Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2021 12:00 - Бик, ама с рога
Автор: starshelite Категория: Забавление   
Прочетен: 279 Коментари: 0 Гласове:
2



Решил съм го. Спирам с образованието и започвам да се занимавам със животновъдство. Не, не овчар, а животновъдима разлика. То че пак цял ден ще тръчам по добитъка, ще тръчамНяма как!

А откъде пари за добитък ли?... Днеска предложих тази идея на тати и той ми каза, че ще ми купи специална порода бикове, ама друг път. Чувате ли само?... Бикове – с рога!.. И кое им е толко специалното на тея бикове, освен че имат рога ли?!... Че като един от тях стане петстотин килограма, мога да го продам за пет бонаА тати каза, че това са много пари Eстествено, бях предупреден, че т’ва начинание си е трудоемко! Ама аз тука в един сайт прочетох, че тая порода бикове е много кротка, все едно гледаш риби у аквариум, толкоз кротки били Само не трябва да ги гледаш у очите, че тогава подивяват И това всичко го пише в ‘’nemaluzha.bg’’ и аз като един истински българин ще се доверя на родното.

 

Обаче имам и разходи Представяш ли си, трябвало да давам пари и за храната на тея бикове и отгоре на всичко храната им била скъпа… Абе, то верно иска си храна животното, ама не може ли нещо по-евтино. Не може ли да му давам котешка храна, нали пак е хранамного по-евтино излиза, амаАма! Ама то тва не е важно, не Ни най-малко! Важното в момента е, че ще изкарвам яки пачки Ехх, ама то днес ние, младите, сме такива будали. Всички искат да се занимават с IT-и, с програмиране, с нова технология, моля ти се!..А аз за една година от едни сто бика ще изкарамАбе много! Ехх, защо по-рано не се сетих за тея бикове?! Знаете ли колко щях да изкарам досегаАбе много! Нищо, по-добре късно, отколкото никогаАз трябва да тръгвам, че биковете мене чакат. След три години ще се върна, за да видите най-младият успял животновъд на 21-ви век!

 

***

Е, ама колко бързо се минаха тия три годиниТо за толкова малко време, какъв прогрес може да има, какви постижения могат да се постигнат?.. Честно да Ви кажа, нямах късмет. А и с рогатите бикове не се разбирахме много, многоТо както са казали хората: Не всеки може да ти е приятел…”. Пък и мястото не беше много хубавоТо затова повечето добитък избяга. Просто ни им хареса мястото. Не, не си мислете грешно ограда имаше. Казвам „имаше“, защото след време се наложи да я използвам за подпалки. Екстремните условия изискват екстремни мерки. И да не си помислите, че не съм ги хранилХраних ги! Ама, то и аз огладнях след време, и така се наложи, че трябваше да ям от храната на добитъка. Нали знаете – „Гладна душа, не слуша“ и ... “Нахрани душа, да те слуша“.

Ма вие сега ще кажете: “Не можа ли да заколиш някой от биковете?” E, как да го заколя бе, българино? Нали и то е живо същество, като всички нас. Не е хуманно да му съкращавам живота, при положение че в бъдеще някой ще го купи, ще го заколя и на другия ден няма да е останал и спомен от животинката

Ама, да си бъда честен, то и да исках да заколя някой от биковeте, нямаше как Вълците ме изпревариха. Накрая взех, та и аз избягах, че вълците сигурно и към мен вече имаха интерес И eто, сега за първи път от три години се срещам с тати, а той ми казва: “Сине, от теб може да стане само и единствено политик! И ти като тях не си спазваш обещанията Та, какво друго може да стане от теб, освен политик?!”

 

Ей, ама гледай ква добра идея ми даде дъртия! Политик!..Та, аз имам всички качества! Само, където образованието ми липсва. Ама, то в България – циганин без въшка и грамотен политик има ли?...

А от коя партия ще бъда ли? Ми, как от коя От тази, която спечели!

 

Петьо Божидаров

ПГПЧЕ „Петър Богдан“, Монтана





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starshelite
Категория: Забавление
Прочетен: 86796
Постинги: 68
Коментари: 12
Гласове: 201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930