Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2010 10:43 - Още една водка
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 4614 Коментари: 28 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Викнах на сервитьорката едно. Полюбопитства момичето, глупавичко беше. Пияниците и пренебрегнатите пием водка. Тази ще изпия бавно, стоически ще чакам. Ще изглеждам глупаво, преди да си поръчам втората ще приличам на парцал. Бавно ще поглъщам обезболяващото. Ще се измъчвам защото така желая, ще се измъчвам защото ми харесва. За да й отнема вината която има към мен. Подигра се с чувствата ми, не дойде. Ето, половин час се бави, а каза, че не закъснява. Лесно ще ме познае, лесно. Снимката която й пратих е актуална. Преди месец си я направих. И изглеждам на нея както си изглеждам. Снимките не ме правят нито по-красив, ни по-грозен както е с повечето. Поне преди час съм изглеждал както на снимката, а сега лицето ми е изкривено от болката. Пак незначително преживяване, поредното, все така е било, все така ще е. Утре пак ще се хиля глупаво, ще се правя, че нищо ми няма. Мога да флиртувам с други като нея. Не, не, за нищо на света. Дотук беше. Аз в началото винаги лъжа, после сам започвам да си вярвам, неусетно става. Глупостта ми се оказва не толкова глупава. Трогателното лекомислие, естествено поведение. Разбирам, че думите ми са по-истински от мислите ми. Мозъкът ми е изпран и дезинфекциран, мисля популярно за да не изглеждам налудничаво, мисля в тон с модерната музика и рекламата на перилни препарати, уличното движение и правилата за поведение на обществено място. Среден съм на ръст и интелект. Масов модел и като такъв мисля. Спра ли да мисля, а да лея думи излизам от обичайната си посредственост. Влюбвам се и превръщам в своето иначе. Нямам логика, имам свобода, чакам своите да кацнат на земята и да ме вземат. Обожавам я. Чувствам се голям и малък. Наричам я с нежни имена и преди да съм я съблякъл съм я имал милиард пъти, спомням си, че съм я срещал и в предишни животи. Превръщам се в стихия и съм ненормален. Казвам й го, плаша я. Дистанцира се от мен и връща разума ми обратно. Благодарен й съм. В рядко случаи обаче става по-различно. Тя е очарована от изрода в който се превръщам, играе си с него, играе си с мен. Опасно е, прекрасно е, накрая все аз го отнасям. Оставам сам, като сега. Чакахме срещата с нетърпение, два пъти я отложихме. Третият наближи, очаквах, че ще я отложи и за трети път и кротко ще охладнея към нея, но тя не го стори. Каза, че ще дойде. Запознахме се по интернет. Бързо я обикнах, по-бързо от всяка друга която виждах очи в очи. Чувствах аромата й и близостта й, настръхналата й кожа, долавях шепота й, смеха й чувах и знаех какво изражение има когато спи. Понякога сънувах, че попадам в нейните сънища и тя не ме гони. Знаех, че накрая пак ще се случи така. Твърде красиво беше. Това не е нормално. Опомнила се е. Направила е гримаса. Зачудила се е къде ли отива и се е отказала…

Поръчах си втора водка. Сервитьорката ме пита глупаво: „само водка ли?”. Питам за бързо действаща отрова. Имали, но не сервирали на непълнолетни. Казвам жалко и наблягам на водката. В по-големи количества може и да ми свърши работа. Светът си е гаден. Защо си помислих, че може да има такава любов. И ако я има точно аз ще я изживея. Аз мога героично да се напия и ще го сторя тази вечер. Утре ще се събудя в отрезвителното или в предварителният арест за нещо което ще извърша. Защо ли? За да бъда действителен, сега не съм уверен. Може и да съм измислица, нейна измислица. Да, възможно е. Кой ще ми докаже, че съм истински щом нея я няма. Ама си ги мисля едни. Колко е часа? Трябваше да е тук преди почти час. Да е изпуснала влака? Възможно е, но нещо не се връзва, щеше да се обади. Най-малко да изпрати съобщение. Ами, ако се е случило нещо с нея? Едва ли, но….Сега трябва да съм много разстроен. Вече съм пресушил две водки. Защо не си тръгна? Още ми се преобръща сърцето при всяко отваряне на вратата. Влизат старици, влизат деца, влизат жени с кавалери, не и тя. Достатъчно я чаках. Разбирам я. Ще й го напиша. Не, нищо няма да й напиша. Ей, сега ще си тръгна, но ще пресека неправилно за да ме удари кола и да лежа месец гипсиран в болницата, за да не мога да правя в този месец други глупости. Тъжно е да бъдеш подигран. Толкова тъжно, че се съмняваш възможна ли е такава тъга? Ще я попитам като се върна в къщи. Ще й пиша и ще я попитам, възможно ли е да съм изживял толкова силна тъга колкото ми се е сторило? После, ще си помисля за бесило, ще си намеря екстрасенс или ще търся вещо лице за да развали магията която явно имам. Ще стана философ или ще пътувам измамен от нещо си. Но преди всичко ще се напия.

Подло беше от твоя страна, мила. Влюбен бях в теб. Мед капеше от устата ти и думите ти се лееха като дървесно масло. Защо трябваше да ме накараш да чакам! Това е брутално!

Викнах трета водка. Тогава сервитьорката седна на стола до мен, усмихна се, хубавица, и тихо изрече:

-Как да ти кажа? Трябва да говоря с един човек, но още щом ме види да се приближавам си поръчва водка. Не, че имам против сервирането й, но моля те, обърни внимание, че заведението е на самообслужване. Дойдох тук на среща.
 


Тагове:   още,   водка,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави, cefulesteven !
16.07.2010 11:09
Този разказ ми хареса. Съвсем ме изненада накрая. Ами така е, като не й е поискал снимка. Иначе пратил своя, самовлюбчив някакси ми се чини.
цитирай
2. karambol5 - :))))))))) Развесели ме :)))))...
16.07.2010 11:18
:))))))))) Развесели ме :))))))))))
цитирай
3. cefulesteven - Този разказ ми хареса. Съвсем ме ...
16.07.2010 11:22
lubara написа:
Този разказ ми хареса. Съвсем ме изненада накрая. Ами така е, като не й е поискал снимка. Иначе пратил своя, самовлюбчив някакси ми се чини.



Да, има и такъв момент.
Но кой го знае, може и да е бил толкова хлътнал по душевността й, такава каквато я разкрива, чрез интернет, че да не го е интересувало дори как изглежда. Има пламенни млади хора, които са способни на това.
По-вероятно е обаче, да се е преструвал, че не го интересува, а да е чувствал, че все пак тя ще му допадне и външно.
Между другото с мен и Неслънчице беше точно така. Преди да се срещнем на живо, не знаех как изглежда.
Има и още варианти, а за един който се сещам и е в тон с разказа: момичето просто е държало много да остане загадка и си е падало по подобни игри.
А в подобни случаи са много възможни подобни комични недоразумения:)))))

Поздрави и благодаря ти.
цитирай
4. cefulesteven - :))))))))) Развесели ме :)))))...
16.07.2010 11:23
karambol5 написа:
:))))))))) Развесели ме :))))))))))



:)))))
цитирай
5. анонимен - eeeeeeeeee stef. . razsmqme de. . ...
16.07.2010 12:02
eeeeeeeeee stef..razsmqme de..bravo..kakvo oba4e bi moglo da se slu4i s men....ako imam takava net sre6ta..nai veroqtno nqma da sam razbrala v koe zavedenie da 4akam..sas sigurnost 6te otida v drugo..nqma na4in tam da ne svalq nqkogo..da si mislq 4e tozi 4ovek e sa6tiq ot neta..kogato se varna v ka6ti....da vzema da si 4atq s istinskiq 4ovek i da tvardq 4e sam se sre6nala s nego...ne6to takova..nooooooooo povqrvai stef..tova ne e plod na moqta fantaziq, tq ne 4e ne e bezkraina...ama kato bqh po mlada, mome4e de..dokato u4eh ..imah edna takava istoriq...nakraq mom4eto mi kaza taka....az po smahnato momi4e do sega ne bqh sre6tal..skarahme se i toi si tragna...
цитирай
6. cefulesteven - eeeeeeeeee stef. . razsmqme de. . ...
16.07.2010 12:09
анонимен написа:
eeeeeeeeee stef..razsmqme de..bravo..kakvo oba4e bi moglo da se slu4i s men....ako imam takava net sre6ta..nai veroqtno nqma da sam razbrala v koe zavedenie da 4akam..sas sigurnost 6te otida v drugo..nqma na4in tam da ne svalq nqkogo..da si mislq 4e tozi 4ovek e sa6tiq ot neta..kogato se varna v ka6ti....da vzema da si 4atq s istinskiq 4ovek i da tvardq 4e sam se sre6nala s nego...ne6to takova..nooooooooo povqrvai stef..tova ne e plod na moqta fantaziq, tq ne 4e ne e bezkraina...ama kato bqh po mlada, mome4e de..dokato u4eh ..imah edna takava istoriq...nakraq mom4eto mi kaza taka....az po smahnato momi4e do sega ne bqh sre6tal..skarahme se i toi si tragna...



Това си е направо нов разказ от серията: "Виртуални срещи" :)
цитирай
7. monaliza121 - Привет!
16.07.2010 12:12
Той не е виновен, че си е поръчвал водка, а тя, защото е изглеждала като сервитьорка.
цитирай
8. cefulesteven - Той не е виновен, че си е поръчвал ...
16.07.2010 12:16
monaliza121 написа:
Той не е виновен, че си е поръчвал водка, а тя, защото е изглеждала като сервитьорка.



Ако не й е професионално изкривяване, ще му е обидена доста. И ако е някоя обикнала го проклетия, ще му го вади от носа всеки ден с годините, макар визията й да си е нейна:)))
цитирай
9. анонимен - izvinqvai. . az sam igi. . . . ei sega ...
16.07.2010 12:22
izvinqvai..az sam igi....ei sega mi se skaraha..4e sam te nari4ala stef...nali nqma6 ni6to protiv..stefane mi zvu4i dosta grubo...
цитирай
10. sabrosa - :)
16.07.2010 12:40
Усмихна ме за първи път в днешния ден :) Хубава е понякога непресторената радост!

Прекрасен ден
цитирай
11. cefulesteven - izvinqvai. . az sam igi. . . . ei sega ...
16.07.2010 12:40
анонимен написа:
izvinqvai..az sam igi....ei sega mi se skaraha..4e sam te nari4ala stef...nali nqma6 ni6to protiv..stefane mi zvu4i dosta grubo...



Формалности разни:)
цитирай
12. cefulesteven - Усмихна ме за първи път в днешния ден ...
16.07.2010 12:42
sabrosa написа:
Усмихна ме за първи път в днешния ден :) Хубава е понякога непресторената радост!

Прекрасен ден


И ти ме усмихна:))))))

цитирай
13. анонимен - Тоя май ще си остане и в друго на са...
16.07.2010 12:53
Тоя май ще си остане и в друго на самообслужване.
цитирай
14. cefulesteven - Тоя май ще си остане и в друго на са...
16.07.2010 12:55
анонимен написа:
Тоя май ще си остане и в друго на самообслужване.


Не думай:) не му го желая, че ще започне да троли и да крИТИква из блога.
цитирай
15. flycatblu - Разказите ти са винаги много инт...
16.07.2010 13:11
Разказите ти са винаги много интересни..., а този е приятно семешен..
цитирай
16. cefulesteven - Разказите ти са винаги много инт...
16.07.2010 13:14
flycatblu написа:
Разказите ти са винаги много интересни..., а този е приятно семешен..



Благодаря ти, благодаря ти:)
цитирай
17. miaa - Разкошен финал! Само ти го можеш, ...
16.07.2010 13:23
Разкошен финал! Само ти го можеш, така:)))))
Понякога има и тези недоразумения, но при добро желание, то избледнява.
По- важни са миговете на споделеност и радост!
Хубав и усмихнат ден, Стеф! Поздрави на Неслънчице! С обич и уважение към вас!
цитирай
18. cefulesteven - Разкошен финал! Само ти го можеш, ...
16.07.2010 13:24
miaa написа:
Разкошен финал! Само ти го можеш, така:)))))
Понякога има и тези недоразумения, но при добро желание, то избледнява.
По- важни са миговете на споделеност и радост!
Хубав и усмихнат ден, Стеф! Поздрави на Неслънчице! С обич и уважение към вас!



Мерси.
цитирай
19. анонимен - пак ли пропи
16.07.2010 13:33
пак ли пропи
цитирай
20. cefulesteven - пак ли пропи На колко години ...
16.07.2010 13:47
анонимен написа:
пак ли пропи



На колко години си?
цитирай
21. анонимен - stef, predvaritelno iskam da ti se ...
16.07.2010 19:17
stef,predvaritelno iskam da ti se izvinq..ama cql sletobqd edin vapros me gl;ojdi...iiiiiiiiii az sam mnogo lubopiten 4ovek...iiiiiiii 6te ti go zadam...ama 6te me izvini6 nali..... v edin ot komentarite ti...razbrah 4e 4rez net sre6ta ste se zapoznali s neslan4ice..., i predvaritelno ti ne si q vijdal..ta vaprosa mi e...kak reagira stef kato q vidq.... znam 4e e mnogo li4no .... ama nali i az imah edna takava provalena net sre6ta.../aaaaaaaaaaa vijdam 4e pri vas se e polu4ilo..iiiiiiii prosto mi e interesno..po skoro mi e interesna tvoqta reakciq kato maj....otnovo me izvini...
цитирай
22. cefulesteven - stef, predvaritelno iskam da ti se ...
16.07.2010 21:18
анонимен написа:
stef,predvaritelno iskam da ti se izvinq..ama cql sletobqd edin vapros me gl;ojdi...iiiiiiiiii az sam mnogo lubopiten 4ovek...iiiiiiii 6te ti go zadam...ama 6te me izvini6 nali..... v edin ot komentarite ti...razbrah 4e 4rez net sre6ta ste se zapoznali s neslan4ice..., i predvaritelno ti ne si q vijdal..ta vaprosa mi e...kak reagira stef kato q vidq.... znam 4e e mnogo li4no .... ama nali i az imah edna takava provalena net sre6ta.../aaaaaaaaaaa vijdam 4e pri vas se e polu4ilo..iiiiiiii prosto mi e interesno..po skoro mi e interesna tvoqta reakciq kato maj....otnovo me izvini...


Веднага се прегърнахме. Беше толкова импулсивно и толкова естествено. Имах чувството, че съм в един от най-красивите си разкази от онзи период. :)
цитирай
23. moniboneva - Стеф
16.07.2010 21:52
Аз си помислих,че е сервитьорката.Допусках, че тя е там през цялото време но не смее да си каже:) Донякъде познах! "Тя е очарована от изрода в който се превъщам"-това беше велик израз:) Понякога много харесваме измененията които настъпват у мъжът с който имаме връзка! Друг път не съзнаваме, че заради нас се държат идиотски и приемаме,че са такива.
цитирай
24. cefulesteven - Аз си помислих, че е сервитьорката. ...
16.07.2010 22:05
moniboneva написа:
Аз си помислих,че е сервитьорката.Допусках, че тя е там през цялото време но не смее да си каже:) Донякъде познах! "Тя е очарована от изрода в който се превъщам"-това беше велик израз:) Понякога много харесваме измененията които настъпват у мъжът с който имаме връзка! Друг път не съзнаваме, че заради нас се държат идиотски и приемаме,че са такива.



Прозорлива си:)
цитирай
25. анонимен - blagodarq ti stef. . a znae6 moqta ...
16.07.2010 22:31
blagodarq ti stef..a znae6 moqta sre6ta be6e palen proval, golqm sram ..golqm..
цитирай
26. cefulesteven - blagodarq ti stef. . a znae6 moqta ...
16.07.2010 22:43
анонимен написа:
blagodarq ti stef..a znae6 moqta sre6ta be6e palen proval, golqm sram ..golqm..



Благодаря ти и аз.
цитирай
27. menyanthe - Чат срещите
16.07.2010 23:15
Чат срещите могат да бъдат доста сполучливи понякога... Една такава моя чат среща вече продължава малко повече от 8 години... И не й се вижда краят :) хихи.
И през тази среща даже и сватба успяхме да спретнем... А беше съвсем импулсивна - нито си бяхме чатили дълго, нито нищо - просто исках да изляза навън с някого и нямаше значение с кого - но съдбата си знае работата ;)
цитирай
28. cefulesteven - Чат срещите могат да бъдат доста ...
16.07.2010 23:25
menyanthe написа:
Чат срещите могат да бъдат доста сполучливи понякога... Една такава моя чат среща вече продължава малко повече от 8 години... И не й се вижда краят :) хихи.
И през тази среща даже и сватба успяхме да спретнем... А беше съвсем импулсивна - нито си бяхме чатили дълго, нито нищо - просто исках да изляза навън с някого и нямаше значение с кого - но съдбата си знае работата ;)


Живея в такова щастие:) Една светла ирония на съдбата, като се има в предвид за колко опасности и неприятни последици след виртуални запознанства съм писал разкази - предупреждения.
Имам, разбира се и щастливи. Но не и като разказа на живота ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8405133
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031