Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2010 11:14 - Неразумната
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 4160 Коментари: 26 Гласове:
22

Последна промяна: 16.05.2012 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Тагове:   неразумната,


Гласувай:
22



1. an200 - Поздравления!)
12.07.2010 12:33
Пак ще си го прочета!)
цитирай
2. cefulesteven - Пак ще си го прочета!) Доста ...
12.07.2010 12:43
an200 написа:
Пак ще си го прочета!)



Доста разкази бях махнал, препрочитам си ги и ги преценявам. Работя над друго в момента. Радвам се, че още се помнят, а и сега впечатлението ми е съвсем различно, като ги чета като написано от друг човек.

Усмивки.
цитирай
3. valben - За мен това е непознато!
12.07.2010 12:51
Как ли съм го пропуснал? Сигурно е много старо? Но си е хубаво!
цитирай
4. umma - "О, неразумний... юроде..."
12.07.2010 12:54
Би възкликнал пак, Паисий, но този път - озадачен, че не разбират мъдростта в творбите ти :):):)
Поздравления, Стефане!!!
цитирай
5. cefulesteven - Как ли съм го пропуснал? Сигурно е ...
12.07.2010 13:02
valben написа:
Как ли съм го пропуснал? Сигурно е много старо? Но си е хубаво!



Доста старо е, наистина. 2006 година. При други условия не бих го категоризирал така, но оттогава толкова неща за мен се промениха, толкова бързо течеше живота, а и толкова неща написах, че наистина четири години отговарят на десет пъти по толкова. Благодаря ти.
цитирай
6. cefulesteven - Би възкликнал пак, Паисий, но този ...
12.07.2010 13:04
umma написа:
Би възкликнал пак, Паисий, но този път - озадачен, че не разбират мъдростта в творбите ти :):):)
Поздравления, Стефане!!!


Много усмивки.
Такъв е живота:)))
цитирай
7. miaa - Хубаво е човек да остарява мъдро. И ...
12.07.2010 15:38
Хубаво е човек да остарява мъдро. И да носи игривото пламъче на неразумното.
Да умееш да живееш е изкуство, Стеф! Благодаря ти за хубавия разказ!
цитирай
8. cefulesteven - Хубаво е човек да остарява мъдро. И ...
12.07.2010 15:43
miaa написа:
Хубаво е човек да остарява мъдро. И да носи игривото пламъче на неразумното.
Да умееш да живееш е изкуство, Стеф! Благодаря ти за хубавия разказ!


Неразумната младост е основата на мъдростта на старостта.
Благодаря ти.
цитирай
9. hel - Преди 4 години си бил на 36 г. !!! Н...
12.07.2010 15:59
Преди 4 години си бил на 36 г.!!! Невероятен си!
И ти си от групата безвъзрастни (или с всички възрасти на куп)!
Спирам, че започна ли да пиша, няма да знам кога да спра!
Поздрав сърдечен!
цитирай
10. cefulesteven - Преди 4 години си бил на 36 г. !!! Н...
12.07.2010 16:03
hel написа:
Преди 4 години си бил на 36 г.!!! Невероятен си!
И ти си от групата безвъзрастни (или с всички възрасти на куп)!
Спирам, че започна ли да пиша, няма да знам кога да спра!
Поздрав сърдечен!


Благодаря ти.
Когато пиша съм аз и не точно аз. И има случаи в които възрастта наистина е без значение. Както и много други неща. Ти ще ме разбереш:)
цитирай
11. анонимен - zdravei stef. . . az sam si dete. . i po ...
12.07.2010 18:43
zdravei stef...az sam si dete..i po akal i vizualno...i vaob6te izob6to...mladostta e sastoqnie na duha...
цитирай
12. cefulesteven - zdravei stef. . . az sam si dete. . i po ...
12.07.2010 18:50
анонимен написа:
zdravei stef...az sam si dete..i po akal i vizualno...i vaob6te izob6to...mladostta e sastoqnie na duha...



А според теб, може ли зрялостта да се разглежда, като неизбежен резултат от младоста. Т.е. онова състояние в което осъзнаваш някогашни грешки, не би ги повторила в настоящето, макар да си вътрешно убедена, че за времето си, тези грешки са били правилни.
цитирай
13. анонимен - stef. . aaaaaaaaaaaa dnes si voriq ...
12.07.2010 18:57
stef..aaaaaaaaaaaa dnes si voriq deto me qdosva....ediniq napravi generalen problem, 4e sam pila kafe s drug maj...ti sega..mi govori6 za otminali gre6ki..i bade6ti takiva....sega...da pravila sam gre6ki, nooooo sam si kazvala, 4e prosto taka e trqbvalo da se slu4i...dali bih gi povtorila..da sas sigurnost...az ne sam ot horata, koito se u4at ot gre6kite si....tvarde impusivno deistvam..za da imam vreme da mislq..toest obiknovenno parvo deistvam...i posle analiziram ne6tata..iiiiiiiii kato gi analiziram..uspokoqvam se..i pak po4vam da deistvam...sega..... privarjeni4ka sam na edna misal....tq zvu4i kato 40 simfoniq na mocart....toest taka....minal opit ,plus intuiciq i 6te pobedite obstvoqtelstvata.....iiiiiiiiiiii poneje moqta intuiciq e nenadminata...ne mi trqbva da se u4a ot gre6kite si....
цитирай
14. cefulesteven - stef. . aaaaaaaaaaaa dnes si voriq ...
12.07.2010 19:01
анонимен написа:
stef..aaaaaaaaaaaa dnes si voriq deto me qdosva....ediniq napravi generalen problem, 4e sam pila kafe s drug maj...ti sega..mi govori6 za otminali gre6ki..i bade6ti takiva....sega...da pravila sam gre6ki, nooooo sam si kazvala, 4e prosto taka e trqbvalo da se slu4i...dali bih gi povtorila..da sas sigurnost...az ne sam ot horata, koito se u4at ot gre6kite si....tvarde impusivno deistvam..za da imam vreme da mislq..toest obiknovenno parvo deistvam...i posle analiziram ne6tata..iiiiiiiii kato gi analiziram..uspokoqvam se..i pak po4vam da deistvam...sega..... privarjeni4ka sam na edna misal....tq zvu4i kato 40 simfoniq na mocart....toest taka....minal opit ,plus intuiciq i 6te pobedite obstvoqtelstvata.....iiiiiiiiiiii poneje moqta intuiciq e nenadminata...ne mi trqbva da se u4a ot gre6kite si....


Някъде да казах "учиш", казах "осъзнаваш", което не е едно и също, защото може да не си научила от грешките си, но да си научила, кои са те.
:)
цитирай
15. анонимен - abe 4ove4e. . . . az kato osaznah 4e ...
12.07.2010 19:06
abe 4ove4e.... az kato osaznah 4e vili ne me obi4a...da sam sprqla da mislq za nego...ne nali...aaaaaaaaaa..nau4ila, osaznala, razbrala, osmislila..vse taq..vse sam si az i sam nepopravima s dve dumi...daaaaaaaaaa osaznah 4e za edin maj sam grozna.., nau4ih 4e ne me obi4a, razbrah 4e ne mu otgovarqm na intelekta,osmislila sam ambicioznoto si povedenie..e i...kakvo ot tova... a obqsni mi..kakvo ot tova...
цитирай
16. cefulesteven - abe 4ove4e. . . . az kato osaznah 4e ...
12.07.2010 19:15
анонимен написа:
abe 4ove4e.... az kato osaznah 4e vili ne me obi4a...da sam sprqla da mislq za nego...ne nali...aaaaaaaaaa..nau4ila, osaznala, razbrala, osmislila..vse taq..vse sam si az i sam nepopravima s dve dumi...daaaaaaaaaa osaznah 4e za edin maj sam grozna.., nau4ih 4e ne me obi4a, razbrah 4e ne mu otgovarqm na intelekta,osmislila sam ambicioznoto si povedenie..e i...kakvo ot tova... a obqsni mi..kakvo ot tova...


Идеше реч за грешки, в случая това, което каза, че си осъзнала, не ми прилича на твоя грешка, но както и да е.
На въпроса: "И какво от това" може да се отговори : "Най-малкото, че вече смело можеш да запиташ: "какво от това" , което според мен, не е никак малко.
цитирай
17. анонимен - ako 6te si govorim. . abstrakno. . ...
12.07.2010 19:28
ako 6te si govorim..abstrakno..ok....nqmam ni6to protiv...ama vaprosa e drug...az govorq s fakti ot moq jivot...toest dopusnala sam gre6ka da se vlubq v nepodhodq6tiq maj, noooo tova ne promenq fakta 4e sam vlubena...i ne bih se pou4ila ot gre6kata si...i pak bih se vlubila v nepodhodq6tiq...to pri men nali znae5 4e vsi4ko e asimetri4no..i analogi4no..
цитирай
18. cefulesteven - ako 6te si govorim. . abstrakno. . ...
12.07.2010 19:47
анонимен написа:
ako 6te si govorim..abstrakno..ok....nqmam ni6to protiv...ama vaprosa e drug...az govorq s fakti ot moq jivot...toest dopusnala sam gre6ka da se vlubq v nepodhodq6tiq maj, noooo tova ne promenq fakta 4e sam vlubena...i ne bih se pou4ila ot gre6kata si...i pak bih se vlubila v nepodhodq6tiq...to pri men nali znae5 4e vsi4ko e asimetri4no..i analogi4no..


Твърдо отказваш да приемеш, че не говоря за поучаване, учене и т.н. от грешки, а за осъзнаването им като такива.

Иначе за духа ти и дързостта ти, поздрави.
Вече разбирам защо толкова ти допадат моите разкази. В повечето от героите ми е заложен точно този характер.
цитирай
19. анонимен - eeeeeeee ve4e se razbrahme. . . . ...
12.07.2010 20:10
eeeeeeee ve4e se razbrahme....jelaq ti leka ve4er...osaznavam gi be stef tezi gre6ki....ama si deistvam vapreki tqh..poma4ih se da ti obqsnq..4e dali 6te gi osaznaq..ili ne i v bade6te pak 6te gi dopusna..prosto sam si takav tipaj..tova e...
цитирай
20. cefulesteven - eeeeeeee ve4e se razbrahme. . . . ...
12.07.2010 20:14
анонимен написа:
eeeeeeee ve4e se razbrahme....jelaq ti leka ve4er...osaznavam gi be stef tezi gre6ki....ama si deistvam vapreki tqh..poma4ih se da ti obqsnq..4e dali 6te gi osaznaq..ili ne i v bade6te pak 6te gi dopusna..prosto sam si takav tipaj..tova e...


Когато са осъзнати и пак се допускат е много по-страшно, но и много по-сладко. Защото тогава са и въпрос на избор между "правилното" и това което искаме.

Приятна вечер:)
цитирай
21. анонимен - eiiiiiiiiiii ne proumq de. . prosto ...
12.07.2010 20:17
eiiiiiiiiiii ne proumq de..prosto mi e v haraktera da deistvam taka..osaznavam go i vapreki vsi4ko go pravq...aaaaaaaaaaaaaa znae6 li kakvo se setih...citat ot knigata..pticite umirat sami...tam i pti4eto osaznava bolkata ot 6ipa i vapreki vsi4ko go zabiva...seti li se stef...
цитирай
22. cefulesteven - eiiiiiiiiiii ne proumq de. . prosto ...
12.07.2010 20:24
анонимен написа:
eiiiiiiiiiii ne proumq de..prosto mi e v haraktera da deistvam taka..osaznavam go i vapreki vsi4ko go pravq...aaaaaaaaaaaaaa znae6 li kakvo se setih...citat ot knigata..pticite umirat sami...tam i pti4eto osaznava bolkata ot 6ipa i vapreki vsi4ko go zabiva...seti li se stef...


Историята за птичето е вдъхновила много творци, още по-красива творба според мен е: "Славеят и розата" от приказките на Оскар Уайлд.
цитирай
23. sunson - отскоро те чета :
12.07.2010 22:28
впечатлена съм освен от причините поради, които си четен и навярно знаеш - заради ясната възможност за обратна връзка, впечатлена съм от градивната обич към Жената изобщо ..

Обаче - неуспявам да те следя, понеже работя, а ти публикуваш повече от пост на ден. Не съм наясно как работи маркетинговия ти механизъм, и изобщо има ли такъв, само отбелязвам че идваш твърде калоричен с повече от пост на ден .
Имаш пълно право да не ми обръщаш внимание - толкова си добър :-)
цитирай
24. cefulesteven - впечатлена съм освен от причините ...
12.07.2010 23:00
sunson написа:
впечатлена съм освен от причините поради, които си четен и навярно знаеш - заради ясната възможност за обратна връзка, впечатлена съм от градивната обич към Жената изобщо ..

Обаче - неуспявам да те следя, понеже работя, а ти публикуваш повече от пост на ден. Не съм наясно как работи маркетинговия ти механизъм, и изобщо има ли такъв, само отбелязвам че идваш твърде калоричен с повече от пост на ден .
Имаш пълно право да не ми обръщаш внимание - толкова си добър :-)


Не е необходимо да ме следиш:) Щом нещо ти е запълнило приятно времето за скучане, то си е постигнало целта;)

Благодаря ти.

цитирай
25. sabrosa - скука?!
13.07.2010 10:30
“ХОРАТА ПРАВЯТ ЖИВОТА ТОЛКОВА ИНТЕРЕСЕН. ПРЕДСТАВЯШ ЛИ СИ, ЧЕ ВЪВ ВСЕЛЕНА ПЪЛНА С ТОЛКОВА ЧУДЕСА, ТЕ УСПЯЛИ ДА ИЗМИСЛЯТ СКУКАТА? УДИВИТЕЛНО!” – Смърт на Диска”

приятно е да има нещо ТАКОВА ... не се наемам да определям и слагам етикети
просто продължавай ...
цитирай
26. cefulesteven - “ХОРАТА ПРАВЯТ ЖИВОТА ТОЛКОВА И...
13.07.2010 10:37
sabrosa написа:
“ХОРАТА ПРАВЯТ ЖИВОТА ТОЛКОВА ИНТЕРЕСЕН. ПРЕДСТАВЯШ ЛИ СИ, ЧЕ ВЪВ ВСЕЛЕНА ПЪЛНА С ТОЛКОВА ЧУДЕСА, ТЕ УСПЯЛИ ДА ИЗМИСЛЯТ СКУКАТА? УДИВИТЕЛНО!” – Смърт на Диска”

приятно е да има нещо ТАКОВА ... не се наемам да определям и слагам етикети
просто продължавай ...



Много усмивки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8456017
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112561
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930