na parapsihologiqta..ama toi 4oveka e dale4e ot tezi ne6ta..samo ne mi e qsno..dove4era kolata kak 6te stoi s otvoren prozorec pred bloka..ama neise..moje i da me izprati i da spq v neq... da q pazq de...


Дано се оправи и тогава ще е много весело, а сега е малко неприятно, но щом се усмихваш - всичко е наред. :)
цитирай
3. анонимен - koe da se opravi be 4ovek. . izhvarli ...
10.08.2010 19:19
koe da se opravi be 4ovek..izhvarli me ot kolata kato mrasno kote...az ina4e sega da sam na bar4e...ama sedq tuka nakazana..i si 4atkam na kompa.... vij sega....nie navremeto imahme jiguli.... kogato se razvale6e mehanizma na vratata..toest..i az ne znam za6to vrata moje6e da se otvarq samo ot vatre6nata strana....moq maj darje6e prozoreca smaknat..i az sam vlizala prez nego..i poneje sam mnogo drebni4ka..parvo az vlizah..i otvatre mu otvarqh vratata..taka 4e..az tova sam go prejivqla...ama sega s tazi limuzina deto mi q domakna ot germaniq.to e izlagaciq da vlizame prez prozoreca..nali taka..a otnosno tova 4e se usmihvam.... kakvo da ti kaja..samo tova me spasqva..humora, maitapite, ironiqta.... samo tova stef...
цитирай
4. doriana - Променил си го от вчера! Вчерашното ...
11.08.2010 08:44
Променил си го от вчера! Вчерашното беше по-черно-бял филм. Нищо, и така е хубаво! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8434184
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112557
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930