Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2021 20:44 - го4еее, идвай на помощ! спешнооо еее...
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2337 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - ...таковааа...тъпооо пар4е )))
08.03.2021 20:48


...и във ФейсЪ, не виждам.ве4е ))
цитирай
2. fun1001 - „Ева от Трънофско “
08.03.2021 20:54
Горе на черешата /Руслан Мъйнов

https://youtu/snHpxJysZVo


кротко веселата пипирутка

насред тревата буйна си седеше

седнала на сянка с лапнитопа..

наред до една хърбава котка..

тя немски идиоми заплетени редеше..

заголила размечтано обло рамо,

и полегнала удобно..

като палава женска на едно коляно..

тя букви технически редеше,

и към блог бе ге то..

току през час ококорено..

зелени огнени трели ..фърляше....

размечта се нашта самка....
и започна ,да се мъчи..

как и на кого да се изпъчи...
веселудка се кокори властно и опасно..

и белтъци кръгли мята бързо бясно..

към едно разгонено самотно мОмче..
ей, там зад ъгъла,на завоя вдясно..

писна и на хурката тръпнитрънофска..

и реши най скоро тя да се поразкърши..

Оня ден се върна от реката..

цяла мокра,кална,мръсни и краката....

и в миг реши го ,ще смени..канала..

Ще се хопне на високо,

и ще се провикне ловко..

стига, баста ! с тъз дигитална блогомания
и още тъпа женска компания…

хайде, ела,да се премерим, момко със тигана,

и щТе я опраим тъз работа безсрамна..


из цикъла /ми/ 2015
„Ева от Трънофско “
цитирай
3. fun1001 - :-)))))))))) карък...
08.03.2021 20:57

яснооо, че ,не им върви на тез
с "червените дребни" гащи...
докатоо, не ги смените..
ейй, тъй на, тук ,на Плета, ще висите )))))
..басси и Резилаа...
аве,къде са, гОрките мъжовее...
цитирай
4. fun1001 - :-) лельоо, лельоо, тез младите..и за един конКУрс,не стават...
08.03.2021 21:19
21:06 - rosiela

ние, какви..мурафети въртяхмее...
еххх, какви Пушки, бяхмее..
ти ли,ти, и..особеноо, азЕ ))))))
цитирай
5. fun1001 - боцеее, не си бутай...
08.03.2021 21:27
боцеее, не си бутай.."Мисирката" в ГеоПолитиката!!

не е за тебее...бабе..
глей си там..Селските Воайяжи..аз ,таман,си помислих..изчезна за 5-6 часа..)
викам,отишла си за Рден, на баняя..СПА ))))

поправи се, в последния,селски пасквил...
пише се..томбОла, а не томбУла , нали ))
цитирай
6. milady - Анализ..._)
08.03.2021 21:37
моята Муза е голяма шматка, мира не ми дава и покой..
22.04.2017 17:11
наистина ли мислиш, че блога ти е интересен
Aз..Аз аз ..аз..
погледни си само..публиката, мила.
тъй като софистиката /и не само
не са ти най силната страна, да ти обясня сега..
отново накратко.
аз имам около 10 Профила, имам 5 активни..
защо?
защото имам поне 10 Теми ,по които мога да пиша, дебатирам и т.н..
ти имаш Само един профил/ Аз Аз .Аз ..Аз ...
защото толкова ти е акъла, какина пипирутке..
целият блог го разбраха, само ти не и нее...
губиш по точки, аз се връщам оттам, където ти Сега..си разцъфнала/ хихиих
кое не ти стана ясно?
още веднъж накратко
социална Платформа/ блог, сайт/ е място, където..
потребителите споделят идеи, мисли, лично творчество/и дебатират
Това не е Арена за Личен живот /което ти...умишлено пренебрегваш..
за да можеш ,да задоволиш Болното си Его, и емоционални травми..
на кой му пука за този битовизъм/ това е абсолютен срам за една дама/около 40..
но, ти упорито се опитваш да налагаш образа на старлетка около 15..
търсиш Спонсор над 60, затова ли си тук?
В Света на езотериката/Тайното учение/ а не твоя фалшив ню ейдж профил
Душата няма възраст, веске..
разбира се, всички ние вървим по разл.пътища към Бог и Истината
затова сме тук, малката ми, за да се учим...
колкото повече учители..
толкова по добре,нали ?
оставам с дълготърпение и надежда..
кака ти Юлия
цитирай
7. milady - ...и Великата баба, е тъпадосада, с Рими, сяка заран!!!..но тя все пак е...баба на 75
08.03.2021 21:43
...ще и простим..логореята, и лиготията...@))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1557998
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031