Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2011 09:25 - Още два часа, тиквичке, още два часа...
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 5796 Коментари: 26 Гласове:
61

Последна промяна: 02.03.2011 13:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Едва не я отнесох. Вървеше по средата на пътя, сърцето ми подскача, опитвам се да не й крещя, че и без друго текат сълзите й. Едва ли има и шест, какво търси в тази пустош, а и часът е двадесет и три ум не ми го побира. Проблясват и мълнии, ще завали всеки момент. Не прилича на изоставено дете, добри грижи са полагани, косата й пада до кръста, гъста е, черна, очите й кафяви, облечена е с вкус. Не може да отговори само какво търси на пътя, бърка ме с баща си, обяснявам й, че не съм баща й, гледа ме недоверчиво и объркано, после ми казва, че много приличал на мен, а имали и същата кола, каза името на градчето, сетих се къде е, на около десет километра в страни от пътя. Знаех, че е голямо село, но кога е станало градче, нямам представа. Питам я на няколко пъти сигурна ли е, че е оттам, кима ми, но се колебае. Нещо се спира в гърлото й:
-Ти наистина ли не си тате? – така ме гледа, че ме просълзява. 
-Не, не съм баща ти…
Сдържам се да не кажа: „за съжаление”, изведнъж ми се прииска да съм баща й.
-Знаеш ли си адреса?
-Не, но мама работи в „Нимфата” и сигурно още е на работа. 
-Това е едно място където чичковците пият. 
-Казва се кръчма. – обяснява ми.
Усмихна ме за миг. 
-Ще те заведа.
-Наистина си точно като баща ми, но си…-замисли се. – Същият…-дълго търси думата-Ни си непознат. Тръгнахме към морето, но аз заспах. И сънувах, че се събуждам и го питам: Стигнахме ли? А той ми казва: Още два часа има тиквичке, още два часа.
-Ще разберем какво е станало?
Така си мислех, само така си мислех. Много беше уморена, дори и последните си думи изрече с усилие и заспа на седалката. Протегнах ръка назад, напипах кожената шуба и я хвърлих върху нея. 
Около час търсих „Нимфата”и се въртях по улиците. Още работеше, а когато паркирах и махнах шубата – под нея нищо. Спря ми дъха. Никакво момиче. 
Да е избягала, кога! Не съм спирал. Ровя в паметта си. Невъзможно е. Но не съм спирал. Слизам от колата, краката ми треперят. 
„Ако съм сънувал, ако е било халюцинация, откъде пък ще знам, че има кръчма „Нимфата”
Влизам, пред приключване е, жената ми казва, но забелязва, че не съм добре. Малката би могла да й е дъщеря, имат обща прилика. 
-Какво ви е? – пита ме – Зле ли сте?
-Да е изчезвала дъщеря ви?
Гледа ме объркано.
-Кажете!
-Не, аз нямам дъщеря, нямам деца. Дете ли намерихте?
Не помня кога съм седнал, донесла ми е вода, пита ме искам ли водка, за нейна сметка. Промърморвам, че съм с кола, а тя хладно се изсмива.
-В това състояние няма да караш, нали! И с водка и без водка. 
-Може ли да се намери хотел по това време? Трябва да се наспя, утре ще пътувам. 
-Съмнително е, че ще можеш да се наспиш, но е сигурно, че в хотела за който се сещам ще те изядат дървениците. Един път можеш да нарушиш моралният си принцип и да приемеш поканата за нощувка на първата срещната. Не си оттук и не знам какво ти се е случило, но не изглеждаш добре. Е? Ще продължим ли в къщи?
Няма сексуален намек в поведението й, а усмивката й макар и очарователна е просто човешка. 
Не живее далече, страх ме е, че ще ме помисли за луд, но й разказвам историята. 
-Тук, в тези гори самотата може да говори. – изрича ми съвсем сериозно.
-Моля?
-Било е изолиран свят, напълно изолиран. И днес все още е, не колкото някога, но все пак. Човек няма дух на самотник и за да оцелее тук, природата е създала този феномен. Чувала съм легенди и все не им вярвах, докато самотата един два пъти не проговори и на мен. – засмя се – А може и да съм полудявала, но сега като ми разказваш какво ти се е случило или лудите ставаме двама или легендите са верни. 
Сипва водка и на себе си, пием чашите. Усмивката й става по-докосваща, по-близка я чувствам.
-Благодарна съм на малката нимфа, че ни запозна. – изричам й, а тя навежда глава, после я вдига рязко, отмята назад косата. 
Целуваме се. Дръпва се като попарена. Смущение изписано по лицето й, чувство, че извършва нещо нередно. Малко по-хладен е гласа й в началото, после си говорим за туй онуй, най-различни неща, времето тече. Накрая ни се струва, че сме заедно от години и няма нищо по-обикновено да правим секс, а после да заспим. 
На другата сутрин следват разговорите ми по телефона. И без друго смятах да напускам. Щастлива е, че оставам с нея. Тя спа още час след като бях отворил очи. Светеше ми една червена лампа.
Мислех си за странното видение. Не може момиче да се изпари, а думите: „самотата ти говори” – плашеха ме. На тридесет и една съм. Може да се каже успяващ. С каквото и да се захвана, върви ми. Не се заробвам, все търся новото, защото знам, че мога. В интимен план – пълен провал. Официално съм имал и брак и развод, но реално чувство, че съм имал близост получих тази нощ. Сделка е било всяко докосване, бартер на ласки от които двама нормални се нуждаят, без страст, без този импулс и споделеност. И ако в първата нощ имах усещането, че сме заедно от години, то последвалите години минаха за мен, толкова бързо колкото първата нощ. 
Момичето ни приличаше на онова което ме доведе тогава в селцето. Малко е да се каже: приличаше. Бяха абсолютно идентични, но се мъчих да го забравя, твърде необяснимо ми идваше и го споделих един – единствен път с вече умиращата ми съпруга. Химеотерапиите не й помогнаха. Всичко възможно направихме, отиваше си, а тогава за последен път беше в съзнание. Казах й, че двамата открихме момичето което в онази нощ съм търсил. Болната се усмихна и усмихната заспа. 
С малката много не бързахме при подготовката ни за заминаване. Загубихме почти цял ден. Попита ме, ще се връщаме ли, а не знаех какво да й отговоря. Не беше виждала още морето. Тръгнахме едва на свечеряване. Много беше уморена и дори последните си думи изрече с усилие и заспя. Протегнах ръка назад, напипах кожената шуба и я хвърлих върху нея. 
След около тридесет минути се размърда.
-Стигнахме ли? – попита ме търкаща очи.
-Още два часа, тиквичке. Още два часа. 



Гласувай:
63



1. karambol5 - Отново невероятен ! Поздрави !
02.03.2011 09:41
Отново невероятен ! Поздрави !
цитирай
2. cefulesteven - Отново невероятен ! Поздрави ! ...
02.03.2011 09:45
karambol5 написа:
Отново невероятен ! Поздрави !



Благодаря ти.
Няма случайни случайности има ли любов.
цитирай
3. stela50 - Наистина е невероятно ...топло ,вълнуващо ...силно .
02.03.2011 09:48
Поздрави !
цитирай
4. cefulesteven - Поздрави ! Благодаря ти!
02.03.2011 09:51
stela50 написа:
Поздрави !



Благодаря ти!
цитирай
5. mileidi46 - Mnogo dobro!!
02.03.2011 11:06
Xaresa mi.:)) Bravo.
цитирай
6. cefulesteven - Xaresa mi. :)) Bravo. Усмивки, М...
02.03.2011 11:08
mileidi46 написа:
Xaresa mi.:)) Bravo.



Усмивки, Миледи!!!
цитирай
7. boliarkabg - без думи. . . благодаря за прежив...
02.03.2011 13:07
без думи...благодаря за преживяването.
цитирай
8. cefulesteven - без думи. . . благодаря за прежив...
02.03.2011 13:50
boliarkabg написа:
без думи...благодаря за преживяването.


Благодаря ти и аз.
цитирай
9. kiberdanna - Нещо като deja vu, но самото бъдеще ...
02.03.2011 15:18
Нещо като deja vu, но самото бъдеще се явява в миналото, за да го има изобщо. Любовта е извън времето. Усещането за срещата ни с нея, често е единствения ни водач в живота.
цитирай
10. cefulesteven - Нещо като deja vu, но самото бъдеще ...
02.03.2011 15:21
kiberdanna написа:
Нещо като deja vu, но самото бъдеще се явява в миналото, за да го има изобщо. Любовта е извън времето. Усещането за срещата ни с нея, често е единствения ни водач в живота.



Щастлив съм, защото по своя път съм имал много такива откровения. И наистина е така: любовта е извън времето. Ръцете на несъществуващото бъдеще ни ваят от глината на отминаващото минало. За да сме точно тези, които да я срещнат в настоящето.
цитирай
11. monaliza121 - Чудесен разказ! Когато самотата ...
02.03.2011 17:02
Чудесен разказ!
Когато самотата проговори, винаги има какво да каже.
Поздрав!:))
цитирай
12. cefulesteven - Чудесен разказ! Когато самотата ...
02.03.2011 17:06
monaliza121 написа:
Чудесен разказ!
Когато самотата проговори, винаги има какво да каже.
Поздрав!:))


Винаги, винаги има какво да каже!!! Тази самота!

Благодаря ти!
цитирай
13. анонимен - Приятно
02.03.2011 18:02
съм объркана...Поздрави:)))))
цитирай
14. cefulesteven - съм объркана. . . Поздрави:))))...
02.03.2011 18:09
angpiskova написа:
съм объркана...Поздрави:)))))



Поздрави и за теб:)))
цитирай
15. elenasim1 - НАСТРЪХНАХ!. . . Имаш невероятната ...
02.03.2011 18:30
НАСТРЪХНАХ!... Имаш невероятната дарба на ,,Странстващият медиум '' желая ти от сърце писецът никога да не спира ... Поздрави!
цитирай
16. cefulesteven - НАСТРЪХНАХ!. . . Имаш невероятната ...
02.03.2011 18:48
elenasim1 написа:
НАСТРЪХНАХ!... Имаш невероятната дарба на ,,Странстващият медиум '' желая ти от сърце писецът никога да не спира ... Поздрави!


И аз ти пожелавам същото!!!
цитирай
17. elinora - Стеф,
02.03.2011 19:26
останах без думи...
Хубаво разказваш, искрено. Повярвах на всяка дума! :)
цитирай
18. rani - Невероятен разказ. . . !! Прочитам ...
02.03.2011 19:35
Невероятен разказ...!! Прочитам го отново и отново....
развълнуваме и аз ,,настръхнах,,.Поздрави...!
цитирай
19. cefulesteven - останах без думи. . . Хубаво разк...
02.03.2011 19:59
elinora написа:
останах без думи...
Хубаво разказваш, искрено. Повярвах на всяка дума! :)


Много, много ме зарадва този отзив! Благодаря ти.
цитирай
20. cefulesteven - Невероятен разказ. . . !! Прочитам ...
02.03.2011 20:00
rani написа:
Невероятен разказ...!! Прочитам го отново и отново....
развълнуваме и аз ,,настръхнах,,.Поздрави...!


Благодаря ти!!!
цитирай
21. razkazvachka - Хубаво!
02.03.2011 20:46
човешко!
цитирай
22. анонимен - Стеф,
02.03.2011 20:53
появявай се по-често. Липсваш на феновете ти:)
цитирай
23. unstern - за малко
02.03.2011 21:04
за малко да попитам, дали е истинска история.. много увлекателна и реална!

Поздрави!
цитирай
24. aqualia - Прочетох си го още веднъж!
02.03.2011 22:58
Боже, Стеф, толкова ме увлече с твоя хипнотичен похват...
цитирай
25. freeway - Много силно!
03.03.2011 10:08
Много силно!
цитирай
26. miaa - На мен ми се е случвало..Не зная дали ще ми повярваш?! Малко фантастично звучи:)
03.03.2011 10:40
Сънувам нещо интересно, който в последствие се сбъдва! И Слава Богу, че беше хубав сънят!
Поздрави за прекрасния разказ! Поздрави за невероятната идея и стил:)
Ние подсъзнателно проектираме голяма част от живота си.Съдба или воля?!
Когато се раждаме на земята получаваме фундаменталния дар, който ни дава огромна сила, но от който не винаги се възползваме максимално.Това е свободата на избора, свободната воля.Аз лично не бих могла да работя, да правя нещо отговорно, ако я нямам. Нищо не се получава.Най- пълноценно съм се чувствала, когато имам избор и свобода.Най- добрият път е този, който интуицията и сърцето ми подсказва! А и за останалите хора е така! Тези асоцияции предизвика невероятния ти разказ!Честит празник, Стеф! Поздрави на Неслънчице!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8442137
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930