Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 10:55 - Убийство в социалната мрежа - 21
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 1392 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
21. Интерлюдия

Спомняте ли си жената от пролога? С луничките като кални пръски, които накараха героя ни, да я оприличи с творба, току-що, излязла, все още сурова и незавършена от Божийте длани.
Двамата повече не се срещнаха, но ние можем да я срещнем за кратко. В онази сутрин, тя се носеше по улицата, сякаш не стъпваше, цъфтеше кожата й, в неразбираеми усещания, топли и радостни, приказни и екзалтирани. По-красива беше утринта от всяка друга, чувстваше още устните му и пръстите му, навсякъде по себе си. Съществуваше в омаята на любена и влюбена жена.
Разсеяно работи в този ден, пропусна две срещи, една от които би била важна за нея, ако сега не бледнееше. Другата все пак би имала някакво значение, а за нея съвсем забрави.
Въпреки раздялата и въпреки, че я разтълкува по възможно най-критичния за себе си, начин, от което болеше, все пак беше щастлива. По начин, който отдавна не вярваше, че е способна. Въпреки, че сама не искаше повече да го среща, не можеше да си забрани да мисли за него. Въпреки, че в това не виждаше нищо добро, в него откриваше всичко красиво.
Около хиляда пъти си каза, колко е глупава. Около хиляда пъти се увери, колко и харесва да е така.
Не посмя да го потърси в реала, но не й даде сърце да забрави за него. А това което преживя е историята на още много, а като казвам “много”, имам предвид много пристрастени към социалните мрежи жени.
Чаена утрин. Така се нарече. Защото в спомените си от онези ранобудни часове се сравняваше с лъжичка масло в чаша топъл чай.
Заради него, понеже беше вманиачен си направи регистрацията. Там го срещна, но той беше със съвършено различно лице. Това изобщо не й хареса. Мъчеше се да го разбере и да открие под него, онзи който познаваше. Но не успя. Питаше се, дали сега или тогава е по-истински.
После затихнаха въпросите. За седмици толкова се увлече по мрежата, колкото за месеци той. И постепенно повода да е там, престана да означава нещо за нея.
Разбра онова което той предпочете пред нея, за да предпочете пред него същото и тя.
Скоро напълно го забрави. Не й направи впечатление, дори когато изчезна, първо получил бан от админите, в онази им наказателна акция, срещу поръчковите троли. Нямаше общо с тях, но покрай сухото гори и суровото. После наказанието му свърши, но отдавна покрай скандали и сплетни се беше износил и нямаше какво да каже. И този път изчезна завинаги.
Остави й само чувството. Чувството от онази сутрин, защото докато тя сърфираше, без дори да си дава сметка, кожата й изпитваше, същото онова щастие.
 


Тагове:   мрежа,   социалната,


Гласувай:
12



1. injir - Не зная за кого става въпрос, но з...
11.09.2010 12:02
Не зная за кого става въпрос, но зная , че когато аз бях в ,,емоциална дупка,, , твоите разкази малко по малко ме изваждаха от тинята на света и ми даваха сили да продължа да вървя. Това, което не съм казвала, но съм го усетила в твоите ,,приказки,, ,е, че колкото и пъти да повторя , че си добър човек с невероятно добра душа, все ще е малко. Ти умееш да разбереш всеки. И да му помагаш. Разбира се, ако той позволи. Благодаря ти. Приятен ден!
цитирай
2. cefulesteven - Не зная за кого става въпрос, но з...
11.09.2010 13:01
injir написа:
Не зная за кого става въпрос, но зная , че когато аз бях в ,,емоциална дупка,, , твоите разкази малко по малко ме изваждаха от тинята на света и ми даваха сили да продължа да вървя. Това, което не съм казвала, но съм го усетила в твоите ,,приказки,, ,е, че колкото и пъти да повторя , че си добър човек с невероятно добра душа, все ще е малко. Ти умееш да разбереш всеки. И да му помагаш. Разбира се, ако той позволи. Благодаря ти. Приятен ден!


Благодаря ти и аз!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8448117
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112561
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930