Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2010 10:45 - Съществото в мен
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 9642 Коментари: 38 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изчадието стоеше на един клон, береше и ядеше праскови. Имаше големи за орел криле, малко за човек тяло. Разголени бяха раменете му, част от гърдите и бедрата му, шията и половината му лице. Останалото покрито с пъстра като палитра перушина. Сок се стичаше по брадичката му. Очите му премрежени от наслада. Виждах го като пред себе си, макар разстоянието между нас не беше малко. Самото то изглежда не подозираше, за да заеме тази уязвима форма. Не беше животно. Такова животно няма. Извънземни също не кацат на прасковите. Наблюдавах го известно време преди да се реша. Забелязах, че е хермафродит. Перата криеха, но не достатъчно. Много красив хермафродит. Окото на ловец едва ли ме лъжеше. Тежеше около тридесет килограма. Въпреки това беше многократно по-силно от едър мъж. Движенията му го издаваха, а и вече не се съмнявах кой е разкъсал воловете на попа. В селото се пусна слуха, че са рисове. Следите наистина приличаха на следи на голяма котка, което ме учуди много, защото рисове из тези ширини отдавна няма. Стъпалата му бяха прикрити в листата и не можех да видя, но само това нещо е било. Забелязах и кучешките му зъби. Доста зловещо изглеждаха зад плътните му момичешки устни. Преди да вдигна пушката сърцето ми трепна. Можех да разпозная в очите му и изобщо в изражението му – разум, може би по-висш и от човешкият. От друга страна ме изпълни и боязън. Виждаха се под сребристите му коси предателски издатини. Рога. Човешко тяло и ръце, стъпки като котешки лапи, криле като на хищна птица, малки рогца. Това не беше същество от тази природа. Вероятно демон, приел материя. Нямаше никой да ми повярва, аз не си вярвах, но не можех да си обясня иначе. Успокоих пулс, ръката ми стана желязна. Преди да натисна спусъка го прострелях с мисъл и то усети. Подскочи, обърна поглед към мен. Настръхна, заприлича на буря. Останалото направи интуицията ми. Усети, че мястото където започват крилете е слабо. Стрелях. Прелетя няколко метра и падна. Стонът му напомняше мелодия на флейта. Притиснах уши. Красиво плачеше, нарочно го правеше, почувствах слабост, разкъсаха ме угризения, сълзи избиха и по моите очи, ридание се откърти и от моите устни, изпуснах пушката. Видях го, че се изправя на ръка, оголи хищните си зъби, а моите колена омекнаха. Не от страх, а от болка заради болката която бях причинил. Тръгна към мен. Набрах сили. Преборих се със себе си и тръгнах към него. Очаквах ръкопашен сблъсък, но на няколко крачки пред мен, то загуби съзнание. В несвяст беше изгубило и всичко мъжествено. Приличаше на спящо, малко момиче. Златиста течност се точеше от простреляното му място, по гърба му, по гърдите му, попиваше в земята. Май щеше да умре. Губеше много от това, дори да не беше кръв, а нещо друго, за него изглежда изпълняваше същите функции. Грабнах го на ръце. Пулсираше цялото му тяло. Като огромно сърце. Помръдна един два пъти, изстена. Не беше зловещ, нито болезнен стон. На проговорване на сън приличаше. В къщурката която отсядам когато гостувам тук имам едно легло. Тясно е за второ. Положих го на него. Можех да отида да преспя в селото, но не знам кога ще се опомни и как ще се чувства. А и какво да обясня на хората у които ще гостувам. Прострелях дяволско изчадие. Изсмях се фалшиво. Не ми стана по-весело. То не изглеждаше добре. Туптеше цяло. Като огромно сърце. Виждаше се от разстояние. Красиво беше, а сега и напълно беззащитно. И защо реших, че е дяволско изчадие. Защото беше различно, защото беше непознато. Разкъсани волове. Но воловете можеше да са разкъсани от вълци. По-скоро бяха вълци. Следите му бяха далеч от тях. Привлякоха вниманието защото такива не бяха виждани. Лицето му беше като спящо, даже леко се усмихваше, но в дъха му я имаше болката. Чувах стоновете в себе си. Онези стонове които издаваше когато го прострелях, малко преди да изгуби съзнание. Отиваше си. Не умираше, а си отиваше. Не разбирах, но усещах, че е така. Стори ми се, че е….Любов която чака влака си. С целувка казва сбогом, с усмивка се опитва да прикрие болката си, но така я разсъблича. Нямам такова изживяване, но изпитах усещане, че пробужда спомен. После видях, че златистата кръв е станала синя. Ръцете ми, анорака в който го бях допирал бяха нацапани като с мастило. Заглъхваха стоновете му в мен, а пулсът му отслабваше. Погубил го бях. Поне за този свят го бях погубил, без да знам какво съм погубил. Не се замислих, просто натиснах спусъка. Тръгнах към вратата. Натиснах бравата. Отворих ли щях да побягна. Навън. В нощта. Накъдето ме водят краката. Далеч от къщурката в която умираше нещо. Нещо красиво и напълно непознато. Най-лесно беше да го забравя, ако се поддам и побягна. Можех ли да го спася, едва ли. Защо да се измъчвам заедно с него? Защо! Не знаех, нямаше разумно обяснение, но останах. Болката не беше физическа, но силна. Докато стенанията му в мен отслабваха, опустявах, ставах огромен и хладен, хапеше ме нещо отвътре. За да изпълни празнотата защитна моя реакция започна да създава образите. Пъстри, мили, еротични, сърцати. Смееха се, настръхваха от възбуда и се превръщаха в гори. Пиехме коктейли върху нащърбени скали, а отдолу ни прибоя. Плувахме в езера, а риби се плъзгаха между милувките ни по телата. Свирехме на четири ръце. Разтваряхме криле и сок от праскови се стичаше по гърдите ми и по пръстите с които поднасях плода към устните им. Обирахме го с езици. Те от пръстите ми, аз от устните им. После чувахме изстрел. Пробуждах се. То умираше, образите чезнеха. Не можех да ги задържа. Нито те да ме задържат в своята реалност. И понеже кръвта му тъй напомняше за мастило при съсирване, а хартия имах много и не исках да губя красивите образи родени от болката ми. Опитах се да ги опиша. Изтръгнах едно от перата му и писах ли писах, но перото се счупи. Посегнах към второ и тогава чух глас в себе си.
„С тези пера, то ще отлети когато дойде в съзнание. Без тях ще остане завинаги с теб!”
Въобразявам си. На най-интересното спрях, ще го забравя после. Без едно или две пера ще отлети. Счупих и второто. Разколебах се, но отскубнах и трето. Образите продължаваха да идват и да си отиват, не можех да смогна да ги опиша. Осъзнах, че извират от заглъхващите му стонове. Счупих четвърто перо. После пето. Престанах да ги броя. На сутринта тялото му беше голо, а без пера не беше по голямо от юмрук. С всяко изтръгнато перо е губило и част от телесната си маса. Увлечен да пиша, твърде късно го забелязах. Тресеше се от студ и хленчеше. Тихичко, едва го улавяше слуха ми. Свих го в шепите си да го стопля, но продължаваше да се тресе и в тях.
„Ще се стопли. Трябва му малко време.”
Беше се зазорило. Четях написаното през нощта. Думите го правеха по-красиво от самото изживяване. Невероятно беше. Сам се учудвах на себе си как съм успял. Преживявах го отново, но по-силно. Топло ми ставаше в гърдите от вълнение и насладата. То в ръцете ми зъзнеше. Тресеше се.
И за да го стопля….Не знам как го направих….Разтворих гръдният си кош и го прибрах в себе си.
И тогава разбрах каква болка съм причинил за да опиша тази красота.
Чаках смъртта, но тя не идваше.
Съществото в мен гореше.
И тъй, като отнех живота му, принуди ме вместо него да живея.
 


Тагове:   мен,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - lele lele. . 6to za idei demoni4ni be ...
22.07.2010 11:31
lele lele..6to za idei demoni4ni be stef..kak ti hrumvat
цитирай
2. анонимен - Мисля, че това е най-прекрасното ...
22.07.2010 11:37
Мисля, че това е най-прекрасното нещо, което съм чела напоследък. Благодаря ти за пореден път. И знаеш ли - струва ми се, че Съществото в мен почти се разплака.
Цвети
цитирай
3. cefulesteven - Метафори. Имало е моменти в които ...
22.07.2010 11:38
Метафори. Имало е моменти в които точно това е било писането ми, а тъй като съм нямал нищо друго, освен него и въздуха си, в тези метафори съм живял по-скоро отколкото в познатата ни реалност. Тя е била метафората за моята действителност.

Но да не се връщам назад - това си е когато те гори от вътре да пишеш.
Всъщност и да обичаш.
И изобщо, още много неща.
цитирай
4. cefulesteven - Мисля, че това е най-прекрасното ...
22.07.2010 11:39
анонимен написа:
Мисля, че това е най-прекрасното нещо, което съм чела напоследък. Благодаря ти за пореден път. И знаеш ли - струва ми се, че Съществото в мен почти се разплака.
Цвети



Чувствам, че ще се усмихне, а усмивка след сълзи е дъга:)

цитирай
5. miaa - Тъжни, хубави, дръзки, противо...
22.07.2010 11:57
Тъжни, хубави, дръзки,противоречиви и копнежни са емоциите на един истинки творец!
Понякога губи границата между реалността и илюзорната мечтателност!
Това го умее прекрасно! А как би могъл да пише така красиво, ако не е в състояние на " безтегловност" , ако не притежава куража и любовта, дадени му от Всевишния!
Изгежда е много изморително и изтощаващо да достигнеш границите на "невъзможното" да осмислянето му и приемането му, като необходимост или даденост! Но преодолееш ли слабостите , достигаш до нов връх и свобода!
И нека тези моменти на позитивни обрати да идват естествено и с по- малко болка!Пожелавам го на себе си и на хората, които познавам
Поздрави Стеф! Бог да те благослови! Радвам се, че те има:)
цитирай
6. анонимен - stef. . az kade sam obarkana. . sa...
22.07.2010 12:04
stef..az kade sam obarkana..savsem me doobarka de..iska6 da kaje6 4e si jivql v drug svqt koito e paralelen na tvoq..i vapreki vsi4ko..ne si smesval dvata svqta li...eeeeeeeeeeeeeeee ama molq te.. to az 4e stradam ot razdvoenie na li4nostta..strdam si..ama i ti li be stef..i molq te otgovori mi kato smarten.. za da te razbera...stef..zabravih da te pitam....nameri li pesni4kata s koqto te pozdravih..haresa li ti smisala i...
цитирай
7. cefulesteven - Тъжни, хубави, дръзки, противо...
22.07.2010 12:15
miaa написа:
Тъжни, хубави, дръзки,противоречиви и копнежни са емоциите на един истинки творец!
Понякога губи границата между реалността и илюзорната мечтателност!
Това го умее прекрасно! А как би могъл да пише така красиво, ако не е в състояние на " безтегловност" , ако не притежава куража и любовта, дадени му от Всевишния!
Изгежда е много изморително и изтощаващо да достигнеш границите на "невъзможното" да осмислянето му и приемането му, като необходимост или даденост! Но преодолееш ли слабостите , достигаш до нов връх и свобода!
И нека тези моменти на позитивни обрати да идват естествено и с по- малко болка!Пожелавам го на себе си и на хората, които познавам
Поздрави Стеф! Бог да те благослови! Радвам се, че те има:)



Светът на по-истинските изживявания, проекцията на реалното по-дълбоко в нас самите. Когато надникнем в нея: приказно е и призрачно.
Страховито, но и страстно.

Благодаря ти.
цитирай
8. cefulesteven - stef. . az kade sam obarkana. . sa...
22.07.2010 12:27
анонимен написа:
stef..az kade sam obarkana..savsem me doobarka de..iska6 da kaje6 4e si jivql v drug svqt koito e paralelen na tvoq..i vapreki vsi4ko..ne si smesval dvata svqta li...eeeeeeeeeeeeeeee ama molq te.. to az 4e stradam ot razdvoenie na li4nostta..strdam si..ama i ti li be stef..i molq te otgovori mi kato smarten.. za da te razbera...stef..zabravih da te pitam....nameri li pesni4kata s koqto te pozdravih..haresa li ti smisala i...



Не, не страдам от раздвоение на личността. Съмнява ме, че и ти страдаш, но това вече е друго филмче. Знам кога е фантазия, художествена условност и реалност и поставям ясни граници с обективното. Ясно съзнавам, че това е разказ. Диаболичен разказ или хорър - трилър драма, историика с фантастични елементи. Когато пиша този разказ и го съпреживявам обаче, къде се намирам:) Или да речем като гледаме филм и сме се увлекли? Или четем книга и сме потънали в сюжета? Сещаш се, нали:)
цитирай
9. анонимен - aha razbrah. . . zna4i vlizam v 4ata. ...
22.07.2010 12:38
aha razbrah... zna4i vlizam v 4ata..vav virtuala..v tazi deistvitelnost.......i neznai kak stef..mi predlagat brak..ti predstavq6 li si..i az ve4e se vijdam kato bulka..i posle kato izlqza ot 4ata..otivam do ogledaloto..gledam se i si vikam..abe jena, ve4e na babi4ka prili4a6.., za kakvi svatbi me4tae6..iiiiiiiiiiiiiiiii se vra6tam v realnostta..taka 4e napalno te razbrah...iluzorniq svqt sa6testvuva samo v na6ata fantaziq..otivame za mig tam... i posle sme pak v deistvitelnostta...noooooooooo ako ne bqha iluziite i me4tite..dali 6te6e da sa6testvuva6 ti stef...s tvoite razkazi i stihotvoreniq...
цитирай
10. lilims - За кой ли път...
22.07.2010 12:44
За кой ли път прочетено на един дъх....
За кой ли път съм потресена...
За кой ли път съм щастлива,че имам възможност да те чета...
За кой ли път се прекланям пред таланта ти...
БЛАГОДАРЯ!
цитирай
11. cefulesteven - aha razbrah. . . zna4i vlizam v 4ata. ...
22.07.2010 12:53
анонимен написа:
aha razbrah... zna4i vlizam v 4ata..vav virtuala..v tazi deistvitelnost.......i neznai kak stef..mi predlagat brak..ti predstavq6 li si..i az ve4e se vijdam kato bulka..i posle kato izlqza ot 4ata..otivam do ogledaloto..gledam se i si vikam..abe jena, ve4e na babi4ka prili4a6.., za kakvi svatbi me4tae6..iiiiiiiiiiiiiiiii se vra6tam v realnostta..taka 4e napalno te razbrah...iluzorniq svqt sa6testvuva samo v na6ata fantaziq..otivame za mig tam... i posle sme pak v deistvitelnostta...noooooooooo ako ne bqha iluziite i me4tite..dali 6te6e da sa6testvuva6 ti stef...s tvoite razkazi i stihotvoreniq...



Ако го няма въображаемото, което в случая имаше предвид с "илюзиите и мечтите" можеше да ме има вегетиращ, но нямаше да ги има разказите ми, а това щеше да е най-малкото което да липсва. Изобщо здрав разум не може да има без въображение. Но за въображение можем да говорим само когато се поставя онази относителна граница между обективност и фантазия.
цитирай
12. miaa - Човек трябва да живее в реалност...
22.07.2010 13:02
Човек трябва да живее в реалносттта, колкото и трудна да е понякога и да преодолява трудностите, Стеф! Но за един творец е необоходимо да може да преминава границата на "отвъдното", илюзорното в мислите и емоциите за да може да твори и да създава прекрасните си творби.Въображение съчетано с мъдрост!
В това е разковничето! Радвам се, че ме разбираш!
цитирай
13. cefulesteven - Човек трябва да живее в реалност...
22.07.2010 13:05
miaa написа:
Човек трябва да живее в реалносттта, колкото и трудна да е понякога и да преодолява трудностите, Стеф! Но за един творец е необоходимо да може да преминава границата на "отвъдното", илюзорното в мислите и емоциите за да може да твори и да създава прекрасните си творби.Въображение съчетано с мъдрост!
В това е разковничето! Радвам се, че ме разбираш!



Всъщност колкото по-добре разграничаваме въображаемото от реалното, толкова по-голямо става въображението, а реалността по-богата.
цитирай
14. cefulesteven - За кой ли път прочетено на един дъх. . ...
22.07.2010 13:55
lilims написа:
За кой ли път прочетено на един дъх....
За кой ли път съм потресена...
За кой ли път съм щастлива,че имам възможност да те чета...
За кой ли път се прекланям пред таланта ти...
БЛАГОДАРЯ!



Благодаря ти.
цитирай
15. анонимен - blagpdarq stef. . . . kakto vinagi. . ...
22.07.2010 14:33
blagpdarq stef....kakto vinagi...mnogo trezvo misle6t maj si..evala... sega..iskam ne6to da ti kaja, za koeto moje bi ti se dose6ta6 sam....zna4i kakto i drugi pat sam ti kazvala...mnogo ot ne6tata varhu , za koito ti pi6e6 ili razsajdava6 .i az gi use6tam taka..toest mislq kato teb...no za da mojem s teb da otkriem i druga istina..osven moqta i tvoqta... zaemam to4no protivopolojnata poziciq v edin spor s teb..i ako si zabelqzal i sam..otkrivali sme i drugi pozicii i drugi istini.... koeto za men li4no e mnogo interesno..taka 4e iskam da ti se izvinq, 4e 4esto ti protivore4a.. za6to mi e mnogo zabavno da te predizvikam s ne6to.. za da vidq kak 6te mi otgovori6.... ako si razbral..tazi moq tankost...donqkade si uspql i da si dade6 smetka 6to za jena sam....
цитирай
16. flycatblu - разказът ти е много смислен и кра...
22.07.2010 14:48
разказът ти е много смислен и красив...и отговорът ти към миаа го споделям за въображението...лимно на мен въображението ми помага да ми е по-интересен живота, това значи също и като чета примерно някой друг...но когато все пак срутиш границите на реалното и допуснеш въображението...и все пак си в напълно съзнание, че не е това...това е майсторство.... и предполагам те разбирам , макар че в никакъв случай не мога да се меря с твойто въображение...,но мога цял ден да си живея в някакъв разказ...
цитирай
17. cefulesteven - blagpdarq stef. . . . kakto vinagi. . ...
22.07.2010 14:48
анонимен написа:
blagpdarq stef....kakto vinagi...mnogo trezvo misle6t maj si..evala... sega..iskam ne6to da ti kaja, za koeto moje bi ti se dose6ta6 sam....zna4i kakto i drugi pat sam ti kazvala...mnogo ot ne6tata varhu , za koito ti pi6e6 ili razsajdava6 .i az gi use6tam taka..toest mislq kato teb...no za da mojem s teb da otkriem i druga istina..osven moqta i tvoqta... zaemam to4no protivopolojnata poziciq v edin spor s teb..i ako si zabelqzal i sam..otkrivali sme i drugi pozicii i drugi istini.... koeto za men li4no e mnogo interesno..taka 4e iskam da ti se izvinq, 4e 4esto ti protivore4a.. za6to mi e mnogo zabavno da te predizvikam s ne6to.. za da vidq kak 6te mi otgovori6.... ako si razbral..tazi moq tankost...donqkade si uspql i da si dade6 smetka 6to za jena sam....



Усеща се, просто задаваш въпроси, които най-вероятно си задават хора, които няма да ги зададат, но се вълнуват от отговора. По-точно какъв е конкретно моя отговор върху тях иначе си имат свой. :)
цитирай
18. cefulesteven - разказът ти е много смислен и кра...
22.07.2010 14:53
flycatblu написа:
разказът ти е много смислен и красив...и отговорът ти към миаа го споделям за въображението...лимно на мен въображението ми помага да ми е по-интересен живота, това значи също и като чета примерно някой друг...но когато все пак срутиш границите на реалното и допуснеш въображението...и все пак си в напълно съзнание, че не е това...това е майсторство.... и предполагам те разбирам , макар че в никакъв случай не мога да се меря с твойто въображение...,но мога цял ден да си живея в някакъв разказ...



От въображаемото черпим реалност. Във въображаемото са нашите мини и фабрики за реалност. Там са и най-черните ни роби, наши духове, които работят ден и нощ за да е по-богата реалността ни, през границата между въображаемото и реалността преминава ежесекундно и легитимна и много контрабадна стока. Има граница, но има и един много оживен обмен между двете страни. Тежко на тези, които не допускат това да се случва.

Сещам се отново за "Приказка без край"

Тогава въображаемото става нищо, което настъпва сигурно към реалното.
цитирай
19. анонимен - mnogo to4no kazano. . . mnogo. . . . ...
22.07.2010 14:54
mnogo to4no kazano...mnogo....prosto iskam da vidq v slu4aq to4no ti kak razsajdava6..no za da vlqza v spor az trqbva da te predizvikam..ina4e ..oooooooooo stef..az li da nqmam otgovor... ta ti me podcenqva6..imam otgovor na vsi4ko..daje i za6to se kazva6 stefan...
цитирай
20. flycatblu - ти освен това си много добър в изк...
22.07.2010 15:26
ти освен това си много добър в изказа...:) Одеве се сетих за децата...защото те си живеят в такива светове...но ти можеш да го формулираш..те не биха могли да го сторят...
цитирай
21. flycatblu - виж примерно ще ти дам нагледен п...
22.07.2010 15:30
виж примерно ще ти дам нагледен пример за моя тип въображение...онзи ден едно момиченце на две години се беше качило на една парзалка, и изведнъж си вдигна едното краче нагоре като балеринка ама направи шпагат- това да си вдигне крака е подтикнато от нещо, което вътрешно преживява и му е дало "изказ" по този начин вместо думи...аз го допускам това за реално...и дали това мое обяснение е въображение или реалност вече не знам :) но го допускам ...
цитирай
22. cefulesteven - mnogo to4no kazano. . . mnogo. . . . ...
22.07.2010 15:38
анонимен написа:
mnogo to4no kazano...mnogo....prosto iskam da vidq v slu4aq to4no ti kak razsajdava6..no za da vlqza v spor az trqbva da te predizvikam..ina4e ..oooooooooo stef..az li da nqmam otgovor... ta ti me podcenqva6..imam otgovor na vsi4ko..daje i za6to se kazva6 stefan...



Сега моето любопитство е пробудено. Каква е твоята версия за името ми: Стефан?
цитирай
23. cefulesteven - ти освен това си много добър в изк...
22.07.2010 15:39
flycatblu написа:
ти освен това си много добър в изказа...:) Одеве се сетих за децата...защото те си живеят в такива светове...но ти можеш да го формулираш..те не биха могли да го сторят...



Все се опитвах да опазя в себе си детето. Оставя ли го то да вижда и да си представя, наистина трябва само да записвам образите и се получава нещо невероятно. Рядко успявам.
цитирай
24. cefulesteven - виж примерно ще ти дам нагледен п...
22.07.2010 15:41
flycatblu написа:
виж примерно ще ти дам нагледен пример за моя тип въображение...онзи ден едно момиченце на две години се беше качило на една парзалка, и изведнъж си вдигна едното краче нагоре като балеринка ама направи шпагат- това да си вдигне крака е подтикнато от нещо, което вътрешно преживява и му е дало "изказ" по този начин вместо думи...аз го допускам това за реално...и дали това мое обяснение е въображение или реалност вече не знам :) но го допускам


Отражение на въображението върху реалността е, с една дума: изкуство.
Това което е направила е нейното изкуство.
цитирай
25. анонимен - da predpolojim. . 4e stefan e pse...
22.07.2010 15:48
da predpolojim..4e stefan e psevdonim..i tova ne ti e istinskoto ime...
цитирай
26. flycatblu - по-точно не може да бъде казано. . .
22.07.2010 15:51
по-точно не може да бъде казано...
цитирай
27. cefulesteven - da predpolojim. . 4e stefan e pse...
22.07.2010 15:52
анонимен написа:
da predpolojim..4e stefan e psevdonim..i tova ne ti e istinskoto ime...



Много хора ме познават и знаят, че е истинското ми име.
Ето и личната ми страница:

cefules.net

Единственият псевдоним, който все още използвам е цефулес или цефулестивън.
Времената на Стивън или Север Елисин, минаха. :)
цитирай
28. cefulesteven - по-точно не може да бъде казано. . . ...
22.07.2010 15:54
flycatblu написа:
по-точно не може да бъде казано...



Благодаря ти.
цитирай
29. анонимен - bingo stef, , , bravoooooooooo na ...
22.07.2010 15:55
bingo stef,,,bravoooooooooo na igi....taka...imam edno zlatno pravilo..kogato ob6tuvam s maj...az prilagam taktika..ina4e ne stava stef..ne stava..vseki hod pri men e obmislen....az i 4esto taka kazvam za sebe si..zad moq nevinen pogled..prozira hladen um..no kakto i da e...navlqzohme v druga tema...
цитирай
30. blondstyle - Древният инстинкт - първо стреляш, после питаш...
22.07.2010 18:48
Някои неща са неубиваеми обаче, особено тези в нас. Аха да си помислим, че сме ги гътнали и те се появяват с двойна сила. Приемаме демоните като нещо лошо, но те са весталки, имат сигнална функция - да ни съобщят кога нещо не е наред.
А ако това непознато същество е било "доброто", детето в нас или нещо друго хубаво - убивайки го умираме и ние с него, но по-бавно и мъчително от него :)
цитирай
31. cefulesteven - Някои неща са неубиваеми обаче, ...
22.07.2010 18:56
blondstyle написа:
Някои неща са неубиваеми обаче, особено тези в нас. Аха да си помислим, че сме ги гътнали и те се появяват с двойна сила. Приемаме демоните като нещо лошо, но те са весталки, имат сигнална функция - да ни съобщят кога нещо не е наред.
А ако това непознато същество е било "доброто", детето в нас или нещо друго хубаво - убивайки го умираме и ние с него, но по-бавно и мъчително от него :)


Опитвал съм се да го описвам по десетки начини и ще продължа, винаги ще е различно, то е живот, без него...не ми се мисли, какво е да дишаш.
Но боли, често боли.

За щастие и усмихва:))))
цитирай
32. mamkamu - +
23.07.2010 10:00
Отдавна не бях чел нещо такова грабващо! Свалям ти шапка! Сега няма да седна да му правя разбор, защото такива неща докосват сърцето, а не разума.

Междудругото, все се каня да споделя. Когато правиш целия текст на линк, не позволяваш на читателите си да маркират реда, до който са стигнали, ако им се наложи по някаква причина да спрат временно с четенето. После е доста неудобно да се търси място, до което са стигнали. Ама може само на мен да ми пречи това, така че ... Нали знаеш, каквото ме човърка трябва да си го кажа :)

Хубав ден!
цитирай
33. cefulesteven - Отдавна не бях чел нещо такова гр...
23.07.2010 10:34
mamkamu написа:
Отдавна не бях чел нещо такова грабващо! Свалям ти шапка! Сега няма да седна да му правя разбор, защото такива неща докосват сърцето, а не разума.

Междудругото, все се каня да споделя. Когато правиш целия текст на линк, не позволяваш на читателите си да маркират реда, до който са стигнали, ако им се наложи по някаква причина да спрат временно с четенето. После е доста неудобно да се търси място, до което са стигнали. Ама може само на мен да ми пречи това, така че ... Нали знаеш, каквото ме човърка трябва да си го кажа :)

Хубав ден!



Благодаря ти, благодаря ти, благодаря ти!

Ценя те високо и мнението ти е много за мен. Още повече, че винаги е откровено.

За нанасянето на текста, ще си помисля върху друг вариант.

А днес сам ще си вдигна летвата и ще видя какво да пусна, след подобен първи отзив за деня.

Поздрави:)
цитирай
34. bocy - "Отиваше си. Не умираше, а си ...
23.07.2010 13:12
"Отиваше си .Не умираше ,а си отиваше...Стори ми се ,че е ...Любов която чака влака си.С целувка казва сбогом,с усмивка се опитва да прикрие болката си.... !!!".....красиво написано толкова красиво,че бих ревнала ако не ме гледаше колегата от среща :) :) :)
цитирай
35. karambol5 - На моменти ме плаши онова което п...
23.07.2010 18:17
На моменти ме плаши онова което пишеш :)
Не за друго ,но и аз си имам едно такова същество в мен. И боли ,много боли ...
цитирай
36. cefulesteven - "Отиваше си. Не умираше, а си ...
23.07.2010 18:19
bocy написа:
"Отиваше си .Не умираше ,а си отиваше...Стори ми се ,че е ...Любов която чака влака си.С целувка казва сбогом,с усмивка се опитва да прикрие болката си.... !!!".....красиво написано толкова красиво,че бих ревнала ако не ме гледаше колегата от среща :) :) :)


Благодаря ти.
цитирай
37. cefulesteven - На моменти ме плаши онова което п...
23.07.2010 18:20
karambol5 написа:
На моменти ме плаши онова което пишеш :)
Не за друго ,но и аз си имам едно такова същество в мен. И боли ,много боли ...



Във всеки ни има такова. По-малко сме обаче тези които го усещаме, а още по-малко тези които си го признаваме.
цитирай
38. armorica - Неочакваното
18.08.2010 18:40
Добре, че има и хора като вас, да пишете такива неща, че преди време вече ми беше писнало да няма какво да чета освен импресии от лица, въобразили си, че умеят да виждат нещо по-различно в този наш общ свят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8409493
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031